Ogłoszenie z dnia 2019-11-18
Ogłoszenie nr 510247551-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.
Nadleśnictwo Gryfino: Naprawa nieprzejezdnych odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino w IV kwartale 2019 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540236093-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 550236075-N-2019 w dniu 04/11/2019 r. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy, opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem540236093-N-2019 w dniu 04/11/2019 r.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Gryfino, Krajowy numer identyfikacyjny 81053913700000,
ul. ul. 1 Maja
4,
74-100
Gryfino, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
091 4162259, 4163514, e-mail
gryfino@szczecin.lasy.gov.pl, faks
091 4647552.
Adres strony internetowej (url): www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa nieprzejezdnych odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino w IV kwartale 2019 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.2.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych, obejmujących: 1) Dostawę materiału, do naprawy miejsc nieprzejezdnych dróg leśnych i szlaków operacyjnych o łącznej długości około 4 370 metrów, przeznaczonych do wywozu drewna na terenie Nadleśnictwa Gryfino, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, w łącznej ilości: a) 1 725 ton destruktu betonowego (recykling betonowy) o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm; b) 125 ton kruszywa łamanego ze skał litych, o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm. 2) Cząstkową naprawę dróg leśnych i szlaków operacyjnych, polegającą na wbudowaniu dostarczonego materiału, wyprofilowaniu, zagęszczeniu oraz (na żądanie Zamawiającego), zamknięcie nawierzchni 5 cm warstwą kruszywa łamanego ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm, nadanie spadku jednostronnego lub dostosowanie do istniejącej niwelety drogi lub szlaku (podanego przez Zamawiającego w zleceniu) na najbardziej uszkodzonych fragmentach drogi. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren Nadleśnictwa Gryfino, w szczególności leśnictw: Wełtyń, Borzym, Sosnowo, Gajki, Baniewice, Pniewo, Śmierdnica, Klęskowo, Glinna, Kołowo oraz Klucz. Termin przystąpienia do wykonania zlecenia nie może być dłuższy niż 3 dni od daty otrzymania poszczególnego zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty objęte danym zleceniem, w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia przekazanego przez Zamawiającego. Odbiór robót odbywać się będzie sukcesywnie dla każdego zlecenia, potwierdzonego częściowym protokołem odbioru robót, podpisanym bez zastrzeżeń. i) Destrukt betonowy (recykling betonowy) musi posiadać świadectwo pochodzenia materiału rozbiórkowego, określające miejsce jego pozyskania (przedkładanie świadectwa na żądanie Zamawiającego), potwierdzone badaniami laboratoryjnymi o nieprzekroczeniu przez materiał dopuszczalnych zanieczyszczeń chemicznych, pod kątem stężenia zawartości substancji szkodliwych dla środowiska, m.in. zawartości metali ciężkich jak ołów, cynk, miedź, mangan, nikiel, chrom, wanad, benzyny (węglowodory C6- C12), olejów mineralnych (C13 - C33), węglowodorów aromatycznych BTEX. Wymagany okres gwarancji dla zadania: 24 miesiące dla naprawianych odcinków dróg, w zakresie głębokich kolein oraz wybojów, od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) prace ręczne związane z wykonywaniem podstawowych robót budowlanych oraz prace pomocnicze; b) czynności operatora maszyn budowlanych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45233200-1, 14210000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Negocjacje prowadzone były w oparciu o zaproszenie do negocjacji, przekazane za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniu 04/11/2019 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
203548.63
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany Andrzej Udziela
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
203548.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.6) niniejszego ogłoszenia Zamawiający wskazał jako "oferta z najwyższą ceną / kosztem" cenę brutto, wskazaną jako wstępna podczas negocjacji z Wykonawcą. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) PZP ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6) PZP: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki (...) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości". Uzasadnienie faktyczne: Udzielenie zamówienia zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 548585-N-2019 z dnia 16/05/2019 r., oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla robót budowlanych. Wartość zamówienia udzielanego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP uwzględniona została przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego w dniu 16 maja 2019 roku. Całkowita wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła 377.700 zł (bez podatku VAT) w tym uwzględniono wartość zamówień, udzielanych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) PZP do 100% wartości zamówienia podstawowego. Jako przesłanki uzasadniające wybór postępowania z wolnej ręki uznać należy również: 1) zgłaszane na bieżąco przez miejscowych leśniczych problemy z wywozem drewna; 2) wnioski Leśniczych, określające najpilniejsze potrzeby; 3) potrzeba gospodarcza w zakresie utrzymania przejezdności dróg i szlaków operacyjnych, uszkodzonych w trakcie wywozu drewna z lasu oraz opadów atmosferycznych; 4) stale pogarszający się stan dróg leśnych i szlaków wywozowych (powstawanie nowych wyrw, ubytków, zbieranie się wody, tworzące się głębokie koleiny); 5) konieczność wywozu drewna do jego zakontraktowanych odbiorców, które zalegając traci swoją wartość rynkową (deprecjacja surowca).
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego przy ulicy Grunwaldzkiej 2 w Gryfinie, działka ewidencyjna nr 149, obręb nr 3 Gryfino
- Dostawa nowego samochodu osobowo-towarowego typu brygadówka ze skrzynią ładunkową i wywrotem w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Poprawa jakości życia mieszkańców na terenach popegeerowskich, poprzez modernizację dróg powiatowych
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja powierzchni placu zabaw przy SP Gościcino
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.