eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec Kujawski › Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu "Unii Europejskiej - Haskiej - Brukselskiej - Rzymskiej - Paryskiej - Kujawskiej" w Solcu Kujawskim oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu "droga krajowa nr 10 - część północna" w Solcu Kujawskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-29

Ogłoszenie nr 510259996-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.

Gmina Solec Kujawski: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu "Unii Europejskiej - Haskiej - Brukselskiej - Rzymskiej - Paryskiej - Kujawskiej" w Solcu Kujawskim oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu "droga krajowa nr 10 - część północna" w Solcu Kujawskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612372-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Solec Kujawski, Krajowy numer identyfikacyjny 52888200000000, ul. ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 387 01 00, e-mail przetargi@soleckujawski.pl, faks 523 871 253.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu "Unii Europejskiej - Haskiej - Brukselskiej - Rzymskiej - Paryskiej - Kujawskiej" w Solcu Kujawskim oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu "droga krajowa nr 10 - część północna" w Solcu Kujawskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZPiFZ.271.21.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentów, w szczególności: a)opracowań wynikających z obowiązujących przepisów, w szczególności z ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.: Dz. U. z 2018r. poz. 2081 z późn. zm.), w tym w szczególności:opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,opracowanie ekofizjografii,opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko,opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,opracowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,przygotowanie niezbędnych materiałów dla radnych i przekazanie ich osobie obsługującej Radę Miejską na minimum 10 dni przed sesją, na której będzie przewidziane głosowanie nad projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;przygotowania i prowadzenie pełnego procesu formalno - prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:spraw wynikających z przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w tym: przygotowanie korespondencji, zawiadomień, ogłoszeń oraz odpowiedzi na zgłoszone wnioski, uczestnictwa i udzielanie informacji podczas publicznej dyskusji w trakcie wyłożenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu,przygotowanie pisemnych zawiadomień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o przystąpieniu do sporządzenia,przygotowanie wykazu wniosków złożonych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,przygotowanie materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych wykorzystywanych na potrzeby projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,przygotowanie korespondencji, ogłoszeń, obwieszczeń związanych z projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,obsługa wyłożenia projektu planu miejscowego do publicznego wglądu polegająca na analizie złożonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia,analiza wniosków uwag złożonych do wyłożonego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z propozycją ich rozpatrzenia,przygotowanie uzasadnienia do uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz załącznika do uchwały,udział i prezentacja projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na forum gminy, udział w dyskusjach publicznych oraz na spotkaniach z mieszkańcami, podczas uzgodnień i opiniowania oraz w trakcie innych czynności procedury planistycznej,udział i prezentacja projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz na sesji Rady Miejskiej,przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76215.13
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instytut Rozwoju Miast i Regionów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Targowa 45
Kod pocztowy: 03-728
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49815.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34932.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138977.70
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.