eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Budowa pieszej kładki drewnianej wraz z dwoma tarasami widokowymi na terenie rezerwatu przyrody Śnieżycowy Jar

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-25

Ogłoszenie nr 510254092-N-2019 z dnia 25-11-2019 r.

Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko: Budowa pieszej kładki drewnianej wraz z dwoma tarasami widokowymi na terenie rezerwatu przyrody Śnieżycowy Jar

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609599-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko, Krajowy numer identyfikacyjny 63001151000000, ul. Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 8122161, 604-549-228, e-mail lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl, faks 618 122 161.
Adres strony internetowej (url): http://www.lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa pieszej kładki drewnianej wraz z dwoma tarasami widokowymi na terenie rezerwatu przyrody Śnieżycowy Jar

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową pieszej kładki drewnianej wraz z dwoma tarasami widokowymi na terenie Rezerwatu przyrody Śnieżycowy Jar w zakresie oznaczonym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ, na podstawie ostatecznej decyzji nr 48/Z/19 z dnia 23 lipca 2019 r., znak spr: IR-V.7840.3.37.2019.4 udzielającej pozwolenia na budowę. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej, na którą składa się: a) Projekt budowlany na wykonanie pieszej, drewnianej kładki spacerowej z dwoma tarasami widokowymi na szlaku turystycznym w rezerwacie przyrody "Śnieżycowy Jar", b) Specyfikacja Techniczna na wykonanie i odbiór pieszej, drewnianej kładki spacerowej z dwoma tarasami widokowymi na szlaku turystycznym w rezerwacie przyrody "Śnieżycowy Jar", c) przedmiar robót na wykonanie pieszej, drewnianej kładki spacerowej z dwoma tarasami widokowymi na szlaku turystycznym w rezerwacie przyrody "Śnieżycowy Jar", d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy budowie pieszej, drewnianej kładki spacerowej, z dwoma tarasami widokowymi na szlaku turystycznym w rezerwacie przyrody "Śnieżycowy Jar", e) decyzje administracyjne, uzgodnienia, postanowienia wydane przez organy administracji publicznej. Cel i zakres inwestycji: Celem inwestycji jest zapewnienie bezpiecznej komunikacji ruchu pieszego na terenie Rezerwatu przyrody Śnieżycowy Jar oraz podniesienie walorów przyrodniczych i ochronnych tego terenu. Stan istniejący: Teren przeznaczony pod inwestycję zlokalizowany jest w obrębie Rezerwatu przyrody Śnieżycowy Jar. Teren rezerwatu stanowi własność Skarbu Państwa w zarządzie Lasów Państwowych Nadleśnictwa Łopuchówko. Teren przeznaczony pod inwestycję zlokalizowany jest na części działek o numerze ewidencyjnym 231 i 245 w granicach administracyjnych gminy Murowana Goślina - obręb 302111_5.0016 Uchorowo. Obecne zagospodarowanie terenu stanowi zamknięty obszar leśny, położony w granicy poligonu wojskowego Biedrusko, w strefie bezpieczeństwa jednej ze strzelnic, czyli w rzeczywistej strefie upadku pocisków. Projektowane zagospodarowanie terenu: Kładkę zaprojektowano po trasie istniejącej w terenie drogi gruntowej. Kładka spacerowa wykonana zostanie na palisadzie z okrąglaków dębowych, stanowiących fundament pod kładkę spacerową (okute pale dębowe o wysokości h=1,2 m i średnicy 18 cm). Po wbiciu pali na głębokość około 1,0 m zamontowane zostaną modrzewiowe kleszcze drewniane spinające pale. Na przekładce z papy bitumicznej zamontowane zostaną podłużne modrzewiowe legary o wymiarach 14,00 cm x 7,0 cm. Na legarach zamontowane zostaną pokłady z desek modrzewiowych. Na zakończenie zamontowane zostaną barierki ochronne, które wykonane zostaną z drewna ostruganego i oszlifowanego. Przewiduje się nadanie kładce następujących parametrów technicznych: - długość kładki = 250 m; - szerokość kładki = 1,50 m; - obustronne oporęczowanie = 1,10 m (wysokość słupków od pokładu); - dwa drewniane tarasy widokowe o wymiarach 8,0 m x 5,0 m, pierwszy od hm 0+47 do hm 0+55, drugi od hm 1+47,50 do 1+55,50; - dwie ławki spoczynkowe o wymiarach = 2 x 7,0 m x 0,4 m = 2 x 2,8 m² = 5,6 m². W związku z tym, że istniejący rodzimy teren wykazuje naturalny spadek w kierunku zachodnim do rowu leśnego, przewiduje się wyniesienie dolnej konstrukcji projektowanej kładki o 10 cm ponad teren w celu samoczynnego, grawitacyjnego odpływu powierzchniowego wód opadowych poza obszar kładki. 