eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › Dotyczypostępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi / roboty budowlane / dostawy pn."Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 12 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dobczyce w 2019 roku". Zawiadomienie o wyniku postępowania - wybór oferty najkorzystniejszej Proszę o niezwłoczne przesłanie potwierdzenia otrzymania niniejszego - faksem na numer fax. (12) 27 12 993 lub drogą elektroniczną (e-mailem) na adres asuwala@dobczyce.pl. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony, w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania pisma przesłanego pocztą elektroniczną

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-26

Ogłoszenie nr 510255678-N-2019 z dnia 26-11-2019 r.

Gmina Dobczyce: Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi / roboty budowlane / dostawy pn.: "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 12 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dobczyce w 2019 roku". Zawiadomienie o wyniku postępowania - wybór oferty najkorzystniejszej Proszę o niezwłoczne przesłanie potwierdzenia otrzymania niniejszego - faksem na numer fax. (12) 27 12 993 lub drogą elektroniczną (e-mailem) na adres asuwala@dobczyce.pl. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony, w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania pisma przesłanego pocztą elektroniczną

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596600-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540201755-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 35155542400000, ul. ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 721 700, e-mail ugim@dobczyce.pl, faks 122 712 993.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi / roboty budowlane / dostawy pn.: "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 12 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dobczyce w 2019 roku". Zawiadomienie o wyniku postępowania - wybór oferty najkorzystniejszej Proszę o niezwłoczne przesłanie potwierdzenia otrzymania niniejszego - faksem na numer fax. (12) 27 12 993 lub drogą elektroniczną (e-mailem) na adres asuwala@dobczyce.pl. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony, w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania pisma przesłanego pocztą elektroniczną

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.701.2019.ANSU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Rozbudowa budynku szkoły podstawowej wraz z odbudową wieżyczki w Dobczycach przy ul. Jagiellońskiej - etap I" realizowany w ramach zadania "Program "Za Życiem"" polega na wykonaniu: a) Robót budowlanych, b) Instalacji elektrycznych, c) Instalacji co, gazowej, wentylacji, d) Instalacji wod-kan.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45212000-6, 45453000-7, 45422000-1, 45315300-1, 45315600-4, 45311100-1, 45312100-8, 45314320-0, 45331100-7, 45331110-0, 45333000-0, 45331000-6, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1914432.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe WIKPOL Wiktor Wołyniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościelna 59
Kod pocztowy: 33-370
Miejscowość: Muszyna
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1828424.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1828424.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1828424.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.