eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworze › Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynków Mariensztat i Olimp wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, zlokalizowanych przy ul. Wapienickiej 142 w ramach zadania "Poprawa dostępności i jakości do świadczeń poprzez przebudowę i modernizację infrastruktury budynku Mariensztat oraz przynależnego parku rehabilitacji ruchowej Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu" Etap I - Zagospodarowanie parku rehabilitacji ruchowej.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-21

Ogłoszenie nr 510251317-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynków Mariensztat i Olimp wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, zlokalizowanych przy ul. Wapienickiej 142 w ramach zadania "Poprawa dostępności i jakości do świadczeń poprzez przebudowę i modernizację infrastruktury budynku Mariensztat oraz przynależnego parku rehabilitacji ruchowej Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu" Etap I - Zagospodarowanie parku rehabilitacji ruchowej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599850-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu, Krajowy numer identyfikacyjny 29760300000000, ul. ul. Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 817 26 21, e-mail przetargi.bzlr@wizja.net.pl, faks 33 817 26 21.
Adres strony internetowej (url): bip-slaskie.pl/bzlrja/; http://rehabiltacja-jaworze.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynków Mariensztat i Olimp wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, zlokalizowanych przy ul. Wapienickiej 142 w ramach zadania "Poprawa dostępności i jakości do świadczeń poprzez przebudowę i modernizację infrastruktury budynku Mariensztat oraz przynależnego parku rehabilitacji ruchowej Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu" Etap I - Zagospodarowanie parku rehabilitacji ruchowej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/8/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynków Mariensztat i Olimp wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, zlokalizowanych przy ul. Wapienickiej 142 w ramach zadania "Poprawa dostępności i jakości do świadczeń poprzez przebudowę i modernizację infrastruktury budynku Mariensztat oraz przynależnego parku rehabilitacji ruchowej Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu" Etap I - Zagospodarowanie parku rehabilitacji ruchowej 2.Zamówienie swoim zakresem obejmuje również mi.in.: a)prowadzenia dokumentacji budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym dokonywania wpisów do dziennika budowy, prowadzenie dziennika budowy, b)zorganizowanie placu budowy oraz zapewnienie na nim i wokół niego bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, c)prowadzenia prac pod nadzorem archeologicznym, d)wszelkie naprawy ewentualnych szkód podczas wykonywania robót, e)dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, f)utrzymywanie terenu robót w należytym porządku oraz uporządkowanie i likwidacja zaplecza budowy po zakończeniu prac, usunięcie odpadów i materiałów rozbiórkowych, g)przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru, przekazaniem do eksploatacji, itp., wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej, h)inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia, i)uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi za wady - w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, j)usunięcie stwierdzonych wad, ujawnionych podczas odbioru końcowego oraz w okresie i w ramach gwarancji jakości i rękojmi za wady, w wyznaczonych terminach. 2.Prace związane z hałasem mogą być prowadzone w godzinach od 7.00 do 21.00. 3.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz. U. z 2016 r., poz. 2183). 4.Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, w szczególności dróg dojazdowych, możliwości zasilania w energię, wodę, możliwości urządzenia zaplecza itp. 5.Przedmiot zamówienia stanowią wszystkie roboty budowlane, które muszą być przeprowadzone w oparciu o: -Dokumentację projektową, zawierającą projekt budowlano wykonawczy - załączniki nr 9 - 27 do SIWZ, -Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwany dalej STWiOR)- załącznik nr 28 do SIWZ, -Przedmiar robót -załączniki nr 29-30 do SIWZ, -Dokumentację geotechniczną - załączniki nr 31-33 do SIWZ, -Obowiązujące przepisy prawa. 