eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Zakup cyfrowego aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-13

Ogłoszenie nr 510243839-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.

Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza: Zakup cyfrowego aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613638-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540232690-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 00068761700000, ul. ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7391384, e-mail zp@mscz.pl, faks 22 7391368.
Adres strony internetowej (url): www.tworki.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup cyfrowego aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/AM/24/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup cyfrowego aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń Pracowni RTG, zlokalizowanej w MSCZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Zał. nr 2 - Opis Przedmiotu Zamówienia; 2) Zał. nr 2.1 - Projekt ochrony radiologicznej; 3) Zał. nr 2.2 - Zatwardzenie projektu ochrony radiologicznej - Pismo Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego; 4) Zał. nr 2.3 - Wyciąg z dokumentacji powykonawczej - ELEKTRYKA; 5) Zał. nr 2.4 - Wyciąg z dokumentacji powykonawczej - TELETECHNIKA; 6) Zał. nr 2.5 - Wyciąg z dokumentacji powykonawczej - WENTYLACJA; 7) Zał. nr 2.6. - Systemy informatyczne w strefie "białej" MSCZ; 8) Zał. nr 2.7. - Szczegółowe warunki gwarancji systemu RTG. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż aparatu cyfrowego RTG do siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 2/4 w Pruszkowie, transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w Pracowni RTG w Centrum Radiologii MSCZ; 2) adaptację pomieszczeń Pracowni RTG pod dostarczony aparat cyfrowy RTG. Prace adaptacyjne muszą być wykonywane w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy w tym zakresie, a zwłaszcza z ustawą Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Jeżeli będą konieczne do przeprowadzenia prace związane ze zmianami konstrukcyjnymi, Wykonawca przygotuje odpowiedni projekt zgodnie z ww. przepisami, uzgodni w odpowiednich instytucjach oraz dokona zgłoszenia lub uzyska pozwolenie na użytkowanie (o ile będzie wymagane w pozwoleniu na budowę - jeśli dotyczy); 3) wykonanie projektu osłon radiologicznych w pomieszczeniach Pracowni RTG, dostosowanie pomieszczeń do wymagań ustawowych; 4) opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej pomieszczeń RTG, z uwzględnieniem wszystkich instalacji zlokalizowanych w pomieszczeniach, stosownych protokołów, atestów, testów specjalistycznych itp.; 5) uzyskanie zezwolenia na uruchomienie Pracowni Rentgenowskiej oraz na uruchomienie i stosowanie aparatu rentgenowskiego do celów medycznych w Pracowni Rentgenowskiej przez właściwy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny, do 60 dni od daty podpisania przez strony umowy protokołu odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33111000-1


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 51410000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 950000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SYNEKTIK S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. W. Witosa 31
Kod pocztowy: 00-710
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1058747.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1058747.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1058747.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Adaptacja pomieszczeń

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.