To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 510278801-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.
Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625615-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, Krajowy numer identyfikacyjny 00031151000000,
ul. ul. Kamieniec
10,
34-500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 20 120 21, e-mail
zp@szpital-zakopane.pl, faks
182 015 351.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-zakopane.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp / 22 / 19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi polegające na świadczeniu kompleksowych usług pralniczych wraz z transportem na rzecz Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, obejmujących m. in. odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny, pranie bielizny płaskiej i fasonowej (odzieży szpitalnej jak fartuchy, ubrania lekarskie, pielęgniarskie i inne odzieży roboczej personelu) oraz innego asortymentu używanego przez zamawiającego (jak np. koce, zasłony, mopy, itp.), suszenie, maglowanie, prasowanie i dezynfekcję chemiczno - termiczną (w tym artykuły niestandardowe jak materace, koce, zabawki pluszowe, kołdry, poduszki, itp.), w tym m. in. dla Oddziałów: Pediatrycznego, Neonatologii, Noworodkowego, Ginekologiczno - Położniczego, Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej, Chirurgii Ogólnej z pododdziałem Urologii, Oddziału Ratunkowego i Bloku Operacyjnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarno - epidemiologicznymi i reżimem obowiązującym w podmiotach wykonujących działalność leczniczą. 2. Zadaniem wykonawcy jest zapewnienie kompleksowych usług pralniczych Szpitalowi Powiatowemu im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, których wielkość została wyliczona w sposób szacunkowy na podstawie przeciętnej ilości prania oraz dezynfekcji za okres ostatnich 24 miesięcy i wynosi: 1) Ilość pranej bielizny na miesiąc średnio - 12.500,00 kg (co szacunkowo w okresie trwania umowy wynosi - 300.000,00 kg), 2) Ilość bielizny i innych artykułów do dezynfekcji na miesiąc średnio - 560,00 kg (co szacunkowo w okresie trwania umowy wynosi - 13.440,00 kg). 3. Zamawiający informuje, że podana powyżej ilość prania oraz dezynfekcji będąca przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, co nie stanowi zmiany warunków zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, że wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi w tym zezwolenie stacji sanitarno - epidemiologicznej właściwej dla miejsca wykonywania usługi (wyrażenie zgody na wykonywanie usługi dla zamawiającego - podmiotu wykonującego działalność leczniczą ze stwierdzeniem, że technologia pralnicza jak i transport spełnia wszelkie wymogi określone przepisami prawa dotyczące prania i transportu bielizny szpitalnej w tym dla oddziałów: neonatologii, pediatrii, oddziałów zabiegowych i bloku operacyjnego - zgodnie m. in. z wymaganiami sanitarno - epidemiologicznymi). Warunkiem bezwzględnym jest wyposażenie pralni wykonawcy w barierę higieniczną. 5. Zamawiający zastrzega, że wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, tj.: 1) zakład pralniczy oraz maszyny i urządzenia zgodne z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji, w zależności od asortymentu oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia z barierą higieniczną, 2) wyodrębniony proces prania bielizny niemowlęcej, noworodkowej, wcześniaków i dzieci młodszych, 3) wyodrębniony proces prania bielizny zabiegowej i operacyjnej, 4) wyodrębniony proces prania bielizny skażonej, 5) wyodrębniony proces prania bielizny białej i kolorowej, 6) dostateczną ilość pracowników do wykonywania usługi, 7) czas pracy zakładu zapewniający terminowe wykonanie usługi, 8) stosowane środki pralnicze i dezynfekcyjne (w tym dopuszczone do prania bielizny noworodkowej) posiadają atesty PZH i Instytutu Matki i Dziecka oraz skutecznie działające na B, F, V, Tbc w procesie prania, 9) odpowiednie środki transportu oraz wykonywanie transportu zgodnie z obowiązującymi normami sanitarnymi potwierdzonymi pozytywną opinią służb sanitarnych, z zachowaniem rozdziału pomiędzy bielizną brudną i czystą, 10) przestrzegać przepisów dotyczących mycia i dezynfekcji środków transportu, 11) przestrzegać wymogów sanitarnych przez pracowników dokonujących obrotu bielizną. 6. Zamawiający zastrzega, że wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest posiadać zezwolenie właściwego miejscowo Inspektora Sanitarno - Epidemiologicznego na prowadzenie działalności w zakresie realizacji przedmiotu umowy oraz transportu bielizny. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokumentację: opinię Inspektora Sanitarno - Epidemiologicznego, że pralnia spełnia wymogi techniczno - sanitarne na wykonywanie usługi prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, opinię Państwowego Zakładu Higieny (lub równoważną) na stosowane środku piorące, piorąco - dezynfekujące i dezynfekcyjne dla przekazywanego przez zamawiającego asortymentu do prania i dezynfekcji, certyfikatu CE na środki piorące, opinię sanitarną dotyczącą środków transportu do bielizny brudnej i czystej. Dokumenty te zostaną przedstawione do wglądu zamawiającego przy zawieraniu umowy oraz przedstawiane będą na każde żądanie zamawiającego. Wszelkie niezbędne zezwolenia wykonawca obowiązany jest posiadać przez cały czas obowiązywania umowy. 