eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowice › Wykonanie sanitariatów i wymiana pokrycia części dachu w sali gimnastycznej w Bobrowicach



Ogłoszenie z dnia 2019-12-16

Ogłoszenie nr 510274465-N-2019 z dnia 16-12-2019 r.

Gmina Bobrowice: Wykonanie sanitariatów i wymiana pokrycia części dachu w sali gimnastycznej w Bobrowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bobrowice, Krajowy numer identyfikacyjny 97077020900000, ul. Bobrowice 131, 66-627 Bobrowice, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 913 280, e-mail zam.pub@bobrowice.pl, faks 683 913 284.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bobrowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie sanitariatów i wymiana pokrycia części dachu w sali gimnastycznej w Bobrowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPR.271.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego sanitariatów i wymiana pokrycia części dachu sali gimnastycznej w ramach zadania pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej na stołówkę, kuchnię przy Szkole Podstawowej w Bobrowicach - Etap I Zakres przedmiotu zamówienia: Budowlana: W zakresie: - Pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej na płytach OSB-3 - Rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie - Ścianki działowe z bloczków silikatowych - Izolacje przeciwwilgociowe - Izolacje ciepłochronne - Stolarka drzwiowa - Tynki wewnętrzne ścian nad okładzinami - Okładzina sufitu z płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych - Malowanie - Posadzki z płytek gresowych - Wentylacja grawitacyjna wyprowadzona rurami - Rozbiórka istniejących warstw pokrycia dachu - Wykonanie nowych warstw z prawidłowym ukształtowaniem spadków Wg opracowania Pana Grzegorza Borowczyka Elektryczna: w zakresie zasilania i instalacji elektrycznej: - Zasilanie - Wyłącznik P.poż. - Pomiar energii elektrycznej - Tablica TS i TE1 - Wewnętrzna linia zasilająca - Instalacje oświetlenia podstawowego i wentylatorów - Oświetlenie awaryjne - Instalacje gniazd wtykowych 230V - Połączenia wyrównawcze Wg opracowania Pana Leona Różczki z 05.2019 r. Sanitarna: Instalacje sanitarne wg projektu budowlanego i wykonawczego P.Poż.: Pzesunięcie hydrantu wewnętrznego Ø25 w rejonie projektowanych sanitariatów -demontaż istniejącego -montaż w nowym miejscu Wg opracowania Pana Bogdana Gregora z dnia 17.05.2019 r. CPV 45200000 - 9, 45210000 - 2, 45261000-4, 45300000 - 0, 45311000 - 0, 45400000 - 1, 45233222-1, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie internetowej zamawiającego - www.bip.bobrowice.pl zakładka: Zamówienia publiczne - Przetarg nieograniczony pn. Wykonanie sanitariatów i wymiana pokrycia części dachu w sali gimnastycznej w Bobrowicach. . Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj. spełniających co najmniej pod względem technicznym i jakościowym wymogi określone w dokumentacji. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. W przypadku zaproponowania prze Wykonawcę innego rozwiązania technicznego wymagającego sporządzenia projektu budowalnego zamiennego i/lub uzyskania uzgodnień, pozwoleń - Wykonawca wykona projekt budowlany zamienny i uzyska uzgodnienia/ pozwolenia na swój koszt. 2. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) osób na podstawie umowy o pracę. Wykaz rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamierzenia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę (lub podwykonawcę) osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane przygotowawcze (z ewentualnym wyłączeniem pomiarowych jeżeli ich wykonanie nie wiąże się z wykonywaniem pracy w sposób określony w art.22 par.1 ustawy Kodeks Pracy), roboty ziemne -wykonanie przyłączy, wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórek, wykonanie ścian nadziemnych i sufitów podwieszanych, wykonanie dachu, montaż rynien, obróbek blacharskich, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie robót termoizolacyjnych, wykonanie instalacji wentylacyjnej, wykonanie robót wykończeniowych (układanie płytek, montaż przyborów sanitarnych, malowanie itp.), ułożenie kostki betonowej na podbudowie. Wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca przed podpisaniem umowy składa oświadczenie dot. zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę. (wg załącznika nr 7). Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy. Jeżeli jakaś wymieniona czynność/czynności nie wiążą się z wykonywaniem pracy w sposób określony w art.22 par.1 ustawy Kodeks Pracy, Wykonawca zobowiązany jest to udowodnić Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45261000-4, 45300000-0, 45311000-0, 45400000-1, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138690.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Budowlany KARBUD Krzysztof Karoń
Email wykonawcy: karbud@karbus.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gubińska 31
Kod pocztowy: 66-600
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170589.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170589.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170589.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przeprowadzonych postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione w stosunku do uprzednio przeprowadzonego postępowania. W związku z tym podjęto negocjacje tylko z jednym wykonawcą na podstawie art. 67 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.