eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Budowa ul. Liliowej i Prymasa Wyszyńskiego w Kostrzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-22

Ogłoszenie nr 510252608-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.

Gmina Kostrzyn: Budowa ul. Liliowej i Prymasa Wyszyńskiego w Kostrzynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598960-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540213335-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kostrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 63125955400000, ul. ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618178565, e-mail przetargi@kostrzyn.wlkp.pl, faks 618178191.
Adres strony internetowej (url): www.kostrzyn.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ul. Liliowej i Prymasa Wyszyńskiego w Kostrzynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.1.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie ul. Liliowej i Prymasa Wyszyńskiego w Kostrzynie. 2. W skład inwestycji wchodzą m. in. następujące elementy : ? instalacje sanitarne, ? instalacje telekomunikacyjne, ? instalacje elektryczne, ? roboty ziemne, ? wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej, betonowej wraz z podbudowami, ? wykonanie nawierzchni chodnika oraz wjazdów z kostki brukowej, betonowej wraz z podbudowami ? zagospodarowanie terenów zielonych (nasadzenia drzew i krzewów). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ: 1) projekt budowlany w tym: - projekt zagospodarowania terenu, - projekt architektoniczno - budowlany. Branża drogowa. - projekt architektoniczno - budowlany. Branża sanitarna. Budowa kanalizacji deszczowej. - projekt architektoniczno - budowlany. Branża elektryczna. Budowa oświetlenia drogowego. - projekt architektoniczno - budowlany. Branża telekomunikacyjne. Budowa kanału technologicznego, - projekt architektoniczno - budowlany. Branża zieleń. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3) Dokumentacja geotechniczna 4) Projekt stałej organizacji ruchu 5) Inwentaryzacja zieleni. Uwaga: Wykonawca uwzględni w kosztach ogólnych wykonanie frezowania asfaltu na odcinku ul. Prymasa Wyszyńskiego - od ul. Konopnickiej do ul. Andrzejewo i rozbiórkę konstrukcji nawierzchni z ułożonego kruszywa naturalnego na dalszym odcinku ul. Liliowej i Prymasa Wyszyńskiego. Pozyskane w trakcie prowadzenia robót materiały drogowe i elementy z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże we wskazane przez Zamawiającego miejsce w granicach administracyjnych Gminy Kostrzyn. Przekazane materiały np. płytki, bloczki, kostki betonowe muszą zostać zinwentaryzowane oraz posortowane i złożone na paletach dostarczonych przez Wykonawcę. Pozostałe nieprzydatne Zamawiającemu materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. Zamawiający wskaże jakie elementy lub z której części zakresu robót należy zdemontować i złożyć na paletach. Wszelkie koszty związane z demontażem, segregacją, przechowywaniem, przeładunkiem i transportem do miejsca przeznaczenia materiałów pozyskanych w trakcie rozbiórki poniesie Wykonawca. 4. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8409471.18
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budownictwo Drogowe KRUG Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy: krug@krug.com.pl
Adres pocztowy: Świerkowa 48
Kod pocztowy: 62-020
Miejscowość: Rabowice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4997909.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4997909.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7106448.31
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 6,98%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.