eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Budowa źródeł gazów medycznych oraz roboty budowlane Oddziału Okulistycznego, Pracowni Endoskopowej, Szatni w budynku głównym szpitala SP ZOZ w Krasnymstawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-19

Ogłoszenie nr 510248646-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie: Budowa źródeł gazów medycznych oraz roboty budowlane Oddziału Okulistycznego, Pracowni Endoskopowej, Szatni w budynku głównym szpitala SP ZOZ w Krasnymstawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zdrowe Lubelskie optymalizacja usług medycznych w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585368-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540178805


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, Krajowy numer identyfikacyjny 11019669900000, ul. ul. M. Sobieskiego 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 54 31 522, e-mail sekretariat@spzozkrasnystaw.pl, faks 82 576 49 01.
Adres strony internetowej (url): www.spzozkrasnystaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa źródeł gazów medycznych oraz roboty budowlane Oddziału Okulistycznego, Pracowni Endoskopowej, Szatni w budynku głównym szpitala SP ZOZ w Krasnymstawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/230-29/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa źródeł gazów medycznych oraz roboty budowlane Oddziału Okulistycznego, Pracowni Endoskopowej, Szatni w budynku głównym szpitala SP ZOZ w Krasnymstawie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45330000-9, 24111500-0, 45310000-3, 45443000-4, 45110000-1, 45112000-5, 45223210-1, 45215141-7, 45320000-6, 45111000-8, 45113000-2, 45223210-1, 45223500-1, 45410000-4, 45262500-6, 45421000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432220-2, 45432100-5, 45432100-5, 45432200-6, 45520000-8, 45520000-8, 60180000-3, 45421130-4, 45442100-8, 45421150-0, 45421110-8, 45262321-7, 45421146-9, 45421141-4, 45261211-6, 45262370-5, 45261210-9, 45261320-3, 45261420-4, 45261214-7, 45442110-1, 45215141-7, 45112000-5, 45223500-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - Roboty budowlane Oddziału Okulistycznego i Pracownii Endoskopowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3; Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 05.09.2019 r. do godz. 11:00 w zadaniu nr 1 nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Roboty budowlane Szatni

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3; Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 05.09.2019 r. do godz. 11:00 w zadaniu nr 2 nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Budowa źródeł gazów medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1375768.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agmed - Gazy Medyczne Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Basztowa 8, Nowe Gulczewo
Kod pocztowy: 09-410
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1506172.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1506172.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1506172.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.