eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania terenów gminnych (zadanie nr 1) oraz z koszy ulicznych (zadanie nr 2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-30

Ogłoszenie nr 510282254-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.

Gmina Kostrzyn: Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania terenów gminnych (zadanie nr 1) oraz z koszy ulicznych (zadanie nr 2)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618931-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kostrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 63125955400000, ul. ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618178565, e-mail przetargi@kostrzyn.wlkp.pl, faks 618178191.
Adres strony internetowej (url): www.kostrzyn.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania terenów gminnych (zadanie nr 1) oraz z koszy ulicznych (zadanie nr 2)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.21.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z kontenerów, w których gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2). 1. Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z kontenerów, w których gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. a) Do zadań Wykonawcy należy odbiór i zagospodarowanie odpadów z kontenerów ustawionych na placu przy ul. Ignacewo w Kostrzynie lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W kontenerach gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. Szacunkowa ilość odpadów to 160 Mg. b) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów z kontenera typu PK7 posiadającego 6 otworów wrzutowych zamykanych pokrywami. Kontener jest własnością Zamawiającego. c) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na plac przy Przepompowni ścieków ul. Ignacewo 1 w Kostrzynie kontenera typu otwartego o pojemności 7 m3 oraz wywozu z niego odpadów. d) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia kontenera nieuszkodzonego, w dobrym stanie technicznym. e) Wywóz odpadów będzie następował na telefoniczne zlecenia pracownika Urzędu Miejskiego w Kostrzynie. Wykonanie zlecenia (wywóz odpadów i podstawienie pustego kontenera) musi nastąpić w ciągu jednej doby, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. f) Wywóz odpadów bez zlecenia wydanego przez pracownika Urzędu Miejskiego nie będzie podlegał zapłacie. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania innego miejsca do podstawienia pojemników/kontenerów na odpady lub zażądania pojemników/kontenerów zamkniętych lub otwartych, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Pojemniki muszą być wyposażone w zamknięcia, zabezpieczające przed rozwiewaniem odpadów, dostępem gryzoni, psów, kotów i innych zwierząt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy podstawienia pojemników typu otwartego, bez wyżej wymienionych zabezpieczeń. Wykonawca powinien dysponować pojemnikami o poj. 1,1 m3, ok. 2,5 m3, 5 m3, 7 m3. Wykonanie tego rodzaju zlecenia musi nastąpić w ciągu 24 godzin, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zobowiązania Wykonawcy do opróżnienia pojemników o poj. 1,1 m3, będących własnością Zamawiającego i ustawionych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. i) Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o uszkodzonych pojemnikach/kontenerach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia. j) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej sprawozdanie o ilości (Mg, kg) wywiezionych z terenu gminy Kostrzyn odpadów, w terminie do 30 dni po zakończeniu roku kalendarzowego, którego sprawozdanie będzie dotyczyć. k) Wykonawca powinien postępować z odebranymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz powinien posiadać karty przekazania odpadów wywiezionych podczas trwania zadania. l) W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie mogą ulec zmianie. m) W trakcie realizacji zamówienia ilość oraz zakres zamówienia mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe. n) Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę, na podstawie przedstawionej faktury, do której należy dołączyć karty przekazania odpadów. o) Usługę należy realizować specjalistycznym środkiem transportowym służącym do wywozu odpadów i będącym w dyspozycji Wykonawcy. 2. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z koszy ulicznych, znajdujących się na ulicach, na przystankach autobusowych, w parkach oraz na placach zabaw i rekreacyjnych, a także uporządkowanie terenu dookoła koszy, znajdujących się na terenie miasta i gminy Kostrzyn. a) Do zadań Wykonawcy należy: ? opróżnianie koszy ulicznych o poj. 35 l, 50 l i 75 l (m.in. KPA-1, Dinova i Esplanada), znajdujących się na terenie miasta (kosze uliczne, na przystankach autobusowych, w parkach, placach zabaw itp.) 3 razy w tyg., w następujące dni tygodnia: poniedziałek, środa i piątek. Wykonawca jest zobowiązany umieścić i pozostawić w pojemniku o poj. 75 l worek foliowy w kolorze czarnym o wielkości dostosowanej do pojemności kosza (zakup worków należy do Wykonawcy). Aktualna ilość koszy 111 szt., ? opróżnianie koszy o poj. 35 l i 50 l (m.in. KPA-1 i Dinova) znajdujących się na terenie gminy Kostrzyn (kosze uliczne, na przystankach autobusowych, placach zabaw itp.) - co 2 tygodnie w okresie od stycznia do kwietnia i od października do grudnia oraz raz w tygodniu w okresie od maja do września (pierwszy wywóz 03 stycznia 2020 r.). Aktualna