eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym p.n. Budowa drogi gminnej - ul. Słonecznikowej w Nowej Soli.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 510266761-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Gmina Nowa Sól - Miasto: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym p.n. Budowa drogi gminnej - ul. Słonecznikowej w Nowej Soli.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614744-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowa Sól - Miasto, Krajowy numer identyfikacyjny 97077028000000, ul. ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 590 300, e-mail zampub@nowasol.pl, faks 684 590 358.
Adres strony internetowej (url): www.nowasol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym p.n. Budowa drogi gminnej - ul. Słonecznikowej w Nowej Soli.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.28.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa drogi gminnej - ul. Słonecznikowej w Nowej Soli. Zadanie inwestycyjne składa się z dwóch części: a) część pierwsza obejmująca budowę drogi gminnej ul. Słonecznikowej w Nowej Soli jest współfinansowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, b) część druga obejmująca likwidację kolizji istniejącej stacji transformatorowej, napowietrznej linii energetycznej wraz z przyłączami oraz odcinków linii kablowych kolidujących z planowaną przebudową ul. Słonecznikowej oraz budowę oświetlenia drogowego ul. Słonecznikowej w Nowej Sól jest finansowane ze środków własnych zamawiającego. 2. Charakterystyka robót budowlanych. Część pierwsza. Zadanie pierwsze obejmuje budowę drogi gminnej - ulicy Słonecznikowej w Nowej Soli o długości 690,86 mb, przebudowę skrzyżowania z drogą wojewódzką ul. Głogowską, przebudowę czterech skrzyżowań z drogami gminnymi, jezdnia o powierzchni ogółem ok. 3870 m2 o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, budowę chodników o powierzchni ok. 2345 m2 o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, budowę zjazdów indywidualnych o powierzchni ogółem ok. 374 m2 o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, budowę drogi serwisowej o powierzchni ok. 246 m2 o nawierzchni z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, budowę kanalizacji deszczowej, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, humusowanie pasów zieleni z obsianiem trawą, budowę kablowej linii oświetleniowej dla oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Głogowskiej o długości ok. 50m, usunięcie kolizji sieci telekomunikacyjnej (światłowód). 3. Charakterystyka robót budowlanych. Część druga. Zadanie drugie obejmuje likwidację kolizji istniejącej stacji transformatorowej, napowietrznej linii energetycznej wraz z przyłączami oraz odcinków linii kablowych kolidujących z planowaną przebudową ul. Słonecznikowej poprzez demontaż linii energetycznej napowietrznej nn, w tym demontaż 17 szt. słupów, demontaż stacji transformatorowej, montaż słupowej stacji transformatorowej, budowę kablowych linii energetycznych wraz ze złączami kablowymi oraz budowę kablowej linii oświetleniowej oświetlenia drogowego Słonecznikowej w Nowej Soli o długości ok. 800 m, słupy oświetleniowe szt. 23 z oprawami LED. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w następującym zakresie: a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych i urządzeń zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, aprobat, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, d) koordynacja i uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, e) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy do użytkowania oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy, g) doradztwo i opiniowanie czynności lub procedur technicznych, administracyjnych i finansowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34750.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński
Email wykonawcy: piotr.owsinski@nadzory.net
Adres pocztowy: ul. Dekoracyjna 3
Kod pocztowy: 65-722
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34440
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34440
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67650
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.