eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy T. Kościuszki 131 we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-15

Ogłoszenie nr 510246992-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy T. Kościuszki 131 we Wrocławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601516-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): www.powiatwroclawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy T. Kościuszki 131 we Wrocławiu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.50.2019.II.ORP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy ul.T. Kościuszki 131 we Wrocławiu w ilości 66 000 litrów. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy zgodnie z pisemnym zamówieniem Zamawiającego sukcesywnie partiami. Przewiduje się dostawę w 2019 r. 4 partii po 6000 litrów i w 2020 roku 7 partii po 6000 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy ( załącznik 5.1. do SIWZ). 2. Miejsce i lokalizacja : Olej opałowy należy dostarczyć do budynku Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. ul. Kościuszki 131. 3. Zakres prac: Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie. Przewiduje się dostawę w 2019 r. czterema partiami po ok. 6000 litrów i w 2020 r. siedmioma partiami po 6000 litrów w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r. 4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) Olej opałowy musi spełniać wymagania o jakości zgodnej z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe. b) Dostawa oleju realizowana będzie w terminie do 2 dni roboczych (w godz. 7:00 - 15:00) od dnia otrzymania pisemnego zamówienia od Zamawiającego zawierającego ilość jednorazowej partii, przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. c) Szacowana wielkość jednorazowej dostawy paliwa wynosić będzie ok. 6.000 litrów. d) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. i) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. j) Zamawiający zastrzega, iż podana maksymalna ilość 66 000 litrów oleju jest ilością szacunkową i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamówienia oleju w takiej ilości. k) Rzeczywista ilość dostawy oleju wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i może odbiegać od ilości maksymalnej podanej w pkt. j. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. l) Cena 1 litra opałowego w trakcie trwania umowy formularzu ofertowym podlegać będzie zmianie w przypadku podniesienia ceny przez producenta. Zmiana ta będzie wyliczana na dzień dostawy oleju proporcjonalnie do różnicy pomiędzy ceną 1 litra producenta paliwa a ceną 1 litra Wykonawcy. ł) Zmiana ceny, o której mowa w pkt. l wynikać może wyłącznie ze zmiany cen producenta na rynku krajowym i wymaga zgody Zamawiającego. m) Potwierdzeniem zmiany ceny oleju opałowego jest wydruk cennika ze strony internetowej producenta z informacją o aktualnych cenach obowiązujących w dniu dostawy oleju. n) Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych. o) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za poszczególne partie dostawy oleju opałowego, w kwocie wynikającej z iloczynu litrów oleju opałowego dostarczonego i ceny jednostkowej za 1 litr zastrzeżeniem punktu 3.5. SIWZ. p) Podstawę do wystawienia faktury będzie protokół odbioru danej partii oleju opałowego. r) Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze. s) Termin zapłaty: w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3) Wykonawca zapewni do wykonania zobowiązań umowy osoby o odpowiednich kwalifikacjach, zdolne do wykonania zobowiązań zgodnie z przepisami BHP. 4) Wykonawca każdorazowo przy dostarczanej partii oleju opałowego zobowiązany będzie przedstawiać aktualne zaświadczenie, orzeczenie lub świadectwo producenta o zgodności, jakości oleju z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe. 5) Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy), zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania zobowiązań umowy przez zatrudnione do wykonania umowy osoby. 7)Szczegółowe wymagania zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik 5.1. do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169560.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROŚ - SAWICKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@drossawicki.com.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 2, 42-141 Przystajń
Kod pocztowy: 42-141
Miejscowość: Przystajń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208560.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208560.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.