To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-22
Ogłoszenie nr 510253595-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.
Gmina Wojnicz: "Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego w okresie do dnia 30 kwietnia 2020 r. w podziale na 4 części (4 odrębne rejony obszarowe)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611296-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Pełnomocnik Zamawiającego - Dawid Studencki
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wojnicz, Krajowy numer identyfikacyjny 85166097300000,
ul. Rynek
1,
32-830
Wojnicz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 790 108, e-mail
um@wojnicz.pl, faks
146 790 100.
Adres strony internetowej (url): https://www.wojnicz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego w okresie do dnia 30 kwietnia 2020 r. w podziale na 4 części (4 odrębne rejony obszarowe)"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 10/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego do dnia 30 kwietnia 2020 r. w podziale na 4 części (4 odrębne rejony obszarowe). 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części: 1) Część 1 - Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 1 Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa: Łopoń (wszystkie drogi - oprócz dróg: działki zaznaczone na mapie jako drogi nr: 961, 992/3, 992/10), Biadoliny Radłowskie, Łukanowice, Dębina Zakrzowska, Dębina Łętowska, Zakrzów - (wszystkie drogi); Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 1 - wynosi około: 37 km; Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2, co daje szacunkową liczbę kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 444 km. 2) Część 2 - Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 2 Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa: Wielka Wieś, Olszyny, Sukmanie - (wszystkie drogi); Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 2 - wynosi około: 23,5 km; Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2, co daje szacunkową liczbę kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 282 km. 3) Część 3 - Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 3 Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa: Rudka, Więckowice, Wojnicz, Wojnicz Ratnawy (wszystkie drogi) i działki w sołectwie Łopoń zaznaczone na mapie jako drogi nr: 961, 992/3, 992/10; Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 3 - wynosi około: 31 km; Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2, co daje szacunkową liczbę kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 372 km. 4) Część 4 - Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 4 Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa: Grabno, Milówka -(wszystkie drogi) Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 4 - wynosi około: 14 km Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2, co daje szacunkową liczbę kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 168 km.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1) Część 1 - Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45288.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bogusława Romańczyk Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "KOPBUD"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48911.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2) Część 2 - Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28764.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Michał Jędrzejek SPYCH
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30456.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3) Część 3 - Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowania w zakresie części nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 stawy PZP, albowiem w zakresie tej części postępowania nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20563.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Adam Jędrzejek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18144.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WOJNICZ
- Prace modernizacyjne na drogach gminy Wojnicz
- Budowa budynku garażowego przy budynku OSP w Dębinie Łętowskiej, gm. Wojnicz - etap I
więcej: przetargi WOJNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.