eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Leżajsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-28

Ogłoszenie nr 510258238-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.

Gmina Leżajsk: Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Leżajsk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596608-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540195837-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 54637700000000, ul. ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 240 62 00, e-mail ug.sekretariat@gminalezajsk.pl, faks 017 240 62 48.
Adres strony internetowej (url): https://www.gminalezajsk.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Leżajsk

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.20.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: o budowa oświetlenia drogowego przy drogach gminnych o nr ew. 1552, 1341, 1502, 1424, 982, 994/2, 1293/4, 745, 852, 1024/2, 1091 miejscowości Stare Miasto Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: - Budowę linii napowietrznej AsXSn 2x25 1284 m - Budowę linii kablowej YAKXS 4x35 102 m - Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 na ist. linii 189 m - Oprawy oświetleniowe LED 33 szt, o budowa oświetlenia drogowego przy drogach gminnych o nr ew. 2733 i 2615 miejscowości Giedlarowa Zakres rzeczowy inwestycji. - Budowa linii napowietrznej AsXSn 2x25 mm2 długości około 517 m - Oprawy oświetleniowe LED 7 szt, o budowa oświetlenia drogowego przy drogach gminnych o nr ew. 553/1 i 1371 miejscowości Wierzawice Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: - Budowę linii napowietrznej AsXSn 2x25 51 m - Budowę linii kablowej YAKXS 4x35 140 m - Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 na ist. linii 290 m - Oprawy oświetleniowe LED 8 szt, o budowa oświetlenia drogowego przy drogach gminnych o nr ew. 3316/1, 3394 miejscowości Brzóza Królewska Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: - Budowę linii napowietrznej AsXSn 2x25 118 m - Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 na ist. linii 56 m - Oprawy oświetleniowe LED 4 szt, o budowa oświetlenia drogowego przy drogach gminnych o nr ew. 1066 w miejscowości Dębno Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: - Budowę linii kablowej YAKXS 4x35 134 m - Oprawy oświetleniowe LED 4 szt, - Naświetlacz LED 1 szt, o dowieszenie opraw w miejscowościach Rzuchów 2 szt., Brzóza Królewska 1 szt., Wierzawice 2 szt. Wymagania fotometryczne opraw LED: - LED - temperatura barwy światła 3700 - 4000K, odwzorowanie barw Ra/CRI >70, sprawność optyczna oprawy min 104 lm/W, początkowy strumień świetlny oprawy min 4000 lm, moc oprawy nie więcej niż 39W Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty: 1) Załącznik nr 6 do siwz: Przedmiary robót. 2) Załącznik nr 7 do siwz: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3) Załącznik nr 8 do siwz: Dokumentacja techniczna. Określone w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca może zastosować inne podstawy ceny jednostkowej (pozycje KNR) niż podane przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz sumowanie rozdziałów. Zamawiający pomocniczo zamieszcza wzór formularzy kosztorysu ofertowego w wersji edytowalnej (excel). Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały). Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga - w zakresie części numer 1, numer 2 - zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonywanie prac montażowych. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika/pracowników na podstawie umowy o pracę - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9


Dodatkowe kody CPV: 31500000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 174698.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKRO-MAX Maksymilian Mędrek
Email wykonawcy: elektro.max@onet.pl
Adres pocztowy: Giedlarowa 585 37-300 Leżajsk
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218489.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218489.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 428419.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.