eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I cześć I pn. Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w dawnej Harcówce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 510269552-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Burmistrz Gminy Pniewy: Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I cześć I pn. Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w dawnej Harcówce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020 w ramach Działania 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599280-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540212328-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000, ul. ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2938601, e-mail um@pniewy.wokiss.pl, faks 61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I cześć I pn. Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w dawnej Harcówce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZT.271.2.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rewitalizacja miasta Pniewy - etap I część I pn. CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DAWNEJ HARCÓWCE" 1. Zadanie obejmuje wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" przebudowy wraz z rozbudową tzw. harcówki na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Centrum Kultury Pniewy w standardzie pasywnym z zagospodarowaniem terenu, drogą pożarową, dojazdem do ulicy Turowskiej oraz chodnikiem do ul. Wolności w Pniewach, zgodnie z warunkami wskazanymi w "Programie funkcjonalno - użytkowym". 2. Przedmiot umowy określa "Program funkcjonalno - użytkowy" wraz z planem zagospodarowania terenu. 3. Budynek oraz jego otoczenie znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - założenie urbanistyczne, 2 poł. XIV -XIX, nr rej. 2266/A z 30.12.1992. 4. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, przyłączy sieci zewnętrznych, akustyka, drogi, 2) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień, decyzji, 3) uwzględnienie dodatkowych wymagań wynikających z uzyskania opinii i warunków gestorów sieci i innych organów. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dla tych rozwiązań Wykonawca umieści je w projekcie i zrealizuje, 4) uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego m.in. w zakresie rozwiązań technicznych, materiałowych, funkcjonalno-użytkowych, kolorystyki itp. dla całości inwestycji, 5) przeprowadzenie badań archeologicznych, 6) pozyskania opinii konserwatorskiej i w razie konieczności zawarcie w imieniu Zamawiającego umowy na badania ratunkowe, w przypadku konieczności zabezpieczenia lub przeniesienia obiektów małej architektury, przeprowadzenia badań archeologicznych i zapewnienia nadzoru archeologicznego w rejonie prowadzonej inwestycji - zgodnie z pozyskaną opinią konserwatorską, 7) sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 8) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, 9) zapewnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu przez cały okres trwania inwestycji, 10) uzyskania zgody na wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją (o ile taka sytuacja nastąpi), 11) opracowanie scenariusza pożarowego budynku, 12) uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na budowę, 13) sporządzenie harmonogramu robót budowlano-instalacyjnych dla przedmiotowej inwestycji, 14) sporządzenie projektu zagospodarowania placu budowy, projektu organizacji robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 15) w przypadku stwierdzenia występowanie gniazd ptaków oraz siedlisk nietoperzy - uzyskanie opinii ornitologicznej, chiropterologicznej o możliwości prowadzenia robót oraz ewentualnej decyzji zezwalającej na niszczenie siedlisk, 16) dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego, 17) realizację robót w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy 18) wybudowanie obiektu ze szczególnym uwzględnieniem wytycznych projektowych dla uzyskania standardu pasywnego wraz z wszystkimi instalacjami (w tym wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, źródła ciepła, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, hydrantowej, kanalizacji tłuszczowej - jeśli będzie wymagana, technologii kuchni - aneksu kuchennego, zbierającej wodę deszczową i wykorzystującą ją do napełnienia płytkiego zbiornika wodnego z fontanną oraz spłukiwania toalet, elektrycznej silnoprądowej, elektrycznej słaboprądowej, akustycznej i elektroakustycznej wraz z systemem nagłośnienia), 19) wykonanie zagospodarowania terenu wraz z drogą pożarową, dojazdem do ulicy Turowskiej oraz chodnikiem do ul. Wolności, 20) wykonanie wraz z odbiorem wszystkich przyłączy zewnętrznych (elektroenergetycznego, wodkan., przeciwpożarowego, kanalizacji deszczowej, teleinformatycznego, gazowego), 21) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, przyłączy sieci zewnętrznych, drogi z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, 22) przygotowanie instrukcji eksploatacji, obsługi, ppoż. oraz instrukcje stanowiskowe urządzeń, 23) wykonanie testów szczelności budynku oraz raportu budowlanego i końcowego z testów zgodnie z normą PN-EN ISO 9972, 24) wykonanie raportu z pomiaru zgodnie z normą PN-EN 13187-2001, 25) przeprowadzenie wszelkich