eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › "Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2019 - 2021"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-25

Ogłoszenie nr 510254676-N-2019 z dnia 25-11-2019 r.

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2019 - 2021"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615409-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 36569688100000, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 841 59 12, e-mail cuw@kobylnica.pl, faks 59 841 59 15.
Adres strony internetowej (url): www.bip.cuwkobylnica.tensoft.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2019 - 2021"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW-DOR.271.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa, która obejmuje zimowe utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2019 - 2021. Zakres usługi obejmuje 2 (dwa) sezony zimowe tj. 2019/2020 i 2020/2021, a za sezon zimowy przyjmujemy termin umowny w miesiącach od listopada do marca, z zastrzeżeniem możliwości zmiany (wydłużenia lub skrócenia) w zależności od występujących warunków atmosferycznych. Usługa będzie realizowana przez wszystkie dni tygodnia, od poniedziałku do niedzieli (w tym święta) przez 24 godziny na dobę i obejmuje w szczególności: 1) Odśnieżanie całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, wysepek przystankowych, zatok autobusowych, miejsc służących do zawracania autobusów szkolnych, parkingów oraz chodników (pługiem lekkim). UWAGA: a) Przy odśnieżaniu skrzyżowań należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu ze środka skrzyżowania. b) Przejścia dla pieszych z wyspami dzielącymi, które zostały zasypane śniegiem w wyniku odśnieżania dróg należy oczyścić ręcznie. 2) Likwidację śliskości zimowej poprzez: a) posypanie nawierzchni dróg w miejscach wyznaczonych (skrzyżowania, odcinki o pochyleniu pow. 4%, odcinki jezdni wzdłuż przystanków autobusowych) - standard III ZUD oraz w miejscach decydujących o możliwości ruchu - standard IV ZUD, mieszanką piaskowo - solną o stężeniu 20%, b) posypanie nawierzchni dróg na całej długości solą zroszoną - tylko drogi utrzymywane w II standardzie ZUD, c) odśnieżenie i posypanie piaskiem nawierzchni dróg z kostki betonowej, dróg z betonu, chodników, parkingów, zatok autobusowych. 3) Załadunek, transport i rozładunek śniegu na terenie Gminy Kobylnica: UWAGA: a) przedstawiciel Zamawiającego powiadomi Wykonawcę (telefonicznie lub faksem) o konieczności usunięcia śniegu, b) miejsce składowania śniegu (w odległości do 3 km od miejsca załadunku) każdorazowo wskaże przedstawiciel Zamawiającego. 4) Zakup i magazynowanie materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 5) Przygotowanie we własnym zakresie mieszanki piaskowo - solnej stosowanej do łagodzenia śliskości zimowej leży po stronie Wykonawcy. 6) Zapewnienie sprzętu i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy leży po stronie Wykonawcy. 7) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennych raportów wykonanych usług poszczególnym sprzętem (również odśnieżania ręcznego). 8) Wyznaczenie stanowiska Dyspozytora i wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego w łączność telefoniczną leży po stronie Wykonawcy. Stanowisko będzie czynne przez całą dobę, z bezpośrednią łącznością telefoniczną. Wykaz dróg, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych z podziałem na poszczególne standardy zimowego utrzymania dróg wraz z określeniem ich długości stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Dane zawarte w Załączniku nr 9 mają charakter informacyjny a pracownik Zamawiającego każdorazowo, przed przystąpieniem do prac określi zakres wykonania prac na podstawie panujących warunków atmosferycznych. UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do doraźnego odśnieżania lub likwidowania gołoledzi na drogach gminnych nieujętych w wykazie stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ, na odrębne wezwanie Zamawiającego w ramach łączącej umowy. Szczegółowy zakres zimowego utrzymania dróg gminnych określają standardy zimowego utrzymania dróg gminnych - Załącznik Nr 10 do SIWZ. Przewidywany dla jednego sezonu zimowego obmiar pracy jednostki sprzętu wynosi dla: 1) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu soli, załadunku i rozsypania przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 o ładowności min. 8 ton z pługiem czołowym lub bocznym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) oraz z solarkami o pojemności nie mniejszej niż 2,5 m3 - 50 godz. 2) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu mieszanki solno - piaskowej 20%, załadunku i rozsypania przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 