3.2. Materiał wykorzystywany do budowy kładki będącej przedmiotem niniejszego postępowania można przewozić środkami transportu zabezpieczającymi go przed zanieczyszczeniem, nadmiernym wysuszeniem lub zawilgoceniem. Transport materiału nie może odbywać się w sposób powodujący niszczenie dróg, zarówno tych które są w zarządzie Nadleśnictwa Łopuchówko, jak i tych które stanowią własność innych podmiotów. Stwierdzone przez Zamawiającego uszkodzenia, Wykonawca zamówienia będzie zobowiązany usunąć na swój własny koszt w celu przywrócenia stanu pierwotnego dróg używanych do celów transportowych. W przypadku nie usunięcia uszkodzeń przez Wykonawcę, Zamawiający zleci podmiotowi trzeciemu ich wykonanie, a koszty wykonania prac zostaną potrącone z wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. 3.3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania nie gorsze od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.4. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używać będzie własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych na miejsce realizacji robót własnym staraniem lub polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z postanowieniami art. 22a ustawy PZP. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do realizacji przedmiotowego zadania winna zapewnić właściwe tempo realizacji w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w taki sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót budowlanych. 3.5. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. 3.6. Zamawiający ma prawo z ważnych przyczyn do ograniczenia przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu, o którym mowa w niniejszej SIWZ. Przez ważne przyczyny rozumieć należy w szczególności niesprzyjające warunki atmosferyczne, przyczyny przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne, nieprzewidziany brak środków na sfinansowanie zamówienia przez Zamawiającego. Ograniczenie przedmiotu umowy nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 3.7. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji robót budowlanych i ich otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 9.6 ppkt. b) SIWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego - biuro Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Przy ustalaniu terminu ewentualnej wizji lokalnej, Wykonawca musi również wziąć pod uwagę szczególny charakter terenu, na którym ma być realizowane przedsięwzięcie (tj. teren poligonu wojskowego Biedrusko, którego użytkownikiem jest Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, zwanym dalej "CSWL"). 3.8. Wykonawcy chcący dokonać wizji w terenie proszeni są o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym, celem ustalenia z Komendantem Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu czasu i miejsca spotkania. 3.9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za szkody jakie mogą powstać w drzewostanie na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych zrealizowanych na gruncie. Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń na drogach dojazdowych powstałych w związku z wykonywaniem zleconych robót, w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku, tj. co najmniej do istniejącego przed rozpoczęciem prac miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 3.10. Sprzęt podlegający dozorowi technicznemu (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz. U. z 2012 r., poz. 1468) powinien być zarejestrowany w Urzędzie Dozoru Technicznego i posiadać aktualne dopuszczenie do pracy (decyzję UDT). 3.11. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - stosowanie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia - tj. pracowników budowlanych realizujących roboty montażowe elementów drewnianych obiektu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917)." Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 3.12. Roboty budowlane należy prowadzić zgodniez: - warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, - aktualnym poziomem wiedzy technicznej, normami i uregulowaniami prawnymi, - ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1614 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego(Dz. U. nr 193, poz. 1890), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz. U. nr 191, poz. 1596 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. nr 58, poz. 405 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 109, poz. 719 z późn. zm.), - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186), - dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ. 3.13. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty (w tym materiały i robociznę, zamontowane urządzenia) na okres nie krótszy niż 3 lata licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót budowlanych zrealizowanych na gruncie - obejmujący zakończenie wszelkich prac w terenie, wykonanie wszelkich robót wynikających z poprawek i zaleceń, całkowite uprzątnięcie terenu, na którym wykonywana była robota lub składowane były materiały do budowy, wywiezienie resztek materiałów i odpadów wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej przygotowanej zgodnie z wymaganiami opisanymi we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Odbiór ten odbędzie się przy udziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Szczegóły dotyczące biegu okresu gwarancji zostały uregulowane w istotnych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Uwaga!!! Okres gwarancji i rękojmi za wady jest jednym z kryteriów oceny ofert (szczegóły w rozdziale nr 17 SIWZ). 