eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 000 000 PLN.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-02

Ogłoszenie nr 510261144-N-2019 z dnia 02-12-2019 r.

Wójt Gminy Wiązownica: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 000 000 PLN.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618046-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Wiązownica, Krajowy numer identyfikacyjny 55167400000000, ul. Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 622-36-31, e-mail ugwiazownica@o2.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.wiazownica.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 000 000 PLN.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.19.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 000 000 PLN. 2.2 SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 2.2.1 Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Zamawiającego w jednej transzy w kwocie 2 000 000 PLN. Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie złożonego zapotrzebowania (wniosku) przesłanego do Wykonawcy drogą elektroniczną lub faksem, najpóźniej w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2.2.2 Okres kredytowania - 80 miesięcy 2.2.3 Okres karencji w spłacie kapitału - 6 miesięcy 2.2.4 Spłata kredytu w latach 2020-2026 w 80 ratach miesięcznych w wysokości: - 8 pierwszych rat (od maja do grudnia 2020) w kwocie po 25 000 PLN - 72 rat (styczeń-grudzień) w latach 2021-2026) w kwocie po 25 000 PLN przy czym I rata płatna ostatniego dnia roboczego miesiąca maja 2020 r., a ostatnia rata płatna ostatniego dnia roboczego miesiąca grudnia 2026 r. 2.2.5 Spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przez Bank. 2.2.6 Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu i płatne ostatniego roboczego dnia każdego miesiąca. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jego obowiązywania. 2.2.7 Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu. 2.2.8 W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty i płatne w dniu spłaty kredytu, 2.2.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części bez ponoszenia dodatkowych opłat. 2.2.10 Oprocentowanie kredytu będzie zmienne. 2.2.11 Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania. - do oferty: według stawki WIBOR 1M na dzień 28.10.2019 r. w wysokości 1,63%. Uwaga: do kalkulacji ceny należy przyjąć liczbę dni rocznie 360 i miesięcznie 30, do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy ( ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa). Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego miesiąca. UWAGA: w celu wyliczenia ceny oferty jako dzień wypłaty kredytu należy przyjąć dzień 30.11.2019 r. Bank nie będzie naliczał żadnych prowizji ani opłat z tytułu udzielonego kredytu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. Gmina Wiązownica wyraża zgodę na złożenie pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji w świetle przepisów art. 97 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe. Umowa, weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji będą posiadać kontrasygnatę Skarbnika. Gmina Wiązownica nie posiada zobowiązań wobec ZUS i Urzędu Skarbowego. 2.2.12 Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiający (kredytobiorca) dołącza się następujące dokumenty: 1) Sprawozdania z wykonania budżetu za 2016, 2017 i 2018 r. 2) Opinia RIO z wykonania budżetu za 2016, 2017 i 2018 r. 3) Uchwały Rady Gminy Wiązownica w sprawie udzielenia absolutorium za lata 2016, 2017 i 2018 r. 4) Projekt budżetu na 2019 r. 5) Opinia RIO o projekcie budżetu Gminy Wiązownica na 2019 r. 6) Opinia RIO o prawidłowości kwoty długu Gminy Wiązownica na lata 2018-2025 7) Opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu budżetu, przedstawionego w uchwale budżetowej na 2018 r. 8) Opinia RIO w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wiązownica na lata 2018-2025 9) Uchwała budżetowa na 2019 r. W uchwale budżetowej zaplanowano nadwyżkę budżetowa w związku z czym nie występuje deficyt budżetowy. 10) Uchwała WPF na lata 2018-2025 11) Brak zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy. 12) Uchwały w sprawie zmian budżetu na 2019 r. z dnia 25.01.2019, 28.03.2019, 29.04.2019, 28.05.2019, 26.06.2019, 21.07.2019, 21.08.2019, 01.10.2019, 28.10.2019 r. 13) Zarządzenia Wójta Gminy Wiązownica w sprawie zmian budżetu na 2019 r. 14) Sprawozdania Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS za okres 2016, 2017, 2018 i III kw. 2019 r. 15) Zobowiązania Gminy Wiązownica na dzień 30.09.2019 r. 16) Oświadczenie o braku zajęć egzekucyjnych na rachunku gminy. 17) Uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. UWAGA: Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zostanie udostępniona niezwłocznie po jej otrzymaniu, przed zawarciem umowy kredytowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 7
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210971.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210971.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210971.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.