To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-30
Ogłoszenie nr 510282821-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Wrocławski Park Wodny S.A.: Dostawa i montaż zjeżdżalni rurowych dla dzieci.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626743-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Park Wodny S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 93304118100000,
ul. ul. Borowska
99,
50-558
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
717 711 500, e-mail
zdzislaw.dus@aquapark.wroc.pl, faks
717 711 510.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż zjeżdżalni rurowych dla dzieci.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/20/19/PN/WPW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zjeżdżalni rurowych dla dzieci, zwanych dalej Urządzeniami. Zakres zamówienia obejmuje: 1)Projekt wykonawczy i nadzór autorski. 2)Pochwyty startowe wykonane ze stali nierdzewnej. 3)Transport na miejsce budowy oraz montaż i uruchomienie. 4)Wykonania instalacji wodnej z dostawą pompy oraz wpięcie do istniejącej instalacji technologicznej w zakresie elementów startowych i wanien hamownych wraz z wykonaniem niezbędnych przewiertów i rurociągów. 5)Wykonanie instrukcji obsługi i przeszkolenie pracowników. 6)Dostawa i montaż tablicy z regulaminem (Piktogramy) (3 szt.). oraz serwis w okresie gwarancji. 2.Szczegółowy opis oraz wymagania w zakresie danych technicznych Urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny przedmiotu zamówienia, która obejmie wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia. Ceny przedmiotu zamówienia ustalona przez Wykonawcę winna zawierać również koszty transportu Urządzenia, ubezpieczenia podczas transportu, montażu Urządzenia, serwisu w okresie gwarancji, a także innych czynności określonych w OPZ. 4.Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na cały przedmiot zamówienia w wymiarze 36 miesięcy. 6.Wykonawca zapewni na okres gwarancji - na własny koszt - serwis oraz konserwację Urządzeń w pełnym zakresie, zgodnie z warunkami opisanymi w karcie gwarancyjnej, a także przeglądy serwisowe Urządzeń, zgodnie z zaleceniem producenta. Przegląd serwisowy zawiera dojazdy, przejazdy pracowników serwisu, robociznę oraz wszelkie pozostałe czynności niezbędne do wykonania czynności serwisowych, w szczególności materiały eksploatacyjne i części zamienne. Karta gwarancyjna podlega akceptacji Zamawiającego. 7.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 43324100-1 Urządzenia do basenów kąpielowych 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45212212-5 Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) Ustawy. 10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 12.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy. 13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 16. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ i w OPZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43324100-1
Dodatkowe kody CPV: 45212140-9, 45223800-4, 45212212-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
371000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Mazur Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
522381.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa istniejącego miejsca gromadzenia odpadów komunalnych
- Remont mostu nad rzeką Czerna Mała w ciągu drogi wojewódzkiej nr 296 w km 59+287 w miejscowości Piaseczna. CPV 45000000-7
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 328 w zakresie budowy chodnika przy ul. Kamiennogórskiej w Kaczorowie.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
- Rozbiórka budynku nr 55 w K-2836 przy ul. Obornickiej 108-132 we Wrocławiu.
- Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż pomostu wypłycającego w Pływalni Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej
- "Modernizacja kortu tenisowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na boisku sportowym w Głuchowie"
- Budowa Pumptracka przy ul. Słonecznej
- Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w miejscowości Karsko
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.