eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, magazynowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-12

Ogłoszenie nr 510242531-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.

Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu: Zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, magazynowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607758-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 27580800000000, ul. Al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618552521, e-mail joanna.pakulska@uap.edu.pl, faks 618 528 091.
Adres strony internetowej (url): www.uap.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.uap.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, magazynowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UAP/PN/15/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, całorocznej, przeznaczonej do czasowego użytkowania w trakcie realizacji robót budowlanych na placu budowy Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, przy al. Marcinkowskiego 28. Uzupełnieniem robót montażowych będzie także niezbędna niwelacja terenu oraz jego wyrównanie i utwardzenie, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający oświadcza, że teren montażu tymczasowej hali namiotowej, magazynowej, tj. działka nr 3/2, arkusz 19, obręb Poznań, stanowi własność Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i że dla tej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr PO1P/00099222/6 przez Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto oraz, że teren ten objęty jest prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1007/2015 z dnia 25 maja 2015 r. zmienioną decyzją o zmianie pozwolenia na budowę nr 929/2017 z dnia 28 kwietnia 2017 r. 3. Zamawiający informuje, że na w/w działce trwają prace budowlane objęte w/w pozwoleniami, a teren budowy przekazany został firmie Orlikon Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-860) przy ul. Za groblą 1. (zwanej dalej Generalnym Wykonawcą), który zgodnie z postanowieniami zawartej z nim umowy zobowiązany jest udostępnić teren montażu hali namiotowej, magazynowej Wykonawcy oraz dostęp do tego terenu. 4. Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia stanowić będzie zaplecze magazynowe dla potrzeb trwającej budowy i jako obiekt przeznaczony do czasowego użytkowania w trakcie realizacji robót budowlanych, położonych na terenie budowy, nie wymaga uzyskania odrębnego pozwolenia na budowę, zgodnie z zapisami art. 29 ust 1 pkt 24) Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.). 5. W zakresie zamówienia jest także wykonanie projektu warsztatowego dla przedmiotu zamówienia. Projekt winien być opracowany na podstawie wizji lokalnej i inwentaryzacji przeprowadzonej przez Wykonawcę na terenie budowy oraz w oparciu o dane zawarte w dokumentacji geologiczno-inżynierskiej dla warunków posadowienia stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 8 do SIWZ. 7. Wymagany jest minimum 24-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia jest teren budowy należący do Zamawiającego pod adresem: Al. Marcinkowskiego 28, 60 - 967 Poznań. Wykonawca zaprojektuje, wyprodukuje, dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia własnym transportem, przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz na własny koszt i na własne ryzyko.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44211000-2


Dodatkowe kody CPV: 44211100-3, 45100000-8, 45223110-0, 45223800-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227642.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORLIKON Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@grupaorlikon.pl
Adres pocztowy: ul. Za Groblą 1
Kod pocztowy: 61-860
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 280000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 280000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 280000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż hali

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.