To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-13
Ogłoszenie nr 510272811-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.
Zarząd Powiatu Wyszkowskiego: "Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626042-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Wyszkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 55066846200000,
ul. Róż
2,
07-200
Wyszków, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
297 420 750, e-mail
starostwo@powiat-wyszkowski.pl, faks
(029) 742 25 10.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Sz.272.21.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. 1. Tablice rejestracyjne należy wykonać wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546). 2. Wykonawca jest zobowiązany, w zakresie przedmiotu zamówienia, przestrzegać zapisów następujących aktów prawnych: a. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.), a w szczególności w zakresie art. 75a, tj. spełniania wymagań dotyczących produkowania tablic rejestracyjnych; b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.), a w szczególności w zakresie Rozdziału 6 - Tablice rejestracyjne; c. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546). W szczególności w zakresie Rozdziału 4 - Wzór i opis profesjonalnych tablic rejestracyjnych, warunki techniczne, jakie muszą spełniać te tablice, oraz zakres i sposób ich badania d. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1751). e. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547). f. Inne przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1 Samochodowa zwyczajna jednorzędowa kpl. 12 300 2 Samochodowa zwyczajna jednorzędowa szt. 1 300 3 Samochodowa zwyczajna jedno- i dwurzędowa kpl. 100 4 Samochodowa zwyczajna dwurzędowa szt. 100 5 Samochodowa indywidualna jednorzędowa kpl. 10 6 Samochodowa indywidualna jedno- i dwurzędowa kpl. 10 7 Samochodowa zabytkowa jednorzędowa kpl. 20 8 Samochodowa zabytkowa jedno- i dwurzędowa kpl. 20 9 Samochodowa tymczasowa jednorzędowa kpl. 100 10 Samochodowa tymczasowa jedno- i dwurzędowa szt. 20 11 Motocyklowa zwyczajna szt. 1 100 12 Motocyklowa indywidualna szt. 5 13 Motocyklowa zabytkowa szt. 5 14 Motocyklowa tymczasowa szt. 20 15 Motorowerowa zwyczajna szt. 300 16 Samochodowa jednorzędowa zmniejszona kpl. 100 17 Zwyczajna samochodowa i tablica indywidualna dla pojazdu elektrycznego albo napędzanego wodorem (jednorzędowa i dwurzędowa) kpl. 10 18 Tablica zwyczajna samochodowa zmniejszona dla pojazdu elektrycznego albo napędzanego wodorem kpl. 5 19 Tablica zwyczajna motocyklowa i ciągnikowa (dwurzędowa) dla pojazdu elektrycznego albo napędzanego wodorem szt. 5 20 Tablica zwyczajna motorowerowa (dwurzędowa) dla pojazdu elektrycznego szt. 5 21 Profesjonalna tablica rejestracyjna samochodowa (jednorzędowa i dwurzędowa) kpl. 5 22 Profesjonalna tablica rejestracyjna motocyklowa (dwurzędowa) szt. 5 23 Profesjonalna tablica rejestracyjna motorowerowa (dwurzędowa) szt. 5 oraz - protokolarny odbiór oraz fizyczne zniszczenie i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania. 4. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi własnym transportem Wykonawcy i na własny koszt w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. 5. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec obniżeniu/zwiększeniu. Zamawiana ilość tablic uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania w związku z powyższym, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic. 6. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy drogą elektroniczną, faksem, za pomocą e-maila lub zgłoszonych telefonicznie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w następujących terminach: a. tablic rejestracyjnych, w terminie do 7 dni kalendarzowych (zgodnie ze złożoną ofertą), od dnia złożenia zamówienia; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. b. tablic rejestracyjnych - wtórników, indywidualnych, zabytkowych, profesjonalnych i dodatkowych (trzecia tablica rejestracyjna) w terminie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia za pomocą zamówienia elektronicznego; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Termin dostawy tablic rejestracyjnych oraz termin dostawy - wtórników, tablic indywidualnych, zabytkowych, profesjonalnych i dodatkowych (3 tablica rejestracyjna), stanowią kryteria oceny ofert, w związku z powyższym Zamawiający przyznawać będzie punkty w zależności od zadeklarowanej przez wykonawcę liczby dni realizacji zamówienia. 8. Odbiór jakościowy każdej dostarczonej partii tablic, odbywać się będzie w dacie faktycznego wprowadzenia poszczególnej partii do rejestracji pojazdów. Jeżeli w trakcie wprowadzenia tablic do rejestracji Zamawiający ujawni wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione, niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę z żądaniem wymiany wadliwych tablic, bądź uzupełnieniem tablic brakujących. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany, uzupełnienia w terminie 48 godzin od chwili pisemnego powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcję, załadunek, dostawę, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie, utylizację i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia). Wykonawca na własny koszt i ryzyko będzie dostarczał i odbierał tablice do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wyszkowie. 10. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy, przepisów prawa wymienionych w pkt 3. niniejszego rozdziału, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne, zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. 11. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię, w paczkach po 25 kpl., z czytelnym opisem numeru serii, numerami kolejnymi oraz rodzajem tablic. 12. Wykonawca powinien udzielić minimum 3 letniej gwarancji na wykonane tablice rejestracyjne, liczonej od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi pojazdu. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w dostawie tablic wymienią wadliwe wyroby i na swój koszt dostarczą do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 2 dni licząc od dnia następnego od daty zgłoszenia. 13. Rozliczenie za przedmiot zamówienia następować będzie wg cen jednostkowych netto zawartych w formularzu cenowym z uwzględnieniem obowiązujących stawek podatkowych. Ceny jednostkowe netto wyszczególnione w ofercie nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45262670-8
Dodatkowe kody CPV: 30195000-2, 44423400-5, 31523200-0, 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
252276.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Łuczak Z.U.H. "PLUS",
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
307431.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Obornikach.
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.