eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Wyposażenie pomieszczenia kuchennego wniezbędne urządzenia i meble w budynku OSP w Sędowicach w nawiązaniu do przedmiotu inwestycji"Przebudowa budynku OSP w Sędowicach wraz z elementami zagospodarowania terenu w ramachzadania pn. "Modernizacja, doposażenie i utwardzenie terenu przy budynku przeznaczonym na celekulturalne w Sędowicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-12

Ogłoszenie nr 510272602-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Wyposażenie pomieszczenia kuchennego wniezbędne urządzenia i meble w budynku OSP w Sędowicach w nawiązaniu do przedmiotu inwestycji"Przebudowa budynku OSP w Sędowicach wraz z elementami zagospodarowania terenu w ramachzadania pn. "Modernizacja, doposażenie i utwardzenie terenu przy budynku przeznaczonym na celekulturalne w Sędowicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego FunduszuRolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach poddziałania: "Wsparcie na wdrażanieoperacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność", objętego PROW na lata2014-2020, umowa nr: 00539-6935-UM0310707/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612743-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000, ul. ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 865 71 10, e-mail adrian.bienczak@ryki.pl, faks 081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ryki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie pomieszczenia kuchennego wniezbędne urządzenia i meble w budynku OSP w Sędowicach w nawiązaniu do przedmiotu inwestycji"Przebudowa budynku OSP w Sędowicach wraz z elementami zagospodarowania terenu w ramachzadania pn. "Modernizacja, doposażenie i utwardzenie terenu przy budynku przeznaczonym na celekulturalne w Sędowicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.44.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie pomieszczenia kuchennego w niezbędneurządzenia i meble w budynku OSP w Sędowicach w nawiązaniu do przedmiotu inwestycji"Przebudowa budynku OSP w Sędowicach wraz z elementami zagospodarowania terenu w ramachzadania pn. "Modernizacja, doposażenie i utwardzenie terenu przy budynku przeznaczonym na celekulturalne w Sędowicach". 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowychmebli i urządzeń w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ichtransportem, wniesieniem, montażem, zawieszeniem, wypoziomowaniem i ustawieniem w miejscachwskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) dobranie odpowiednich do materiału z któregowykonana jest ściana, haków/ zawiesi czy kołków montażowych do zawieszenia urządzeń/ mebli 3)podłączenia wszystkich sprzętów AGD, regulacja i sprawdzeniu poprawności działania, wszczególności braku nieszczelności 4) posprzątanie sal / pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniumebli / wyposażenia, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotemzamówienia (jeżeli wymagany jest protokół z podłączenia urządzeń gazowych) oraz kluczy do mebliwyposażonych w zamki (min. 2 kpl.); 3. Wszystkie powierzchnie produkcyjne wyposażenia(urządzenia, stoły, blaty, szafki) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do myciai utrzymania czystości. Powinny być wykonane z gładkich materiałów nie wchodzących w reakcje zeskładnikami żywności. 4. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia,odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 5. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz innedokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z2019 r., poz. 1252) 4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. oogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi. 6.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz zubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie,uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczeniachobiektu. 7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projektumowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39300000-5, 39700000-9, 09122000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19983.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Anna Prządka
Email wykonawcy: k.sek@onet.pl
Adres pocztowy: Moszczanka 56, 08-500 Ryki
Kod pocztowy: 08-500
Miejscowość: Ryki
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24579.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24579.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33111.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.