ilość koszy 102 szt., ? opróżnianie koszy na psie nieczystości o poj. 35 l znajdujących się w Kostrzynie - w Parku Harcerza, na skwerze im. Jana Pawła II oraz na skrzyżowaniu ulic Kuśnierskiej i Rzemieślniczej - 3 razy w tyg., w następujące dni tygodnia: poniedziałek, środa i piątek. Wykonawca jest zobowiązany umieścić i pozostawić w pojemniku worek foliowy w kolorze czarnym o wielkości dostosowanej do pojemności kosza (zakup worków należy do Wykonawcy). Aktualna ilość koszy 3 szt., ? utrzymanie czystości w promieniu 2 m od kosza poprzez zebranie odpadów, a także uprzątnięcie odpadów z jezdni lub chodnika, które mogą wypaść podczas opróżniania koszy, ? ustawienie i zawieszenie koszy ulicznych, po ich opróżnieniu w taki sposób, aby otwór do wrzucania odpadów był skierowany w stronę chodnika dla pieszych. b) Szczegółowy wykaz miejsc, w których zlokalizowane są kosze oraz ich ilości zostały określone w harmonogramie wywozu odpadów z terenu miasta i gminy Kostrzyn, który znajduje się poniżej. c) Wykonawca będzie przestrzegał ustalonych w Harmonogramie dni wywozu. d) Jeżeli planowany dzień wywozu jest dniem świątecznym, Wykonawca ustali z Zamawiającym indywidualny harmonogram na cały tydzień. e) W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na wywóz odpadów będzie odbiegać od przewidywanych krotności wywozów określonych w Harmonogramie, Wykonawca lub Zamawiający może wystąpić o wprowadzenie stosownych korekt. f) Harmonogram może ulec zmianie wyłącznie za zgodą Zamawiającego. g) Zamawiający planuje zwiększenie ilości koszy ulicznych: na terenie miasta o 19 szt., na terenie gminy o 18 szt. oraz zamontowanie dodatkowo 2 koszy na psie nieczystości. h) Zamawiający informuje, że dodatkowe kosze zostały ujęte przy ustalaniu ilości koszy przeznaczonych do wywozu podczas realizacji usługi oraz zostały uwzględnione w kosztorysie ofertowym. i) Zamawiający na bieżąco będzie informował pisemnie lub telefonicznie Wykonawcę o ilości i miejscu dostawienia nowych koszy ulicznych. j) Zamawiający informuje, że zakup worków foliowych, które Wykonawca jest zobowiązany pozostawiać w koszach na psie nieczystości, Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w kosztach opróżniania tych pojemników. Zamawiający nie zapewnia w/w worków. k) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli wywozu. Kontrola polegać będzie na wprowadzeniu obowiązku potwierdzania wykonanej usługi bezpośrednio po jej zrealizowaniu. Potwierdzenia dokonywać będzie pracownik upoważniony przez Zamawiającego na Karcie wywozu odpadów. Jeżeli objazd nastąpi w poniedziałek po godz. 17.00 lub w pozostałe dni tygodnia po 15.15 Wykonawca po potwierdzenie wykonania usługi zgłosi się w następnym dniu roboczym. l) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy opróżnianiu koszy, a w szczególności do usunięcia worków z odpadami oraz innych nieczystości znajdujących się w promieniu 2 m od kosza oraz odpadów z jezdni lub chodnika, które mogą wypaść podczas opróżniania koszy lub zostały rozrzucone przez użytkowników. m) W przypadku uszkodzenia koszy przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania. n) Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o uszkodzonych koszach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia. o) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej sprawozdanie o ilości (Mg, kg) wywiezionych z terenu gminy Kostrzyn odpadów, w terminie do 30 dni po zakończeniu roku kalendarzowego, którego sprawozdanie będzie dotyczyć. p) Wykonawca powinien postępować z odebranymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz powinien posiadać karty przekazania odpadów wywiezionych podczas trwania zadania. q) W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie mogą ulec zmianie. r) W trakcie realizacji zamówienia ilość i zakres zamówienia mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy opróżniony kosz. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę. s) Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę, na podstawie przedstawionej faktury, do której należy dołączyć karty przekazania odpadów. t) Usługę należy realizować specjalistycznym środkiem transportowym służącym do wywozu odpadów i będącym w dyspozycji Wykonawcy. 3. Wykonawca musi posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę magazynowo - transportową, do której posiada tytuł prawny, usytuowaną na terenie gminy Kostrzyn lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Kostrzyn wyposażoną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadówz utrzymania i sprzątania terenów gminnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Postępowanie unieważnione zostało na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Oferta z najniższą ceną spośród ofert nie podlegających odrzuceniu (172.800 zł), przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma obecnie możliwości zwiększenia zabezpieczonej kwoty do wysokości kwoty oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z koszy ulicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100920
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Green Waste Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łużycka 87
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92644.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92644.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 272484
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.