eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i montaż zjeżdżalni rurowych dla dzieci.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-30

Ogłoszenie nr 510282821-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.

Wrocławski Park Wodny S.A.: Dostawa i montaż zjeżdżalni rurowych dla dzieci.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626743-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Park Wodny S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 93304118100000, ul. ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717 711 500, e-mail zdzislaw.dus@aquapark.wroc.pl, faks 717 711 510.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż zjeżdżalni rurowych dla dzieci.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/20/19/PN/WPW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zjeżdżalni rurowych dla dzieci, zwanych dalej Urządzeniami. Zakres zamówienia obejmuje: 1)Projekt wykonawczy i nadzór autorski. 2)Pochwyty startowe wykonane ze stali nierdzewnej. 3)Transport na miejsce budowy oraz montaż i uruchomienie. 4)Wykonania instalacji wodnej z dostawą pompy oraz wpięcie do istniejącej instalacji technologicznej w zakresie elementów startowych i wanien hamownych wraz z wykonaniem niezbędnych przewiertów i rurociągów. 5)Wykonanie instrukcji obsługi i przeszkolenie pracowników. 6)Dostawa i montaż tablicy z regulaminem (Piktogramy) (3 szt.). oraz serwis w okresie gwarancji. 2.Szczegółowy opis oraz wymagania w zakresie danych technicznych Urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny przedmiotu zamówienia, która obejmie wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia. Ceny przedmiotu zamówienia ustalona przez Wykonawcę winna zawierać również koszty transportu Urządzenia, ubezpieczenia podczas transportu, montażu Urządzenia, serwisu w okresie gwarancji, a także innych czynności określonych w OPZ. 4.Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na cały przedmiot zamówienia w wymiarze 36 miesięcy. 6.Wykonawca zapewni na okres gwarancji - na własny koszt - serwis oraz konserwację Urządzeń w pełnym zakresie, zgodnie z warunkami opisanymi w karcie gwarancyjnej, a także przeglądy serwisowe Urządzeń, zgodnie z zaleceniem producenta. Przegląd serwisowy zawiera dojazdy, przejazdy pracowników serwisu, robociznę oraz wszelkie pozostałe czynności niezbędne do wykonania czynności serwisowych, w szczególności materiały eksploatacyjne i części zamienne. Karta gwarancyjna podlega akceptacji Zamawiającego. 7.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 43324100-1 Urządzenia do basenów kąpielowych 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45212212-5 Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) Ustawy. 10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 12.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy. 13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 16. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ i w OPZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43324100-1


Dodatkowe kody CPV: 45212140-9, 45223800-4, 45212212-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 371000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Mazur Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Email wykonawcy: marketing@firmamazur.pl
Adres pocztowy: ul. Szyby Rycerskie 1
Kod pocztowy: 41-909
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 522381.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 522381.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 522381.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.