eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania, realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. "Przeprojektowanie i budowa dwóch bloków mieszkalnych z garażami wielostanowiskowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi przy ul. Barlickiego 18a i Borek 22/24 w Tomaszowie Maz. w formule Zaprojektuj i wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262278-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania, realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. "Przeprojektowanie i budowa dwóch bloków mieszkalnych z garażami wielostanowiskowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi przy ul. Barlickiego 18a i Borek 22/24 w Tomaszowie Maz. w formule Zaprojektuj i wybuduj.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609444-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 59070882200000, ul. ul. Majowa 15, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 044 7246420, 7242111, e-mail ttbsprzetargi@ttbs.com.pl, faks 447 244 097.
Adres strony internetowej (url): www.ttbs.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania, realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. "Przeprojektowanie i budowa dwóch bloków mieszkalnych z garażami wielostanowiskowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi przy ul. Barlickiego 18a i Borek 22/24 w Tomaszowie Maz. w formule Zaprojektuj i wybuduj.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

14/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nadzór inwestorski przy projektowaniu inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową bazową, założeniami do przeprojektowania i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych prac projektowych. 2. Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zapisami SIWZ, dokumentacją projektową i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót. 3. Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, zapisami SIWZ, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4. Pełnienie przez inspektora nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, funkcji koordynatora prac pozostałych inspektorów nadzoru. 5. Współdziałanie z Generalnym Wykonawcą robót na placu budowy. 6. Współdziałanie z Koordynatorem ze strony Zamawiającego i Generalnego Wykonawcy, nadzorem autorskim/projektantami, załatwianie spraw związanych z uwagami dotyczącymi rozwiązań projektowych. 7. Współpraca ze służbami inwestorskimi oraz ekspertami powołanymi dodatkowo przez Zamawiającego. 8. Podejmowanie działań, dotyczących: 1) udzielania Generalnemu Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących kontraktu w odniesieniu do nadzorowanych branż; 2) wprowadzania niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskiwania zgody projektanta na zmiany; 3) przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych; 4) uzyskiwania od projektanta dodatkowych wyjaśnień w sprawach dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; 5) wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z kontraktem i przepisami BHP; 6) żądania wykonania badań dodatkowych przez Generalnego Wykonawcę robót, a przede wszystkim zlecania Generalnemu Wykonawcy robót badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości. 9. Prowadzenie dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej z czynności objętych przedmiotem zamówienia lub przydatnych inwestorowi ze względów użytkowych bądź eksploatacyjnych lub wymaganych od Koordynatora w zakresie nadzorowanej branży. 10. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej (w technice cyfrowej) z postępu robót. 11. Kontrola przygotowania kompletu dokumentów do odbioru technicznego części lub całości robót w celu zgłoszenia w organie nadzoru budowlanego zakończenia tych robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 12. Sporządzanie comiesięcznych raportów z wykonywanych czynności za okres rozliczeniowy uwzględniony w harmonogramie robót z Generalnym Wykonawcą robót. 13. Opiniowanie konieczności wykonania robót i zamówień dodatkowych oraz ewentualnych rozwiązań zamiennych. 14. Udział w naradach budowy organizowanych przez Generalnego Wykonawcę robót na terenie budowy lub organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie. 15. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania budownictwie. 16. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 17. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 18. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i pobytem na miejscu realizacji umowy oraz koszty materiałów i sprzętu potrzebnych do realizacji zadania ponosi Wykonawca we własnym zakresie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220000.00
Waluta Pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CONSIL Mateusz Chmielewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowy Glinik 5
Kod pocztowy: 97-217
Miejscowość: Lubochnia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189420.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 461250.00
Waluta: Pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.