odbiorów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 26) uzyskanie wszelkich dokumentów niezbędnych do odebrania wykonanych robót i prawidłowego użytkowania obiektu (certyfikaty, aprobaty itp.), 27) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1. W budynku po rozbudowie powinny znaleźć się następujące pomieszczenia: 1) część rozbudowywana o pow. zabudowy ok. 570 m2 - sala na min. 200 osób wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi - magazynem i aneksem kuchennym; 2) część istniejąca o pow. zabudowy ok. 320 m2: a) parter : fragment sali na min. 200 osób - scena, wypożyczalnia - oddział dla dzieci, toaleta damska, toaleta męska, toaleta dla niepełnosprawnych, pokój rodzica z dzieckiem, komunikacja, klatka schodowa, winda, magazyn, pomieszczenie gospodarcze, śmietnik, kotłownia,serwerownia; b) piętro: wypożyczalnia dla dorosłych, pomieszczenie socjalne, toaleta dla pracowników, pomieszczenia dla młodzieży, 2 pomieszczenia biurowe, winda, komunikacja. 2. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) opracowania aktualnej mapy do celów projektowych, 2) zapewnienia wglądu przez osoby wskazane przez Zamawiającego do opracowywanej dokumentacji, na każdym etapie jej opracowywania oraz uwzględnienia uwag formułowanych przez te osoby w przygotowywanych dokumentach, 3) wykonania czynności pomiarowych oraz sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 4) zapewnienia udziału osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie: kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, 5) zapewnienie prowadzenia badań archeologicznych i innych niezbędnych badań wymaganych przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 6) sporządzenia wszelkich dokumentacji, opinii niezbędnych do przedłożenia Wielkopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków (WWKZ), dokonania uzgodnienia wszystkich robót oraz uzyskania opinii, decyzji WWKZ, 7) wypełnienie warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych, uzgodnień dokumentacji projektowej, decyzji, opinii itp w tym dotyczących usunięcia kolizji (terminów zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót, zapewniania nadzoru i poniesienia jego kosztów oraz wypełnienia innych zobowiązań), 8) zapewnienie nośności dla samochodów ciężarowych, wszystkich ciągów komunikacyjnych na zewnątrz budynków, przewidzianych do ruchu pojazdów, 9) wykonania dokumentacji odbiorowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 30000000-9, 30200000-1, 31000000-6, 31530000-0, 31532000-4, 31531000-7, 31531100-8, 31520000-7, 31527000-6, 31527300-9, 31527200-8, 31527260-6, 31527210-1, 31524000-5, 31524100-6, 31524120-2, 31524200-7, 31524210-0, 31523000-8, 31523300-1, 31523200-0, 31523100-9, 31521000-4, 31521200-6, 31521100-5, 31625000-3, 31625200-5, 35000000-4, 35100000-5, 35110000-8, 35111000-5, 35111300-8, 35111300-8, 44000000-0, 44100000-1, 44110000-4, 44111000-1, 44111100-2, 44111200-3, 44111300-4, 44111400-5, 44111700-8, 44111800-9, 44111900-0, 44112000-8, 44112200-0, 44112220-6, 44112300-1, 44112300-1, 44112310-4, 44112400-2, 44112410-5, 44112420-8, 44112600-4, 44112700-5, 44113000-5, 44113800-3, 44113810-6, 44113810-6, 44113100-6, 44113120-2, 44114000-2, 44114100-3, 44114200-4, 44115900-8, 44115310-5, 44130000-0, 44134000-8, 44133000-1, 44131000-7, 44170000-2, 44190000-8, 44200000-2, 44230000-1, 44232000-5, 44233000-2, 44220000-8, 44221000-5, 44221200-7, 44221230-6, 44221220-3, 44221210-0, 44221100-6, 44400000-4, 44480000-8, 44482000-2, 44482200-4, 44482100-3, 44420000-0, 44410000-7, 44500000-5, 44600000-6, 44620000-2, 44622000-6, 44622100-7, 44621000-9, 44621200-1, 44621220-7, 44621100-0, 44800000-8, 44900000-9, 44920000-5, 44921000-2, 45000000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45111220-6, 45111230-9, 45111240-2, 45111250-5, 45113000-2, 45200000-9, 45210000-2, 45212000-6, 45212340-1, 45212330-8, 45212331-5, 45223000-6, 45223100-7, 45223110-0, 45223200-8, 45223210-1, 45223500-1, 45223800-4, 45232452-5, 45232440-8, 45232420-2, 45232423-3, 45232423-3, 45232411-6, 45230000-8, 45233000-9, 45260000-7, 45261000-4, 45261100-5, 45261210-9, 45262100-2, 45262210-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262410-8, 45262500-6, 45262620-3, 45300000-0, 45320000-6, 45330000-9, 45343200-5, 45400000-1, 45420000-7, 45421100-5, 45421130-4, 45421131-1, 45421140-7, 45421146-9, 45421160-3, 45316200-7, 45432000-4, 45432112-2, 45432210-9, 45440000-3, 45441000-0, 45442000-7, 45442100-8, 45442121-1, 45443000-4, 45450000-6, 51700000-9, 71000000-8, 71220000-6, 71247000-1, 71320000-7, 71325000-2, 71327000-6, 71332000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5734959.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane REMBUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kacza 17/41
Kod pocztowy: 60-106
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7054000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7054000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7054000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonawca na wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę oraz prace projektowe w zakresie konsultacji i nadzoru przygotowania dokumentacji budynku pasywnego


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.