eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolbrom › "Wielka kultura w małym mieście - etap III", dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-13

Ogłoszenie nr 510243163-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.

Dom Kultury w Wolbromiu: "Wielka kultura w małym mieście - etap III", dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611373-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie niniejsze prowadzone jest w imieniu i na rzecz Zamawiającego przez Pełnomocnika Zamawiającego Gminę Wolbrom - Urząd Miasta i Gminy Wolbrom upoważnionego do przeprowadzenia postępowania na podstawie pełnomocnictwa udzielonego w porozumieniu zawartym na podstawie art. 15 ust. 2 i ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843). Ilekroć w niniejszym postępowaniu mowa jest o czynnościach dokonywanych przez Zamawiającego - uprawnionym do dokonywania tych czynności jest Pełnomocnik Zamawiającego. Dane Pełnomocnika Zamawiającego: Nazwa: Gmina Wolbrom - Urząd Miasta i Gminy Wolbrom Adres: ul. Krakowska 1, 32 - 340 Wolbrom Telefon: +48/32 6442304, 6442320 Strona internetowa: www.wolbrom.pl Godziny urzędowania: poniedziałek: 10:00 - 18:00, środa: 8:00 - 16:00 wtorek, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00 Dane do kontaktu w sprawie prowadzonego postępowania: Nazwa: Wydział Techniczno - Inwestycyjny Referat Infrastruktury Adres: ul. Krakowska 1, 32 - 340 Wolbrom Faks: +48/32 7065359 E-mail: zamowienia@umigwolbrom.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Kultury w Wolbromiu, Krajowy numer identyfikacyjny 11053270000000, ul. ul. Leśna 2, 32-340 Wolbrom, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 32 64 41 341, e-mail smilejski@dk.wolbrom.pl, faks 32 64 72 400.
Adres strony internetowej (url): www.dk.wolbrom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wielka kultura w małym mieście - etap III", dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WTI.271.2.28.2019.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Wielka kultura w małym mieście - etap III", dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Zamówienie obejmuje dwie części: Część nr 1. Przebudowa remont modernizacja schodów oraz terenów utwardzonych przy Domu Kultury w Wolbromiu. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, remoncie, modernizacji, podjazdów, schodów zewnętrznych zaplecza sceny Sali Widowiskowej Domu Kultury w Wolbromiu, oraz modernizacji powierzchni podłogowych hollu prowadzącego do Sali kameralnej "Kina Radość" w budynku Domu Kultury w Wolbromiu. Część nr 2. Dostawa i montaż drzwi wejściowych zewnętrznych, oraz wewnętrznych dla pomieszczeń budynku Domu Kultury. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż drzwi wejściowych zewnętrznych, oraz wewnętrznych dla pomieszczeń budynku Domu Kultury. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 i Części nr 2 zamówienia zawiera SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa remont modernizacja schodów oraz terenów utwardzonych przy Domu Kultury w Wolbromiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97625.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Wiesław Wojtacha
Email wykonawcy: wieslaw.wojtacha@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Ordona 5
Kod pocztowy: 32-340
Miejscowość: Wolbrom
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122238.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122238.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122238.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż drzwi wejściowych zewnętrznych, oraz wewnętrznych dla pomieszczeń budynku Domu Kultury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50254.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.P.H.U. KEMAL Michał Kwiatkowski
Email wykonawcy: fphukemal@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Składowa 4
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58917.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58917.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58917.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.