eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Budowa mostu w ciągu dróg dz. 196/1, 204/19, 204/16 we wsi Szalejów Górny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-26

Ogłoszenie nr 510256418-N-2019 z dnia 26-11-2019 r.

Gmina Kłodzko: Budowa mostu w ciągu dróg dz. 196/1, 204/19, 204/16 we wsi Szalejów Górny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613382-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kłodzko, Krajowy numer identyfikacyjny 89071796400000, ul. ul. Okrzei , 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 746 474 100, e-mail przetargi@gmina.klodzko.pl, faks 746 474 103.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa mostu w ciągu dróg dz. 196/1, 204/19, 204/16 we wsi Szalejów Górny

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RO.271.35.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Budowa mostu w ciągu dróg dz. 196/1, 204/19, 204/16 we wsi Szalejów Górny". W ramach budowy zostaną wykonywane między innymi następujące roboty: 1.1. Prace rozbiórkowe Wykonanie budowy - odbudowy obiektu mostowego wymaga prac rozbiórkowych. Należy rozebrać obustronne umocnienia brzegów potoku, zabezpieczonych okładziną na sucho z kamienia łamanego typu ciężkiego. Materiał z rozbiórki należy złożyć na odkład i wykorzystać do remontu odbudowy istniejących umocnienia brzegów potoku Toczek . Szczegóły rozbiórki istniejących umocnień brzegów pokazano na rys. nr 3, 4 i 5. 1.2. Podpory obiektu Przyczółki posadowiono bezpośrednio na gruncie poprzez betonowe ławy fundamentowe z betonu klasy B25 (C20/25) z wcześniejszym wykonaniem poduszki betonowej gr. 0,07 m z betonu klasy B20 (C16/20), wymiary ław podano na rys. nr 3, nr 4 i nr 5. Nowoprojektowane elementy korpusów przyczółków należy wykonać z betonu klasy B30 (C25/30) . Szczegóły wykonania przyczółków pokazano na rys. nr 3, 4 i 5. Konstrukcja nowego stalowego układu nośnego odbudowywanego obiektu mostowego zostanie oparta na nowych betonowych przyczółkach , poprzez żelbetową ławę podłożyskową pokazaną na rys. nr 5. Ławy podłożyskowe należy zazbroić dwoma warstwami siatek z prętów ze stali klasy A-III N ( BSt500S) Ø 12 mm , oczka siatki o wymiarach 10 x 10 cm . Pręty poszczególnych siatek powinny być ułożone mijankowo . Pręty siatek podczas betonowania należy właściwie zastabilizować , aby nie przemieściły się podczas betonowania . 1.3. Konstrukcja przęsła Belkowa konstrukcja przęsła zaprojektowana została z 6 sztuk stalowych belek walcowanych I NP 340, o rozpiętości teoretycznej L = 5,64 m i długości całkowitej L = 6,60 m . Schemat ułożenia belek na podporach-przyczółkach podano na rys.nr 3. Belki należy zabezpieczyć właściwymi powłokami malarskimi antykorozyjnymi . Konstrukcja przęsła zostanie spięta w jedną całość na miejscu dwoma betonowymi poprzecznicami podporowymi oraz poprzecznicą środkową z belek walcowanych I NP 180. Poprzecznice w przęśle należy mocować do belek nośnych wg rys. nr 3. Grubość zasadnicza płyty pomostowej wynosi 16,0 ÷ 20,0 cm . Płyta zespolona z belkami nośnymi poprzez stalowe wiotkie łączniki z prętów Ø10 mm - rys. nr 6 . Zbrojenie poprzeczne i podłużne dołem i górą płyty pomostowej ze stali klasy A-III N (BSt500S) rozstaw i średnice prętów podano na rys. nr 6 . Beton płyty pomostowej klasy B30 (C25/30) . Monolityczna płyta pomostowa posiada spadek podłużny płyty wynoszący 1,8 % oraz poprzeczny daszkowy dwustronny i = 1,5 % zapewniający powierzchniowe odwodnienie pomostu. Od strony górnej i dolnej wody płyta zakończona wykształconym kapinosem . 