6.Przedmiot zamówienia stanowią w szczególności następujące prace: a)roboty związane z rozbiórką istniejących dojść oraz związane z rozbiórką istniejących schodów terenowych, b)roboty demontażowe starych urządzeń w tym m.in. zestawu zabawowego, barierek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, c)demontaż krawężników i płyt chodnikowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, d)roboty związane w przygotowaniem korpusu drogowego dojść i nawierzchni wokół urządzeń, e)roboty związane z elementami wyposażenia placu w tym: profilowania podłoża i warstw konstrukcyjnych, wykonanie ław pod obrzeża, wykonanie obrzeży dla chodnika o nawierzchni z kostki brukowej wokół urządzeń oraz wykonanie trzech przepustów z rur osłonowych (celem instalacji oświetlenia zewnętrznego w kolejnym postępowaniu) pod daną nawierzchnią, f)roboty związane z wykonaniem podbudowy i podłoża dla dojść i nawierzchni wokół urządzeń w porozumieniu z dostawcą urządzeń do Parku Rehabilitacji Ruchowej wykopy pod fundamenty i stopy fundamentowe z zakotwieniem pod posiadane urządzenia w parku oraz wywiezienie zbędnego urobku wykona dostawca urządzeń - dotyczy wyłączenia lp. 77 d.9 w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 30-31 do SIWZ), g)roboty związane z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej placu wokół urządzeń, h)zakupy, dostawy i montaż elementów małej architektury, tj. m.in. koszy, ławek betonowych z drewnianym siedziskiem, stołu do szachów, tablicy informacyjnej, i)wykonanie schodów terenowych, j)wykonanie systemowego ogrodzenia wokół urządzeń, k)roboty niwelacyjne oraz wszelkie roboty związane z nawierzchnią bezpieczną dla zjazdu linowego i toru do nauki chodu dzieci starszych, l)połączenie wysokościowe istniejących i projektowanych nawierzchni terenu, m)ukształtowanie i przywrócenie terenu wokół projektowanych nawierzchni do stanu pierwotnego, w tym terenów zielonych poprzez nasianie trawników wraz z zakupem i dostawą, n)wykonanie dokumentacji fotograficznej Panku Rehabilitacji Ruchowej przed przystąpieniem do prac, którą należy załączyć do projektu powykonawczego. 7.Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w szpitalu czynnym przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający ciągłej pracy szpitala oraz dokonać wszelkich czynności, które okażą się niezbędne do nieprzerwanego i prawidłowego funkcjonowania szpitala Zamawiającego. 8.Przekazany przez Zamawiającego przedmiar robót tj. załączniki nr 30-31 do SIWZ stanowi jedynie opis przedmiotu zamówienia, jest elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych. Ma na celu ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Podany zakres przedmiaru może nie być kompletny oraz zupełny. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w zakresie prac będących przedmiotem niniejszego postępowania stan wynikający z projektu budowlanowykonawczego i STWiOR, opisu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia oraz ewentualnie z wizji lokalnej. 9.Dokumentacja projektowa oraz STWiOR do wglądu znajdują się w siedzibie Zamawiającego - Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu, 43-384 Jaworze ul. Słoneczna 83. 10.Z robót budowlanych w przedmiotowym przedsięwzięciu wyłączony jest montaż i dostawa urządzeń, jednak dla zapewnienia ich prawidłowego montażu konieczny jest kontakt z dostawcą urządzeń. 11.Z robót budowlanych w przedmiotowym przedsięwzięciu wyłączony jest montaż i dostawa huśtawki niepełnosprawnego, która będzie objęta odrębnym postępowaniem (lp. 78 d.9 i 79 d.9 w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 29-30 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111213-4, 45111291-4, 45111300-1, 45112210-0, 45112723-9, 45200000-9, 45215100-8, 45233200-1, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 181176.47
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BAUGART Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@baugart.pl
Adres pocztowy: ul. Floriana 7
Kod pocztowy: 44-190
Miejscowość: Knurów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 285083.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350550.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 7995.00 zł brutto

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu była cena - 60 %, termin gwarancji - 40%. Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert Komisja ustaliła, że Oferent nr 1, tj. BAUGART Spółka z o.o., Ul. Floriana 7, 44-190 Knurów odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. otrzymała 88,79 punktów.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.