eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Budowa budynku - świetlicy wiejskiej oraz zbiornika szamba w miejscowości Drybus

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-27

Ogłoszenie nr 510281524-N-2019 z dnia 27-12-2019 r.

Gmina Baranów: Budowa budynku - świetlicy wiejskiej oraz zbiornika szamba w miejscowości Drybus

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612103-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Baranów, Krajowy numer identyfikacyjny 75014783400000, ul. ul. Armii Krajowej 87, 96-314 Baranów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 46 858 13 50, e-mail urzad@gmina-baranow.pl, faks 46 858 13 68.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-baranow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku - świetlicy wiejskiej oraz zbiornika szamba w miejscowości Drybus

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WAN.271.1.7.2019.MM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku - świetlicy wiejskiej oraz zbiornika szamba w miejscowości Drybus - Gmina Baranów. 2. Zakres rzeczowy zawarty jest w załączonym do dokumentacji przedmiarze robót z zastrzeżeniem, że przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym określającymi jedynie zakres robót a nie ich szczegółowy opis. W razie wątpliwości oraz rozbieżności co do opisu robót pomiędzy przedmiarem robot a projektem budowlanym, zawsze należy traktować projekt budowlany jako nadrzędny do przedmiaru robót. Bardzo ważne: Zamawiający z zakresu objętego niniejszym postepowaniem przetargowym wyłącza roboty związane z zagospodarowaniem terenu poz. 110-122 przedmiaru robót. Zamawiający wymaga wykonania do dnia 31.12.2019 r. robót ziemnych i konstrukcji z betonu zbrojonego poz. 1-18 przedmiaru robót, przy czym wartość tych robót nie może przekroczyć w 2019 r. kwoty 80 000 zł brutto, ponieważ taką kwotą Zamawiający przeznaczył na realizacje tej inwestycji w bieżącym roku 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki nr 6 do SIWZ. 4. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. W ramach wynagrodzenia wykonawca wykona zakres rzeczowy wynikający z SIWZ i załączników do SIWZ tj. m.in. dokumentacji projektowej, przedmiaru robót i stwiorb, oraz wskazań i wytycznych zawartych we wzorze umowy. 5. Zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach przedmiotowego zamówienia podany jest w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej - wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie zakresu wynikającego z załączonej dokumentacji projektowej z uwzględnieniem zakresu rzeczowego wynikającego z przedmiaru robót. 6. Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego - przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy określający zakres rzeczowy, a kosztorys ofertowy wykonawcy nie będzie podlegał badaniu podczas oceny ofert. 7. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, w tym wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty zimne b) konstrukcje z betonu zbrojonego, c) roboty murowe, d) izolacje cieplne, tynkowanie e) Roboty instalacyjne d) roboty wykończeniowe. Dalsze szczegółowe wymaganie dotyczące ww. obowiązku zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 11. Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w normach i ST. 12. Rozwiązania równoważne: a) Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry lub ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań funkcjonalnych, technicznych i jakościowych zamawiającego, są to przykładowe materiały i urządzenia, podane w celach informacyjnych. Wszystkie ewentualne wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów funkcjonalnych, technicznych lub standardów jakościowych. b) Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w opisach przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu funkcjonalnego, technicznego i jakościowego. c) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223500-1, 45262520-2, 45223100-7, 45321000-3, 45410000-4, 45432100-5, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 455284.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moderndom s.c. Mariusz Rozpara, Krzysztof Górski
Email wykonawcy: moderndom.mr@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 17/2
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 471336.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 471336.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 798997.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.