eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w roku 2020

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-02

Ogłoszenie nr 510323575-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.

Gmina Kostrzyn: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w roku 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 652029-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kostrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 63125955400000, ul. ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618178565, e-mail przetargi@kostrzyn.wlkp.pl, faks 618178191.
Adres strony internetowej (url): www.kostrzyn.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w roku 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.1.22.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w roku 2020 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, do każdego miejsca w kraju i za granicą w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2018 poz. 2188 ze zm.) i przepisów wykonawczych do niej. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych opłacanych za pomocą opłaty z dołu i dotyczy: a)przesyłek listowych nierejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym, ekonomicznych i priorytetowych; b)przesyłek listowych rejestrowanych, w tym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, ekonomicznych i priorytetowych w obrocie krajowym; c)przesyłek listowych rejestrowanych, w tym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru i priorytetowych w obrocie zagranicznym; d)paczek pocztowych; e)przesyłek kurierskich w obrocie krajowym, w tym nadchodzących do Nadawcy z opłatą przerzuconą na adresata i przesyłek kurierskich w obrocie zagranicznym; f)przesyłek rejestrowanych zwracanych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3.Format przesyłek listowych a)S - maksymalny wymiar koperty C5 do 500g, b)M - maksymalny wymiar koperty C4 do 1000g, c)L - ponad wymiar koperty C4, przy założeniu nieprzekroczenia wymiarów określonych w ustawie Prawo pocztowe - do 2000g, 4.Szczegółowy zakres przesyłek pocztowych (rodzaje oraz szacunkowe ilości) w postaci tabelarycznej. 5.Zamawiający zobowiązuje się do przygotowania przesyłek do nadawania w formie odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju przesyłek pocztowych oraz sporządzania zestawień: a)dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia listów poleconych w dwóch egzemplarzach lub do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b)dla przesyłek nierejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek w sztukach poszczególnych kategorii sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 6.Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki, miejsce - jednostkę organizacyjną Wykonawcy, która przesyłkę przyjęła oraz datę i podpis osoby odbierającej. 7.Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz do umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego, numerze i dacie zawartej umowy. 8.Opakowanie przesyłek listowych stanowić będzie koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki będzie stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz takie, które uniemożliwi uszkodzenie przesyłki w czasie jej przemieszczania. 9.Wykonawca zapewni możliwość przyjmowania od Zamawiającego przesyłek, w dni robocze od poniedziałku do piątku w lokalu Wykonawcy, poza kolejnością, tj. z pominięciem ewentualnych kolejek. Jeżeli usytuowanie placówki pocztowej Wykonawcy znajduje się w odległości większej niż 500 m od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odebrać przesyłki pocztowe od Zamawiającego, w dni pracy urzędu, w następujących godzinach: a)w poniedziałki od 15.00 - 15.30, b)od wtorku do piątku od 14.00 - 14.30. Odbioru przesyłek dokonywać będzie mógł wyłącznie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 10.Wszystkie przesyłki pocztowe przychodzące tj. adresowane na adres Urzędu Miejskiego w Kostrzynie (ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn) będą odebrane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego - pokój 01 sekretariat we wszystkie dni robocze, w godzinach pracy urzędu, jednak nie później niż: a)w poniedziałki do godz. 10.00. b)od wtorku do piątku do godz. 09.00. 11.Jeżeli usytuowanie placówki pocztowej Wykonawcy znajduje się w odległości większej niż 500 m od siedziby Zamawiającego, Wykonawca musi koszt wykonania usługi odbioru i dostarczania przesyłek uwzględnić w cenie ofertowej wprowadzając do formularza ofertowego odpowiednią pozycję kosztorysową. W przypadku nieuwzględnienia przez Wykonawcę tego kosztu, Zamawiający uzna, ze został on ujęty w pozostałych pozycjach kosztorysu ofertowego. 12.Zabrania się przekazywania przesyłek (pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym) na zewnątrz budynków, tj. poza sekretariatem - pok. 01 (I piętro), znajdującym się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5 lub poza placówką pocztową Wykonawcy. 13.Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą do każdego miejsca w kraju i zagranicą wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z porozumieniem zawartym ze Światowym Związkiem Pocztowym. 14.Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Wszelkie ewentualne nieprawidłowości będą wyjaśnione na bieżąco przez pracowników Wykonawcy lub Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość przesunięcia nadania przesyłek na dzień następny, w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek (np.: nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentacji nadawczych z opisami na przesyłkach, brak znaków opłaty) i braku możliwości ich wyjaśnienia z przedstawicielem Zamawiającego, lub usunięcia w dniu ich odbioru. 15.W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki rejestrowanej za potwierdzeniem odbioru (ZPO), ze wskazaniem miejsca i terminu, w jakim adresat może odebrać przesyłkę. Informacja dla Zamawiającego o sposobie, miejscu i terminie pozostawienia przez przedstawiciela Wykonawcy zawiadomienia o możliwości odebrania przesyłki przez adresata powinna być precyzyjnie określona na potwierdzeniu odbioru lub na przesyłce pocztowej. 16.Wykonawca musi zapewnić możliwość odbioru przez adresata przesyłki (ZPO) przez okres 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo. W tym terminie przesyłka musi być awizowana dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie dostarczenia jej do adresata. Zwrot potwierdzeń odbioru oraz przesyłek listowych niedoręczonych wraz z ich wykazem odbywać się będzie przez przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego - pok. 01 - Sekretariat, w dni robocze, wyłącznie w dni pracy Urzędu Miejskiego w Kostrzynie, w godzinach jego funkcjonowania. 17.Wykonawca, którego siedziba znajduje się w odległości większej niż 500 m od siedziby Zamawiającego o niemożliwości odbioru przesyłki poinformuje Zamawiającego lub wyjaśni powody jej nieodebrania, a w przypadku braku takiego postępowania, Zamawiający zleci usługę innemu operatorowi, a Wykonawca poniesie odpowiednią karę umowną. 18.Określone przez Zamawiającego w kosztorysie ofertowymi ilości przesyłek poszczególnych rodzajów są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą modyfikowane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie otrzymywał zapłatę wyłącznie za faktycznie wykonane usługi. 19.W trakcie realizacji usług może wystąpić zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o usługi, których nie przewidziano w SIWZ, a których konieczność wykonania pojawi się na etapie realizacji zamówienia. Wycena tych usług może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek obowiązujących u Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cen i zastosowania rabatu. 20.Wszelkie niezbędne formularze i druki w zakresie podstawowym dostarcza Wykonawca Zamawiającemu w ilościach określanych przez Zamawiającego na bieżąco. 21.Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 64110000-0


Dodatkowe kody CPV: 64112000-4, 64113000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200716.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POCZTA POLSKA Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: slawomir.konieczny@poczta-polska.pl
Adres pocztowy: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Kod pocztowy: 00-940
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200898.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200898.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200898.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.