o ładowności min. 8 ton z pługiem czołowym lub bocznym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) oraz z solarkami pojemności nie mniejszej niż 2,5 m3 - 100 godz. 3) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu piasku, załadunku i rozsypania przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 o ładowności min. 8 ton z pługiem czołowym lub bocznym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) oraz z solarkami o pojemności nie mniejszej niż 2,5 m3 - 200 godz. 4) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu soli, załadunku i rozsypania przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 6x6 o ładowności min. 13 ton z pługiem czołowym lub bocznym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) oraz z solarkami o pojemności nie mniejszej niż 4 m3 oraz z możliwością zraszania solanką - 200 godz. 5) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu mieszanki solno-piaskowej 20%, załadunku i rozsypania przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 6x6 o ładowności min. 13 ton z pługiem czołowym lub bocznym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) oraz z solarkami o pojemności nie mniejszej niż 4 m3 oraz z możliwością zraszania solanką - 50 godz. 6) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu piasku, załadunku i rozsypania przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 6x6 o ładowności min. 13 ton z pługiem czołowym lub bocznym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) oraz z solarkami o pojemności nie mniejszej niż 4 m3 oraz z możliwością zraszania solanką - 200 godz. 7) odśnieżania przy użyciu ciągnika o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) - 100 godz. 8) odśnieżania przy użyciu ładowarko - spycharki z pługiem czołowym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) o pojemności łyżki min. 1,3 m3 - 200 godz. 9) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu mieszanki solno - piaskowej 20%, załadunku i rozsypania przy użyciu ciągnika lub zamiennie koparki lub samochodu o gabarytach i ciężarze pozwalającym na zimowe utrzymanie chodników o szer. do 1,5 m wyposażonego w pług czołowy oraz solarko - piaskarkę - 50 godz. 10) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu piasku, załadunek i rozsypanie przy użyciu ciągnika lub zamiennie koparki lub samochodu o gabarytach i ciężarze pozwalającym na zimowe utrzymanie chodników o szer. do 1,5 m wyposażonego w pług czołowy oraz solarko - piaskarkę - 200 godz. 11) transportu śniegu przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 o ładowności min. 8 ton - 25 godz. 12) transportu śniegu przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 6x6 o ładowności min. 13 ton - 25 godz. 13) załadunku śniegu przy użyciu ładowarko - spycharki z pługiem czołowym o szerokości nie mniejszej niż 2 m i o pojemności łyżki min. 1,3 m3 - 25 godz. 14) odśnieżanie ręczne (roboczogodzina) - 700 godz. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia na podstawie warunków atmosferycznych - w przypadku zmniejszenia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego, natomiast w przypadku zwiększenia - przy rozliczeniu obowiązują ceny zawarte w ofercie Wykonawcy. Obmiar stanowi podstawę obliczeń wartości zamówienia do oceny ofert w celu wyłonienia Wykonawcy usługi. Wykonawca jest zobowiązany w terminie nie później niż 1 godziny od wezwania przekazanego telefonicznie albo w innym terminie wskazanym w drodze telefonicznej przez przedstawiciela Zamawiającego do wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu potrzebnego do realizacji usługi w przypadku wystąpienia opadów śniegu i śliskości zimowej. Maksymalny czas usuwania skutków opadu i likwidacji śliskości określono w Załączniku Nr 10 do SIWZ, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Umowy. Kolejność podjęcia tych działań w danej miejscowości każdorazowo będzie uzgadniana z Zamawiającym. Maksymalny czas na rozpoczęcie działań związanych z załadunkiem, transportem i wywozem śniegu określa się na 24 godziny od wezwania przekazanego telefonicznie lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pracę tak, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg i chodników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 891820.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krężel Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@krezel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 1, 76-251 Kobylnica
Kod pocztowy: 76-251
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 963165.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 963165.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 963165.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.