Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-01-02
Ogłoszenie nr 510323575-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.
Gmina Kostrzyn: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w roku 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 652029-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kostrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 63125955400000,
ul. ul. Dworcowa
5,
62-025
Kostrzyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618178565, e-mail
przetargi@kostrzyn.wlkp.pl, faks
618178191.
Adres strony internetowej (url): www.kostrzyn.wlkp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w roku 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IN.271.1.22.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w roku 2020 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, do każdego miejsca w kraju i za granicą w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2018 poz. 2188 ze zm.) i przepisów wykonawczych do niej. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych opłacanych za pomocą opłaty z dołu i dotyczy: a)przesyłek listowych nierejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym, ekonomicznych i priorytetowych; b)przesyłek listowych rejestrowanych, w tym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, ekonomicznych i priorytetowych w obrocie krajowym; c)przesyłek listowych rejestrowanych, w tym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru i priorytetowych w obrocie zagranicznym; d)paczek pocztowych; e)przesyłek kurierskich w obrocie krajowym, w tym nadchodzących do Nadawcy z opłatą przerzuconą na adresata i przesyłek kurierskich w obrocie zagranicznym; f)przesyłek rejestrowanych zwracanych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3.Format przesyłek listowych a)S - maksymalny wymiar koperty C5 do 500g, b)M - maksymalny wymiar koperty C4 do 1000g, c)L - ponad wymiar koperty C4, przy założeniu nieprzekroczenia wymiarów określonych w ustawie Prawo pocztowe - do 2000g, 4.Szczegółowy zakres przesyłek pocztowych (rodzaje oraz szacunkowe ilości) w postaci tabelarycznej. 5.Zamawiający zobowiązuje się do przygotowania przesyłek do nadawania w formie odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju przesyłek pocztowych oraz sporządzania zestawień: a)dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia listów poleconych w dwóch egzemplarzach lub do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b)dla przesyłek nierejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek w sztukach poszczególnych kategorii sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 6.Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki, miejsce - jednostkę organizacyjną Wykonawcy, która przesyłkę przyjęła oraz datę i podpis osoby odbierającej. 7.Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz do umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego, numerze i dacie zawartej umowy. 8.Opakowanie przesyłek listowych stanowić będzie koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki będzie stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz takie, które uniemożliwi uszkodzenie przesyłki w czasie jej przemieszczania. 9.Wykonawca zapewni możliwość przyjmowania od Zamawiającego przesyłek, w dni robocze od poniedziałku do piątku w lokalu Wykonawcy, poza kolejnością, tj. z pominięciem ewentualnych kolejek. Jeżeli usytuowanie placówki pocztowej Wykonawcy znajduje się w odległości większej niż 500 m od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odebrać przesyłki pocztowe od Zamawiającego, w dni pracy urzędu, w następujących godzinach: a)w poniedziałki od 15.00 - 15.30, b)od wtorku do piątku od 14.00 - 14.30. Odbioru przesyłek dokonywać będzie mógł wyłącznie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 10.Wszystkie przesyłki pocztowe przychodzące tj. adresowane na adres Urzędu Miejskiego w Kostrzynie (ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn) będą odebrane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego - pokój 01 sekretariat we wszystkie dni robocze, w godzinach pracy urzędu, jednak nie później niż: a)w poniedziałki do godz. 10.00. b)od wtorku do piątku do godz. 09.00. 11.Jeżeli usytuowanie placówki pocztowej Wykonawcy znajduje się w odległości większej niż 500 m od siedziby Zamawiającego, Wykonawca musi koszt wykonania usługi odbioru i dostarczania przesyłek uwzględnić w cenie ofertowej wprowadzając do formularza ofertowego odpowiednią pozycję kosztorysową. W przypadku nieuwzględnienia przez Wykonawcę tego kosztu, Zamawiający uzna, ze został on ujęty w pozostałych pozycjach kosztorysu ofertowego. 12.Zabrania się przekazywania przesyłek (pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym) na zewnątrz budynków, tj. poza sekretariatem - pok. 01 (I piętro), znajdującym się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5 lub poza placówką pocztową Wykonawcy. 13.Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą do każdego miejsca w kraju i zagranicą wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z porozumieniem zawartym ze Światowym Związkiem Pocztowym. 14.Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Wszelkie ewentualne nieprawidłowości będą wyjaśnione na bieżąco przez pracowników Wykonawcy lub Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość przesunięcia nadania przesyłek na dzień następny, w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek (np.: nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentacji nadawczych z opisami na przesyłkach, brak znaków opłaty) i braku możliwości ich wyjaśnienia z przedstawicielem Zamawiającego, lub usunięcia w dniu ich odbioru. 15.W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki rejestrowanej za potwierdzeniem odbioru (ZPO), ze wskazaniem miejsca i terminu, w jakim adresat może odebrać przesyłkę. Informacja dla Zamawiającego o sposobie, miejscu i terminie pozostawienia przez przedstawiciela Wykonawcy zawiadomienia o możliwości odebrania przesyłki przez adresata powinna być precyzyjnie określona na potwierdzeniu odbioru lub na przesyłce pocztowej. 16.Wykonawca musi zapewnić możliwość odbioru przez adresata przesyłki (ZPO) przez okres 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo. W tym terminie przesyłka musi być awizowana dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie dostarczenia jej do adresata. Zwrot potwierdzeń odbioru oraz przesyłek listowych niedoręczonych wraz z ich wykazem odbywać się będzie przez przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego - pok. 01 - Sekretariat, w dni robocze, wyłącznie w dni pracy Urzędu Miejskiego w Kostrzynie, w godzinach jego funkcjonowania. 17.Wykonawca, którego siedziba znajduje się w odległości większej niż 500 m od siedziby Zamawiającego o niemożliwości odbioru przesyłki poinformuje Zamawiającego lub wyjaśni powody jej nieodebrania, a w przypadku braku takiego postępowania, Zamawiający zleci usługę innemu operatorowi, a Wykonawca poniesie odpowiednią karę umowną. 18.Określone przez Zamawiającego w kosztorysie ofertowymi ilości przesyłek poszczególnych rodzajów są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą modyfikowane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie otrzymywał zapłatę wyłącznie za faktycznie wykonane usługi. 19.W trakcie realizacji usług może wystąpić zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o usługi, których nie przewidziano w SIWZ, a których konieczność wykonania pojawi się na etapie realizacji zamówienia. Wycena tych usług może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek obowiązujących u Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cen i zastosowania rabatu. 20.Wszelkie niezbędne formularze i druki w zakresie podstawowym dostarcza Wykonawca Zamawiającemu w ilościach określanych przez Zamawiającego na bieżąco. 21.Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV: 64112000-4, 64113000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
200716.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POCZTA POLSKA Spółka Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
200898.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- Budowa zewnętrznych i wewnętrznych instalacji gazowych w lokalach komunalnych będących w zarządzie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie
- Czerlejno, wiatrak koźlak (poł. XVIII w.): prace konserwatorskie wiatrak (budowa wiatraka z wykorzystaniem oryginalnych elementów młyna wietrznego) - etap II
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Nowa Wieś Lęborska
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zachodniopomorskiego OW NFZ
- 2024 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Świadczenie przez Wykonawcę usług kurierskich w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek kurierskich w obrocie krajowym.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj. i zagr. w trybie ekonom. i pilnym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek litowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.