eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadaniazadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych, zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych, zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki, zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej, zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 510270072-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Wrocławski Park Wodny S.A.: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych, zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych, zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki, zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej, zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616495-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Park Wodny S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 93304118100000, ul. ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717 711 500, e-mail zdzislaw.dus@aquapark.wroc.pl, faks 717 711 510.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych, zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych, zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki, zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej, zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/19/19/PN/WPW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych, zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych, zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki, zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej, zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej, dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A., zwanych dalej Produktami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5, 2f do SIWZ dla zadania nr 6, 2g do SIWZ dla zadania nr 7, 2h do SIWZ dla zadania nr 8. 3. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5, 2f do SIWZ dla zadania nr 6, 2g do SIWZ dla zadania nr 7, 2h do SIWZ dla zadania nr 8 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 10% każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5, 2f do SIWZ dla zadania nr 6, 2g do SIWZ dla zadania nr 7, 2h do SIWZ dla zadania nr 8, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 10% wartości Umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 5. Dostawy Produktów dla każdego z zadań będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego. 6. Towar dostarczany przez Wykonawcę musi być: pozbawiony wad, opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania, powinien posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach. 7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, nieuszkodzony i zgodny z terminem ważności. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a i 6b do niniejszej SIWZ. 10. Miejscem dostawy dla każdego z zadań jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. przy ul. Borowskiej 99, (50-558) Wrocław. 11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): opis Kod CPV Materiały Budowlane Farby Farby i okładziny ścienne Akcesoria Malarskie Produkty specjalnego zastosowania Płytki Kafle ceramiczne Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44000000-0 44810000-1 44111400-5 39224210-3 39230000-3 44113200-7 44111900-0 42130000-9 12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 13. Zamówienie podzielone jest na osiem części, tzn. na osiem zadań: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych, zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych, zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki, zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej, zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej, 14. Ofertą częściową jest oferta złożona na wykonanie jednego lub dwóch lub trzech lub czterech lub pięciu lub sześciu lub siedmiu zadań. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie dowolnej liczby zadań lub na całość zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień dodatkowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy. 19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 22. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odnoszący się do konkretnego zadania/konkretnych zadań. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym zawierającym opis przedmiotu zamówienia dla konkretnego zadania/konkretnych zadań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44000000-0


Dodatkowe kody CPV: 44810000-1, 44111400-5, 39224210-3, 39230000-3, 44113200-7, 44111900-0, 42130000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Na zadanie 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Na zadanie 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Na zadanie 4 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10740.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CTM Sp. z o. o.
Email wykonawcy: office@ctm.net.pl
Adres pocztowy: ul. Dziendziela 24
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14030.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14030.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14030.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59360.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CTM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: office@ctm.net.pl
Adres pocztowy: ul. Dziendziela 24
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74756.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74756.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74756.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Na zadanie 7 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CTM Sp. z o. o.
Email wykonawcy: office@ctm.net.pl
Adres pocztowy: ul. Dziendziela 24
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184359.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184359.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184359.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.