1.4. Izolacja Zaprojektowano wykonanie izolacji poziomej obiektu z papy zgrzewalnej , ułożonej na płycie pomostowej z wywinięciem na część pionową przyczółka ( około 0,5m ) . Papę należy ułożyć na odpowiednio oczyszczonym i zagruntowanym podłożu , odebranym przez inspektora nadzoru . Powierzchnię przewidzianą pod izolację należy gruntować jednokrotnie , zużywając tyle środka gruntującego ile wchłania beton . Powierzchnia gruntowana , przed ułożeniem izolacji , musi całkowicie wyschnąć. Do układania izolacji konieczne jest zastosowanie palnika gazowego o szerokości dostosowanej do szerokości rolki układanej papy izolacyjnej . Połączenie sąsiednich arkuszy papy wykonać na zakład . Zakład podłużny między sąsiednimi brytami nie powinien przekraczać 8 cm , zakład poprzeczny między kolejnymi rolkami winien wynosić 15 cm .Uwaga - wielkość zakładów uwarunkowana jest przez rodzaj zastosowanej papy i podana przez producenta . W celu wyeliminowania nakładania się na siebie wielu zakładów należy pamiętać o przesunięciu miejsca zakładu poprzecznego w sąsiednich rzędach . Układanie izolacji należy rozpocząć od najniższego punktu . Ze względu na pochylenie niwelety na obiekcie układanie izolacji należy rozpocząć od strony niższego przyczółka tzn. od strony dojazdu do gospodarstw rolnych. Części przyczółków stykające się gruntem należy zabezpieczyć przez dwukrotne gruntowanie abizolem R i dwukrotne malowanie abizolem P . 1.5. Wyposażenie pomostu Na pomoście należy wykonać nawierzchnię bitumiczną - dwuwarstwową . Warstwa wiążąca z asfaltobetonu średnioziarnistego półścisłego o gr 3 cm. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu średnioziarnistego ścisłego o gr 3 cm. Szerokość nawierzchni na moście 5,00 m . Pomost wyposażony zostanie w stalową poręcz mostową o wysokości 110 cm , wykonaną z profili stalowych - wykonać wg rys. nr 7 , zamontowaną od strony górnej i dolnej wody w płycie za pomocą osadzonych stalowych marek . Długość poręczy mostowych L1 = 9,87 m , L2 = 9,87 m . Poręcze zabezpieczyć odpowiednią powłoką antykorozyjną . 1.6. Dojazdy do obiektu mostowego W projekcie zaprojektowano generalnie zachowanie istniejącej niwelety dojazdów . Pochylenie niwelety dojazdu lewobrzeżnego tj. od strony drogi powiatowej nr 3304D i = 2, % (do mostu ) na odcinku L1 = 11,50 m, Pochyleniem niwelety na moście i = 1,8 % . Pochylenie niwelety dojazdu prawobrzeżnego i = 7,0 % . Spadek poprzeczny jezdni na moście w osi poprzecznej dwustronny i = 1,5 % . Dojazdy należy uzupełnić podbudową tłuczniową gr.0,25 m i wykonać na nim nawierzchnię bitumiczną o konstrukcji takiej jak na moście lecz grubości warstw po 4 cm. Szczegóły wykonania dojazdów i ich niweletę pokazano na rys. nr 3 , rys. nr 4 i rys. nr 5. Pobocza gruntowe umocnione materiałem kamiennym . 1.7. Umocnienie dna i brzegów potoku Dno potoku w obrębie budowy - odbudowy obiektu mostowego zaprojektowano jako istniejące dno- otoczaki , z zachowaniem istniejącej rzędnej dna pod mostem 342,60 m npm. Zabezpieczenie brzegów potoku od strony dolnej i górnej wody - istniejące obubrzeżne kamienne umocnienia brzegów potoku - zabezpieczonych wklęsłą ( lewy brzeg) okładziną na sucho z kamienia łamanego typu ciężkiego. Dno potoku na wysokości mostu oraz powyżej i poniżej na całej długości w wyniku przeprowadzonej przez zarządcę potoku odcinkowej regulacji posiada jednolity spadek podłużny oraz regularne nachylenie skarp brzegu lewego i prawego około 1 : 2. Należy również: a) Wykonać oznakowanie pionowe w związku z zaprojektowaną stałą organizacją ruchu drogowego, b) Wykonać tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogi powiatowej oraz w związku z zajęciem pasa drogowego w/w drogi dokonanać stosowne opłaty, c) Wykonać mapę powykonawczą (2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej pdf i dwg),

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117930.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZPUH INSAND Józef Gruszecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spacerowa 8A
Kod pocztowy: 57-250
Miejscowość: Złoty Stok
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145054.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145054.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 478710.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.