eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › "Przebudowa części budynku przedszkola na żłobek w Sulęcinie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-19

Ogłoszenie nr 510249025-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.

Urząd Miejski w Sulęcinie: "Przebudowa części budynku przedszkola na żłobek w Sulęcinie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane z Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej "Maluch +" 2019 oraz ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608170-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540232504-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Sulęcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52617900000000, ul. ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 553 601, e-mail umig@sulecin.pl, faks 957 552 122.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.sulecin.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa części budynku przedszkola na żłobek w Sulęcinie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZiG.271.19.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia w ramach realizacji zadania pn.: "Przebudowa części budynku przedszkola na żłobek w Sulęcinie" Zadanie współfinansowane z Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej "Maluch +" 2019 oraz ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Roboty budowlane dotyczące przebudowy istniejących pomieszczeń na parterze budynku przedszkola na potrzeby żłobka dla osiemnaściorga podopiecznych: - rozbiórka istniejącej ściany działowej, pokrycia dachowego, poszycia połaci dachowej, - rozbiórka istniejących podłóg i posadzek, - rozbiórka obudowy wewnętrznej ścian, - wykonanie nowego podziału pomieszczeń z wydzieleniem, szatni, pokoju dla dzieci, pomieszczenia sanitarnohigienicznego i porządkowego, - wykonanie nowych podłóg i posadzek wraz z izolacjami termiczną i przeciwwilgociową, - wykonanie izolacji termicznej w ścianach zewnętrznych z wełny mineralnej gr. 15 cm, - wzmocnienie konstrukcji stropodachowej wraz z wymianą poszycia połaci dachowej oraz wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, - wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym, - szpachlowanie ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem oświetleniowym i instalacyjnym, - montaż ogniw fotowoltaicznych 5 x 8 szt. o łącznej mocy 5 x 2,16 kW=10,80 kW wraz z konstrukcją wsporczą , okablowaniem i montażem inwertera, - wykonanie nowej instalacji wodociągowej kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników oraz obudową grzejników, - montaż urządzeń sanitarnych - 3 ustępów, trzech umywalek, zlewozmywaka i zestawu wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym, - wykonanie okładzin z płyt ceramicznych szkliwionych o powierzchni 55,0 mkw. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -montaż drwi wejściowych zewnętrznych - drzwi głównych i drzwi do pomieszczenia opieki nad dziećmi, - wywóz i utylizacja gruzu. Miejsce realizacji: Sulęcin Os. Kopernika, dz. nr 84, obręb Sulęcin - obszar miejski. UWAGA! Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń terenu budowy, aby nie stwarzała ona zagrożenia (potencjalnego jak i realnego) dla użytkowników placówki. Teren działki, na której będą realizowane roboty budowlane jest zabudowanym budynkiem przedszkola wykonanym na planie liter H, z osiami podłużnymi biegnącymi z północy na południe. Przebudowa będzie realizowana w północno-wschodnim segmencie budynku posiadającym osobne wejście z poziomu terenu. Prace uciążliwe dla użytkowników drugiej części budynku należy wykonać poza godzinami pracy przedszkola. Placówka jest czynna codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00-16.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca - załącznik nr 8 do SIWZ tj. projekt budowlany z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (dokument pomocnicze - jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiar pełni tylko pomocniczą funkcje zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym - mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego). Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą: używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa: 1. Umowa 2. Opis przedmiotu zamówienia w następującej kolejności: a) Projekt budowlany z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3. Formularz oferty 4. Niniejsza SIWZ 5. Przedmiar robót jako dokument pomocniczy Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (np. w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej, przedmiarach itp.)podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w pkt. 6.3. złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Parametry równoważności zostały określone w dokumentacji uzupełniającej stanowiące załącznik nr 1 do zmiany nr 1 oraz umieszczone na stronie:http://www.bip.sulecin.pl/.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

W przedmiotowym postępowaniu należało wnieść wadium w wysokości 6000,00 zł - zostało wniesione przelewem.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 377235.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa APAS Zbigniew Sapa
Email wykonawcy: apas@op.pl
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 2A 69-220 Ośno Lubuskie
Kod pocztowy: 69-220
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 464000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 464000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 464000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca oświadczył w ofercie, że przewiduje powierzenie wykonania podwykonawcom: montaż fotowoltaiki oraz przyłącze energetyczne. Na etapie składania ofert, podwykonawcy są nieznani.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.