To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-15
Ogłoszenie nr 510246992-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.
Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy T. Kościuszki 131 we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601516-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000,
ul. ul. Kościuszki
131,
50-440
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48 71 72 21 700, e-mail
starostwo@powiatwroclawski.pl, faks
+48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): www.powiatwroclawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy T. Kościuszki 131 we Wrocławiu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP.ZP.272.50.2019.II.ORP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy ul.T. Kościuszki 131 we Wrocławiu w ilości 66 000 litrów. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy zgodnie z pisemnym zamówieniem Zamawiającego sukcesywnie partiami. Przewiduje się dostawę w 2019 r. 4 partii po 6000 litrów i w 2020 roku 7 partii po 6000 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy ( załącznik 5.1. do SIWZ). 2. Miejsce i lokalizacja : Olej opałowy należy dostarczyć do budynku Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. ul. Kościuszki 131. 3. Zakres prac: Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie. Przewiduje się dostawę w 2019 r. czterema partiami po ok. 6000 litrów i w 2020 r. siedmioma partiami po 6000 litrów w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r. 4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) Olej opałowy musi spełniać wymagania o jakości zgodnej z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe. b) Dostawa oleju realizowana będzie w terminie do 2 dni roboczych (w godz. 7:00 - 15:00) od dnia otrzymania pisemnego zamówienia od Zamawiającego zawierającego ilość jednorazowej partii, przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. c) Szacowana wielkość jednorazowej dostawy paliwa wynosić będzie ok. 6.000 litrów. d) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. i) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. j) Zamawiający zastrzega, iż podana maksymalna ilość 66 000 litrów oleju jest ilością szacunkową i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamówienia oleju w takiej ilości. k) Rzeczywista ilość dostawy oleju wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i może odbiegać od ilości maksymalnej podanej w pkt. j. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. l) Cena 1 litra opałowego w trakcie trwania umowy formularzu ofertowym podlegać będzie zmianie w przypadku podniesienia ceny przez producenta. Zmiana ta będzie wyliczana na dzień dostawy oleju proporcjonalnie do różnicy pomiędzy ceną 1 litra producenta paliwa a ceną 1 litra Wykonawcy. ł) Zmiana ceny, o której mowa w pkt. l wynikać może wyłącznie ze zmiany cen producenta na rynku krajowym i wymaga zgody Zamawiającego. m) Potwierdzeniem zmiany ceny oleju opałowego jest wydruk cennika ze strony internetowej producenta z informacją o aktualnych cenach obowiązujących w dniu dostawy oleju. n) Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych. o) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za poszczególne partie dostawy oleju opałowego, w kwocie wynikającej z iloczynu litrów oleju opałowego dostarczonego i ceny jednostkowej za 1 litr zastrzeżeniem punktu 3.5. SIWZ. p) Podstawę do wystawienia faktury będzie protokół odbioru danej partii oleju opałowego. r) Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze. s) Termin zapłaty: w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3) Wykonawca zapewni do wykonania zobowiązań umowy osoby o odpowiednich kwalifikacjach, zdolne do wykonania zobowiązań zgodnie z przepisami BHP. 4) Wykonawca każdorazowo przy dostarczanej partii oleju opałowego zobowiązany będzie przedstawiać aktualne zaświadczenie, orzeczenie lub świadectwo producenta o zgodności, jakości oleju z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe. 5) Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy), zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania zobowiązań umowy przez zatrudnione do wykonania umowy osoby. 7)Szczegółowe wymagania zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik 5.1. do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169560.98
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROŚ - SAWICKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
208560.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2024 r.
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych z terenu Gminy Podegrodzie w sezonie grzewczym 2024/2025".
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- Dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby ogrzewania obiektów policyjnych w sezonie grzewczym 2024/2025 na terenie województwa świętokrzyskiego
- Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2024
- Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Łowickiego, jednostek organizacyjnych Gmin: Bielawy, Łowicz, Nieborów oraz Gminy Domaniewice i jej jednostek organizacyjnych
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.