eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzech › Kompleksowa obsługa robót ziemnych na terenie gminy Świerklaniec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510279991-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklańcu: Kompleksowa obsługa robót ziemnych na terenie gminy Świerklaniec

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630861-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklańcu, Krajowy numer identyfikacyjny 24173504800000, ul. Łąkowa 16H, 42-622 Orzech, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 284 46 17, e-mail dawidzedel@o2.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zwikswierklaniec.naszbip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa obsługa robót ziemnych na terenie gminy Świerklaniec

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

P/7/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: a) Świadczenie usług koparko-ładowarką oraz minikoparką przy awariach oraz pracach planowanych przez ZWiK Świerklaniec (1Rg); b) Świadczenie usług samochodem ciężarowym samowyładowawczym o ładowności do 5 ton wraz z kierowcą przy awariach oraz pracach planowanych przez ZWiK Świerklaniec (1 Rg); c) Sukcesywna dostawa piasku pozaklasowego (1 tona); 1.1. Przewidywana ilość godzin pracy koparki: ok. 500 godzin., 1.2. Przewidywana ilość piasku: ok. 300 ton, 1.3. Zamawiający zastrzega, że powyższy zakres stanowi wyłącznie szacunek i może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 1.4. Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych wielkości. 1.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.6. Wymagania techniczne i wyposażenie koparko-ładowarki: - moc powyżej 80 KM, - pojemność łyżki podstawowej szerokości 60 cm - powyżej 0,3 m3, - głębokość kopania - powyżej 4 m, - pojemność łyżki ładowarki - minimum 1,2 m3, - wysokość załadunku - powyżej 2m, - łyżki do wąskich wykopów (0,4m) i do skarpowania (1,2-1,8m), - konieczne jest dopuszczenie do poruszania się koparko-ładowarki po drogach publicznych, - konieczne jest, aby łyżka ładowarki była wielofunkcyjna (kopanie, spychanie, rozścielanie, wyrównywanie, przewóz materiałów), bez konieczności wymiany osprzętu. 1.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozpoczął świadczenie usługi w terminie nie późniejszym niż: - 24 godziny od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego konieczności rozpoczęcia realizacji zadania przy wykonywaniu planowanych zadań, - 2 godziny od zgłoszenia w przypadku robót prowadzonych przy awariach. 1.8. Dostawa piasku w każdej ilości będzie odbywać się w ciągu 2 godzin (w przypadku awarii), 24 godzin (w przypadku planowanych zadań) od momentu zgłoszenia (telefon). Transport i rozładunek następować będzie bezpośrednio na terenie budowy lub awarii. 1.9. Wykonawca dostarczy atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie na terenie krajów Unii Europejskiej i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie kruszyw, materiałów i surowców do obrotu - jednorazowo przy złożeniu oferty. 1.10. Czas pracy sprzętu wraz z operatorem będzie liczony od momentu przybycia na miejsce awarii/planowanych prac wskazane przez Zamawiającego do momentu zakończenia pracy. Koszt dojazdu na miejsce awarii i powrotu ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45520000-8


Dodatkowe kody CPV: 14210000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102737.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowo-Usługowo-Handlowa "TRANSBRUK" Marian Lenart
Email wykonawcy: transbruk@interia.pl
Adres pocztowy: Obłoków 26
Kod pocztowy: 42-620
Miejscowość: Nakło Śląskie
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142372.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142372.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142372.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.