To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-12
Ogłoszenie nr 510272602-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Wyposażenie pomieszczenia kuchennego wniezbędne urządzenia i meble w budynku OSP w Sędowicach w nawiązaniu do przedmiotu inwestycji"Przebudowa budynku OSP w Sędowicach wraz z elementami zagospodarowania terenu w ramachzadania pn. "Modernizacja, doposażenie i utwardzenie terenu przy budynku przeznaczonym na celekulturalne w Sędowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego FunduszuRolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach poddziałania: "Wsparcie na wdrażanieoperacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność", objętego PROW na lata2014-2020, umowa nr: 00539-6935-UM0310707/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612743-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000,
ul. ul. Karola Wojtyły
29,
08-500
Ryki, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 865 71 10, e-mail
adrian.bienczak@ryki.pl, faks
081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ryki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pomieszczenia kuchennego wniezbędne urządzenia i meble w budynku OSP w Sędowicach w nawiązaniu do przedmiotu inwestycji"Przebudowa budynku OSP w Sędowicach wraz z elementami zagospodarowania terenu w ramachzadania pn. "Modernizacja, doposażenie i utwardzenie terenu przy budynku przeznaczonym na celekulturalne w Sędowicach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIR.271.44.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie pomieszczenia kuchennego w niezbędneurządzenia i meble w budynku OSP w Sędowicach w nawiązaniu do przedmiotu inwestycji"Przebudowa budynku OSP w Sędowicach wraz z elementami zagospodarowania terenu w ramachzadania pn. "Modernizacja, doposażenie i utwardzenie terenu przy budynku przeznaczonym na celekulturalne w Sędowicach". 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowychmebli i urządzeń w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ichtransportem, wniesieniem, montażem, zawieszeniem, wypoziomowaniem i ustawieniem w miejscachwskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) dobranie odpowiednich do materiału z któregowykonana jest ściana, haków/ zawiesi czy kołków montażowych do zawieszenia urządzeń/ mebli 3)podłączenia wszystkich sprzętów AGD, regulacja i sprawdzeniu poprawności działania, wszczególności braku nieszczelności 4) posprzątanie sal / pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniumebli / wyposażenia, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotemzamówienia (jeżeli wymagany jest protokół z podłączenia urządzeń gazowych) oraz kluczy do mebliwyposażonych w zamki (min. 2 kpl.); 3. Wszystkie powierzchnie produkcyjne wyposażenia(urządzenia, stoły, blaty, szafki) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do myciai utrzymania czystości. Powinny być wykonane z gładkich materiałów nie wchodzących w reakcje zeskładnikami żywności. 4. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia,odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 5. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz innedokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z2019 r., poz. 1252) 4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. oogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi. 6.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz zubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie,uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczeniachobiektu. 7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projektumowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39300000-5, 39700000-9, 09122000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19983.44
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Anna Prządka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24579.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RYKI
- Montaż windy wraz z częściową przebudową instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Rykach
- "Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje"
- Dostawa kontrastów i wstrzykiwaczy dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta Poznania (pl. Kolegiacki 17)
- "Dostawa wyposażenia meblowego do nowej siedziby Gminy Zambrów"
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Dostawa oraz montaż przestrzeni coworkingowej: kabin akustycznych, ścianki akustycznej oraz foteli akustycznych w ramach projektu pracowniczego Budżetu Obywatelskiego
- Dostawa krzeseł pracowniczych do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie oraz Oddziałów Państwowej Inspekcji Pracy w Nowym Sączu i Tarnowie.
więcej: Propan i butan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.