7. Zamawiający zastrzega, że wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia kontroli czystości prania, w szczególności poprzez wykonywanie badań mikrobiologicznych, co najmniej jeden raz na kwartał, a także prowadzić dokumentację z wykonanych badań i przynajmniej jeden raz na kwartał przekazywać je zamawiającemu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wyniesienia brudnej bielizny z magazynu i załadowania jej na przeznaczony do tego celu środek transportu, prania bielizny z dezynfekcją chemiczno - termiczną, prasowania i maglowania bielizny, pakowania czystej bielizny oraz dostawy do zamawiającego własnym transportem upranej bielizny, odzieży i innego asortymentu wraz z wniesieniem do magazynu. 9. Każdorazowo przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron umowy na dowodzie/druku przekazania bielizny. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnej ilości druków samokopiujących. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przejęty ładunek brudnej bielizny szpitalnej z chwilą jego pobrania z magazynu brudnej bielizny zamawiającego. Jednocześnie zobowiązuje się zabezpieczyć ładunek bielizny brudnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie. 11. Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym. Proces prania bielizny szpitalnej zamawiającego powinien być wydzielony (pranie nie może być mieszane z bielizną szpitalną innych placówek). 12. W związku z realizacją prania bielizny zanieczyszczonej drobnoustrojami wykonawca zobowiązany będzie do poddawania jej zabiegom higienicznym usuwającym nie tylko brud, ale także drobnoustroje. Bielizna skażona przekazywana będzie wykonawcy w oddzielnych, stosownie oznakowanych workach. Bielizna taka musi być prana i dezynfekowana. Jeżeli wykonawca stosuje w pralni worki samorozpuszczalne w wodzie do transportu bielizny skażonej, zobowiązany będzie do ich dostarczenia zamawiającemu w ilościach wskazanych przez zamawiającego - zamówienia składane będą telefonicznie przez pracowników Działu Higieny Szpitalnej zamawiającego. 13. Maglowanie i prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogą spowodować jej zabrudzenie lub zakażenie. 14. Zamawiający informuje, że wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia dezynfekcji różnego rodzaju asortymentu w tym artykułów niestandardowych jak materace, koce, zabawki pluszowe, kołdry, poduszki, mopy. 15. Bielizna, która uległa uszkodzeniu w wyniku naturalnego jej zużycia po wypraniu, przeznaczona do kasacji, winna być dostarczona do magazynu zamawiającego w osobnych opakowaniach, opisana na opakowaniu "KASACJA" z zachowaniem rozdziału na poszczególne komórki organizacyjne zamawiającego. W przypadku zniszczenia bielizny z winy wykonawcy dokona on jej naprawy lub wymiany na nową na swój koszt. 16. Zamawiający informuje, że bielizna i odzież szpitalna po upraniu będzie dostarczana przez wykonawcę w opakowaniach zabezpieczających ją przed zabrudzeniem, z zachowaniem rozdziału na poszczególne komórki organizacyjne zamawiającego. Opakowanie powinno umożliwiać odbiór rodzajowo - asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania (opakowanie foliowe). Koszt opakowania ponosi wykonawca. Bielizna fasonowa (np. fartuchy) za wyjątkiem bielizny operacyjnej, powinna być dodatkowo umieszczona na wieszakach. Bielizna może być pakowana w opakowania maksymalnie po 10 sztuk. 17. W przypadku stwierdzenia wadliwie wykonanej usługi zamawiającemu przysługuje w terminie do 3 dni roboczych prawo reklamacji, a powtórna usługa wykonana zostanie na koszt wykonawcy. 3.18. Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny będzie się odbywać codziennie za wyjątkiem niedziel tj. od poniedziałku do soboty w ustalonej z zamawiającym porze (pomiędzy godz. 8:00 a 14:00), a w okresie świątecznym w dodatkowo ustalonym terminie. 19. Zamawiający zastrzega, że czas wykonywania usługi prania i dezynfekcji (od momentu przyjęcia bielizny) ma zostać zrealizowany w ciągu 24 godzin, przy czym bielizna odebrana w sobotę zostanie dostarczona w poniedziałek. 20. Wykonawca zobowiązany jest do transportu bielizny odpowiadającego wymaganiom sanitarno - epidemiologicznym. 21. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w trakcie realizacji usług pralniczych i dezynfekcyjnych ujawnione przez organy uprawnione do kontroli pod względem sanitarno - epidemiologicznym oraz służby zamawiającego. Ponadto wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości na własny koszt. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowości wykonywanej przez wykonawcę umowy, a wykonawca zapewni zamawiającemu swobodny dostęp do wszelkich danych i pomieszczeń niezbędnych do przeprowadzenia kontroli. 23. Ponadto zamawiający zastrzega, że wykonawca będzie zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion), w tym ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych z klauzulą na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy), przez cały czas trwania umowy z zachowaniem ciągłości. 24. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 98311000-6, 98315000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
678720.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo Transportowa ESTETA - Janusz Piętoń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
834825.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2024
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem w zakresie istniejących wejść oraz wymiany posadzek i parapetów wewnętrznych
- Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie prania
- usługi pralnicze dla Zakładu Karnego w Raciborzu
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla SP ZOZ w Sokółce szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr.2 do SWZ.
- Pranie odzieży, bielizny i pościeli oraz odzieży ochronnej i roboczej w roku 2024-2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.