eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Drogi i chodniki na terenie gminy Bychawa - edycja VII/2019 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2296L "Wola Gałęzowska - Krasławek" (zaprojektuj i wybuduj).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 510267449-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Gmina Bychawa: Drogi i chodniki na terenie gminy Bychawa - edycja VII/2019 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2296L "Wola Gałęzowska - Krasławek" (zaprojektuj i wybuduj).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" - poddziałanie "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613370-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bychawa, Krajowy numer identyfikacyjny 43102009000000, ul. ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 5660004 w. 42, e-mail przetargi@bychawa.pl, faks 815 660 048.
Adres strony internetowej (url): http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Drogi i chodniki na terenie gminy Bychawa - edycja VII/2019 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2296L "Wola Gałęzowska - Krasławek" (zaprojektuj i wybuduj).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPK.272.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.4.1. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót związanych z przebudową drogi powiatowej nr 107230L w miejscowościach: Wola Gałęzowska i Zaraszów-Kolonia łącznej długości 4 km 549 m Szczegółowy zakres oraz opis wymagań Zamawiających co do przedmiotu dokumentacji oraz robót budowlanych określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji. 1.4.2. Zakres przedmiotowy dokumentacji projektowej obejmuje: a. opracowanie Karty informacyjnej przedsięwzięcia w zakresie art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081) - 2 egz., b. opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia - 2 egz., c. opracowanie Operatu wodnoprawnego, wraz z opisem prowadzenia zamierzonej działalności niezawierającym określeń specjalistycznych, stanowiącym odrębny od operatu dokument. d. opracowanie wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego - 2 egz., e. opracowanie projektów budowlanych z uzyskaniem koniecznych uzgodnień i pozwoleń. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2019 r., poz. 1186) i odnośnymi przepisami wykonawczymi, polskimi normami, lokalnymi uwarunkowaniami dla lokalizacji inwestycji oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi prac projektowych - po 4 egz. f. opracowanie i uzgodnienie stałej organizacji ruchu - po 4 egz. g. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach - po 3 egz., h. opracowanie wniosku zgłoszenia przedsięwzięcia we właściwym organie administracyjno-budowlanym - 2 egz., i. opracowanie przedmiaru robót- 2 egz. j. opracowanie całości ww. dokumentacji w formie elektronicznej. 1.4.3. Zakres przedmiotowy robót budowlanych obejmuje: a. roboty przygotowawcze, b. prace rozbiórkowe, c. roboty ziemne, d. podbudowę, e. nawierzchnię, f. elementy odwodnienia, g. roboty wykończeniowe, h. oznakowanie. 1.4.4. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: a. wystąpienia w imieniu Zamawiającego z wnioskiem do organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, b. wystąpienia w imieniu Zamawiającego z wnioskiem do organu właściwego do wydania decyzji wodno prawnej, c. wystąpienia w imieniu Zamawiającego z wnioskiem zgłoszenia planowanego przedsięwzięcia w organie architektoniczno-budowlanym Starostwa Powiatowego w Lublinie, d. pozyskania na koszt własny map zasadniczych i innych materiałów koniecznych do wykonania dokumentacji, e. niezbędnego uzgodnienia całości dokumentacji w odpowiednich instytucjach zgodnie z przepisami prawa na koszt własny, f. zapewnienia obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, g. informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia, h. zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, i. utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku - zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2068), j. wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny, k. wykonania kosztorysów powykonawczych do celów rozliczeniowych z instytucją dotującą, l. skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, niezbędnych świadectw kontroli jakości. 1.4.5. Roboty oraz dokumentacja powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną oraz być kompletne z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 71355000-1, 71320000-7, 45233142-6, 45233300-2, 45110000-1, 71313400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1511838.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Lublinie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grygowej 23
Kod pocztowy: 20-260
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1544052.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1544052.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2097244.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.