3.14. W okresie gwarancji i rękojmi za wady Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac związanych z usunięciem wad i usterek na własny koszt, w najkrótszym możliwym terminie uwzględniającym techniczne możliwości ich usunięcia, jednak nie dłuższym niż 5 dni od przesłania drogą mailową lub faxem Wykonawcy zawiadomienia o konieczności usunięcia wady lub usterki. 3.15. Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. 3.16. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) urządzenia placu budowy i kierowanie budową, b) wykonania prób, badań jak również dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, c)zapewnienia obsługi geodezyjnej, przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą, d) utrzymania placu budowy w stanie minimalizującym utrudnienia oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, e) uprzątnięcia śmieci (powstałych w wyniku jego działań) z powierzchni, na której prowadzone były prace budowlane; po zakończeniu robót budowlanych zrealizowanych na gruncie, a przed ich zgłoszeniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy, f) terminowego usuwania wad,ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbiorów, oraz w czasie obowiązywania rękojmi i gwarancji, g) sporządzenia na żądanie Inspektora nadzoru inwestorskiego planów organizacji robót budowlanych służących realizacji przedmiotu Umowy i metod, które zamierza w tym celu przyjąć, h) dostarczenie Zamawiającemu wymaganych protokołów, instrukcji, atestów, kart gwarancyjnych oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, potwierdzonej przez właściwy miejscowo urząd geodezji i kartografii (sporządzonej w min. 3 egzemplarzach dla Zamawiającego), i) dostawa materiałów do realizacji zamówienia objętego postępowaniem, j) całkowite pokrywanie kosztów związanych z zasilaniem placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę, k) utrzymywanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2015 r., poz. 460). 3.17.Zamawiający wymaga aby Wykonawca w terminie do dnia 31.12.2019 r. wykonał zakres robót budowlanych obejmujący nie mniej niż: z zakresu robót przygotowawczych i pomiarowych (pozycja nr 1, 2, 3 przedmiaru robót) oraz z zakresu konstrukcji kładki spacerowej (pozycja nr 6, 7 przedmiaru robót). Faktura częściowa (lub faktury częściowe) za roboty budowlane wykonane w 2019 r. winna być wystawiona w terminie do dnia 31.12.2019 r. - zasady zgłaszania robót do odbiorów, dokonywania odbiorów, wystawiania przez Wykonawcę faktur oraz płatności za zrealizowane roboty budowlane zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 3.18. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie na terenie rezerwatu przyrody "Śnieżycowy Jar", dla którego obowiązują zakazy określone w art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody. Zamawiający uzyskał stosowną decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 14.12.2018 r. zezwalającą na odstępstwo od wyżej wymienionych zakazów. Decyzja ta została zmieniona decyzją RDOŚ w Poznaniu z dnia 21.02.2019 r., w której wskazano, że przedmiotowe zezwolenie jest ważne w terminie do dnia 28 lutego 2020 r. Treść dwóch wyżej wymienionych decyzji zawarta została w załączniku nr 13 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45223000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 580342.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AD FINEM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kapitanat@marinalad.pl
Adres pocztowy: ul. Konińska 4
Kod pocztowy: 62-410
Miejscowość: Zagórów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 359703.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 342429.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 359703.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uszczegółowienie do pkt. IV.3) Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w części dotyczącej "Informacja o ofertach": Liczba ofert otrzymanych od mikroprzedsiębiorstw - 2 szt., Liczba ofert otrzymanych od małych przedsiębiorstw - 1 szt. Uszczegółowienie do pkt. IV.5)Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w części dotyczącej Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wykonawca należy do sektora mikroprzedsiębiorstw.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.