eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespol › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Terespol

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-12

Ogłoszenie nr 510271922-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.

Miasto Terespol: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Terespol

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613829-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Terespol, Krajowy numer identyfikacyjny 52917200000000, ul. ul. Czerwonego Krzyża 26, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 752 036, e-mail um@terespol.pl, faks 833 752 327.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Terespol

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IP.271.15.2019.JL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Terespol w zakresie: 1) sporządzenia harmonogramu odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości; 2) wyposażenia obsługiwanych nieruchomości w worki do selektywnej zbiórki odpadów: a) wyposażenia właścicieli nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych powinno nastąpić najpóźniej w ciągu 7 dni po podpisaniu umowy. Wykonawca przekaże worki do wskazanych gospodarstw domowych i zaopatrzy je w sposób następujący: worki 110 l - (1 szt./gospodarstwo domowe jednorodzinne - na papier i makulaturę), worki 110 l - (1 szt./gospodarstwo domowe jednorodzinne - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metalowe), worki 110 l - (1 szt./gospodarstwo domowe jednorodzinne - na szkło), worki 80 l - ( 1sz./gospodarstwo domowe jednorodzinne - na popiół). Worki powinny mieć odpowiednią wytrzymałość zarówno na przebicie jak i na rozciąganie oraz mocny i trwały zgrzew. Worki powinny posiadać nadruk określający, jakie odpady w nim umieszczać. b) w dniu odbioru odpadów zebranych selektywnie z nieruchomości, na których będzie prowadzona selektywna zbiórka odpadów komunalnych, wykonawca przekaże właścicielowi nieruchomości kolejne worki celem uzupełnienia. Worki 110 l - (gospodarstwo domowe jednorodzinne - na tworzywa sztuczne, metale i opakowania, wielomateriałowe) powinny być uzupełniane, co najmniej raz na miesiąc, worki 110 l - (gospodarstwo domowe jednorodzinne - na papier i makulaturę) powinny być uzupełniane, co najmniej raz na kwartał, worki 110 l - (gospodarstwo domowe jednorodzinne - na szkło) powinny być uzupełniane, co najmniej raz na kwartał oraz worki 80 l - ( gospodarstwo domowe jednorodzinne - na popiół) powinny być uzupełniane raz na miesiąc. Ilość niezbędnych do uzupełnianych worków określi właściciel nieruchomości. 2) odbioru od właścicieli nieruchomości całej masy odpadów komunalnych wg wykazu nieruchomości: zmieszanych (niesegregowanych/zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów komunalnych zebranych selektywnie, tj. papieru, metali i tworzyw sztucznych, szkła, popiołu, odpadów ulegających biodegradacji - zgodnie z uzgodnionym przez gminę harmonogramem. 3) odbioru odpadów zebranych selektywnie w punktach selektywnej zbiórki odpadów, 4) wykonywania usługi w terminach ustalonym przez gminę tj.: a) odbiór odpadów z terenów zabudowy jednorodzinnej będzie realizowany w sposób następujący: - odpady zmieszane muszą być odbierane, co najmniej dwa razy w miesiącu, a w miesiącach kwiecień - październik co 2 tygodnie; - tworzywa sztuczne i opakowania metalowe - jeden raz w miesiącu; - papier i tektura - jeden raz na kwartał; - popiół musi być odbierany w miesiącach wrzesień - kwiecień z częstotliwością, co najmniej raz w miesiącu; - szkło musi być odbierane, co najmniej raz na kwartał; - odpady kuchenne ulegające biodegradacji z gospodarstw domowych muszą być odbierane w okresie od kwietnia do października co 2 tygodnie, a w okresie od listopada do marca dwa razy w miesiącu; - odpady komunalne ulegające biodegradacji z pielęgnacji terenów zielonych - cztery razy w roku. b) odbiór odpadów z terenów zabudowy wielorodzinnej będzie realizowany w sposób następujący: - odpady zmieszane muszą być odbierane, co najmniej jeden raz w tygodniu; - tworzywa sztuczne i opakowania metalowe - co najmniej jeden raz w tygodniu; - papier i tektura - co najmniej jeden raz w miesiącu; - szkło opakowaniowe - co najmniej jeden raz w miesiącu; - meble i odpady wielkogabarytowe - muszą być odbierane po telefonicznym zgłoszeniu. 5) przekazywanie zebranej masy odpadów do instalacji komunalnych; 6) przekazywania sprawozdawczości: a) sprawozdań zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r. poz. 934) obejmującej półroczne sprawozdania składane w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczy, zawierających: - informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania; - informacje o ilości odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przekazanych do składowania na składowisku odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; - liczbie właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne, - wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku Miasta Terespol. b) uzyskania od prowadzącego instalacje komunalne, dostarczenia Zamawiającemu rocznej informacji za rok ubiegły o: - uzyskaniu poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych; - uzyskaniu poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania; - masie odpadu o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11; c) przekazywania Zamawiającemu informacji o właścicielach nieruchomości, którzy zadeklarowali, że będą gromadzili odpady komunalne sposób selektywny a tego nie robią, właścicielach, którzy segregują odpady, ale robią to w sposób niewłaściwy oraz w ilościach i rodzajach odebranych odpadów. d) przekazania Zamawiającemu za każdy rok realizacji usługi, do dnia 30 stycznia roku następnego, udziału procentowego odpadów ulegających biodegradacji w zmieszanych (niesegregowanych) odpadach komunalnych z Miasta Terespol. 7) zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, zarówno odebranych z nieruchomości zamieszkanych oraz z punktów selektywnej zbiórki odpadów, zgodnie z: a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), b) Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022r. - uchwała Nr XXIV/350/2016 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 02 grudnia 2016 r., c) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz.1454 j.t), d) Uchwały Nr XXXIII/208/2017 Rady Miasta Terespol z dnia 15 listopada 2017 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Terespol, e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r, poz. 645), f) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r, poz. 676). 8) osiągnięcie wskaźników: a) odzysku lub unieszkodliwiana zebranych odpadów komunalnych, poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia papieru, metalu, tworzyw sztucznych i szkła - w wysokości min. 50% w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych; b) poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia odpadów innych niż niebezpieczne odpadów komunalnych i rozbiórkowych - w wysokości min. 70% w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów budowlanych; c) dopuszczalnego poziomu masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995 r. w roku rozliczeniowym - w wysokości min. 35%. 2. Urządzenia i wyposażenia punku selektywnej zbiórki odpadów w Mieście Terespol. 1) Wykonawca urządzi do dnia 15 stycznia 2020 r. na terenie Miasta Terespol punkt selektywnego zbierania odpadów (PSZOK), który będzie świadczył usługi od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00 oraz w każdą sobotę w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca zapewnieni obsługę i nadzór nad PSZOK poprzez własnych pracowników. Wykonawca zobowiązany jest w ramach podpisanej umowy odbierać odpady gromadzone w kontenerach i pojemnikach PSZOK, tj: - min. 1 kontener na odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i terenów zielonych o poj. 7 m3, min. 1 kontener o poj. 7 m3 lub utwardzony boks do gromadzenie szkła, utwardzony boks do gromadzenie odpadów wielkogabarytowych, pojemnik na zużyte baterie i akumulatory, pojemnik na przeterminowane leki, min. 1 kontener o poj. 7 m3 lub utwardzony boks do gromadzenie plastiku i makulatury, min 1 pomieszczenie magazynowe do gromadzenia sprzętu RTV AGD o min. pow. 25 m2, min 1 kontener lub pomieszczenie magazynowe na opony, wyposażenie PSZOK w wagę samochodową. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia kontenerów / pojemników w zakresie wskazanym powyżej do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Raz w miesiącu Wykonawca musi przedstawić dowody potwierdzające tą czynność, tj. karty przekazania odpadów. W ramach funkcjonowania PSZOK Wykonawca zapewni obsługę 4 szt. pojemników stanowiących własność zamawiającego przeznaczonych do zbiórki przeterminowanych leków, które znajdują się w aptekach na terenie Miasta Terespol - pojemniki będą opróżniane z częstotliwością raz na kwartał. 2) Planowane szacunkowe ilości odpadów pochodzących z PSZOK w skali 1 roku. - odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i terenów zielonych ok. 46,00 t. - gruz, odpady budowlane i rozbiórkowe ok. 50,00 t. - papier makulatura ok. 25,00 t. - szkło ok. 35,00 t. - odpady elektryczne i elektroniczne ok. 6,00 t. - zużyte opony ok. 4,00 t. - odpady wielkogabarytowe ok. 28,00 t. - popioły z palenisk domowych ok. 50,00 t. - przeterminowane leki ok. 0,2 t. 3) Wykonawca zagospodaruje odpady komunalne zebrane w punktach selektywnej zbiórki odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami cytowanymi w dziale I, ust. 1 pkt. 7, mając na celu osiągnięcie wskaźników odzysku lub unieszkodliwiana zebranych odpadów komunalnych określonych w dziale I ust. 1, pkt. 8.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2, 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 818006.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Email wykonawcy: zarzad@pgkimterespol.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 8
Kod pocztowy: 21-550
Miejscowość: Terespol
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 953087.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 953087.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 953087.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.