eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce › "Remont wybranych dróg gminnych na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-15

Ogłoszenie nr 510246918-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.

Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce: "Remont wybranych dróg gminnych na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600558-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53229200000000, ul. Wawrzeńczyce 57, 32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-12 2874003, 2874007, e-mail ug_igwaw@poczta.onet.pl, faks 0-12 2874003, 2874007.
Adres strony internetowej (url): www.igwa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont wybranych dróg gminnych na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dwóch wybranych dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w ramach Funduszu Dróg Samorządowych: droga gminna nr 600010K Igołomia "Luborzyczka" - OSP w miejscowości Igołomia km 0+010-1+631; droga gminna nr 600018K Pobiednik Wielki - Pobiednik Mały w miejscowościach Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki km 0+011-1+599. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część nr 1: "Remont drogi gminnej nr 600010K Igołomia "Luborzyczka" - OSP w miejscowości Igołomia km 0+010-1+631 Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce" Zakres robót: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe nawierzchni bitumicznej - frezowanie, - przebrukowanie chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo piaskowej, - wykonanie warstw bitumicznych, - remont istniejącego pobocza poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie braków kruszywem kamiennym wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, - odmulenie/oczyszczenie istniejących rowów obustronnych, wraz z odmuleniem istniejących przepustów. Część nr 2: "Remont drogi gminnej nr 600018K Pobiednik Wielki - Pobiednik Mały w miejscowościach Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki km 0+011-1+599, Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce" Zakres robót: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe nawierzchni bitumicznej - frezowanie, - wykonanie warstw bitumicznych, - remont istniejącego pobocza poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie braków kruszywem kamiennym wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, - odmulenie/oczyszczenie istniejących rowów obustronnych, wraz z odmuleniem istniejących przepustów, - wymiana nawierzchni istniejących zatok postojowych. 3. Zamówienie obejmuje również: 1) ewentualne koszty związane z organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) - bez opłat za zajęcie dróg gminnych. 2) koszty związane z zapleczem budowy. 3) koszty związane z zabezpieczeniem terenu robót. 4) dokumentację powykonawczą - 2 kpl. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 9.1. i 9.2. do SIWZ; 2) Przedmiar robót (1÷12) - załącznik nr 8.1. i 8.2. do SIWZ; 3) Dokumentacja techniczna - materiały do zgłoszenia robót - załącznik nr 16.1. i 16.2. do SIWZ. 5. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) przedmiarem robót; 2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3) dokumentacją techniczną; 4) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi; 5) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 6) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 6. Inwestycja jest dofinasowana ze środków ministerialnych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 7. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Na etapie realizacji zamówienia w każdym przypadku gdy będą stosowane rozwiązania równoważne należy uzyskać akceptację autora projektu i inspektora nadzoru na piśmie. 9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej przedmiotowych dróg gminnych w oparciu o mapę orientacyjną stanowiącą Zał. nr 15 do SIWZ. Ofertę należy opracować na podstawie niniejszej specyfikacji, przedmiarów robót oraz ewentualnej wizji w terenie. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 10. Szczegółowy zakres robót, czasookresy oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane roboty określał będzie harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy robót - zwany dalej harmonogramem realizacji przedmiotu umowy. Harmonogram zostanie przygotowany przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie pisemnej i elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), na podstawie złożonej oferty (kosztorys ofertowy) oraz będzie podlegał zatwierdzaniu przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233290-8, 45113000-2, 45233142-6, 45112730-1, 45233330-1, 45112210-0, 45111220-6, 45111240-2, 45231300-8, 45233300-2, 45233223-8, 45233320-8, 45233222-1, 45233250-6, 45233251-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Remont drogi gminnej nr 600010K Igołomia "Luborzyczka" - OSP w miejscowości Igołomia km 0+010-1+631 Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 736001.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRODiM Oskar Niezabitowski
Email wykonawcy: biuro@prodim.biz.pl
Adres pocztowy: ul. Blokowa 14
Kod pocztowy: 31-752
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 517747.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 517747.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 739978.06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Remont drogi gminnej nr 600018K Pobiednik Wielki - Pobiednik Mały w miejscowościach Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki km 0+011-1+599, Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1018225.07
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRODiM Oskar Niezabitowski
Email wykonawcy: biuro@prodim.biz.pl
Adres pocztowy: ul. Blokowa 14
Kod pocztowy: 31-752
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 819656.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 819656.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 819656.99
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.