eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stegna › Zakup i dostawa dla Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie granulatu drzewnego pellet w ilości 340 ton na okres 24 miesięcy - dostawy sukcesywne od miesiąca listopada 2019 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-22

Ogłoszenie nr 510252735-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej: Zakup i dostawa dla Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie granulatu drzewnego pellet w ilości 340 ton na okres 24 miesięcy - dostawy sukcesywne od miesiąca listopada 2019 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610266-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540219907-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 17006303000000, ul. Morska 11, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552478384, e-mail dgo@dpsmors.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.dpsmors.pl/pl/mors/przetargi/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa dla Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie granulatu drzewnego pellet w ilości 340 ton na okres 24 miesięcy - dostawy sukcesywne od miesiąca listopada 2019 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DGO 2-230/72/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa paliwa drzewnego pellet (Pelet, Pellets) spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus wraz z transportem przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynu (silosów) za pomocą złącza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie, w ilości szacunkowej 340 ton, w okresie od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01 listopada 2019 roku do 31 października 2021 roku (zapotrzebowania na 24 miesiące). Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Dodatkowo Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego paliwa do 20 % wskazanej powyżej podstawowej łącznej ilości (tj. o dodatkowe 68 ton), uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. W przypadku zwiększenia ilości, o których mowa powyżej, cena zakupu nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę i określona w umowie. Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji w następujących przypadkach: - po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego (tj. 340 ton) w okresie obowiązywania umowy podstawowej (tj. do dnia 31 października 2021 roku) lub - w przypadku niewykorzystania ilości zamówienia podstawowego (tj. 340 ton) w okresie obowiązywania umowy podstawowej (tj. do dnia 31 października 2021 roku). W takiej sytuacji umowa obowiązywać będzie do momentu wyczerpania zakresu przedmiotu zamówienia z zastosowaniem prawa opcji (340 ton + 68 ton) przez Zamawiającego, ale nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2022 roku (w zależności, która z powyższych przesłanek ziści się w pierwszej kolejności). Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do niego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 331667.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ROLTOM" Stanisław Tomaszewski
Email wykonawcy: roltom6@wp.pl
Adres pocztowy: Tarnówka Kolonia A nr 6a
Kod pocztowy: 98-240
Miejscowość: SZADEK
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 288558.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288558.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 322014.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.