To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-12
Ogłoszenie nr 510242531-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu: Zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, magazynowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607758-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 27580800000000,
ul. Al. Marcinkowskiego
29,
60-967
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618552521, e-mail
joanna.pakulska@uap.edu.pl, faks
618 528 091.
Adres strony internetowej (url): www.uap.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.uap.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, magazynowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UAP/PN/15/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, całorocznej, przeznaczonej do czasowego użytkowania w trakcie realizacji robót budowlanych na placu budowy Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, przy al. Marcinkowskiego 28. Uzupełnieniem robót montażowych będzie także niezbędna niwelacja terenu oraz jego wyrównanie i utwardzenie, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający oświadcza, że teren montażu tymczasowej hali namiotowej, magazynowej, tj. działka nr 3/2, arkusz 19, obręb Poznań, stanowi własność Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i że dla tej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr PO1P/00099222/6 przez Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto oraz, że teren ten objęty jest prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1007/2015 z dnia 25 maja 2015 r. zmienioną decyzją o zmianie pozwolenia na budowę nr 929/2017 z dnia 28 kwietnia 2017 r. 3. Zamawiający informuje, że na w/w działce trwają prace budowlane objęte w/w pozwoleniami, a teren budowy przekazany został firmie Orlikon Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-860) przy ul. Za groblą 1. (zwanej dalej Generalnym Wykonawcą), który zgodnie z postanowieniami zawartej z nim umowy zobowiązany jest udostępnić teren montażu hali namiotowej, magazynowej Wykonawcy oraz dostęp do tego terenu. 4. Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia stanowić będzie zaplecze magazynowe dla potrzeb trwającej budowy i jako obiekt przeznaczony do czasowego użytkowania w trakcie realizacji robót budowlanych, położonych na terenie budowy, nie wymaga uzyskania odrębnego pozwolenia na budowę, zgodnie z zapisami art. 29 ust 1 pkt 24) Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.). 5. W zakresie zamówienia jest także wykonanie projektu warsztatowego dla przedmiotu zamówienia. Projekt winien być opracowany na podstawie wizji lokalnej i inwentaryzacji przeprowadzonej przez Wykonawcę na terenie budowy oraz w oparciu o dane zawarte w dokumentacji geologiczno-inżynierskiej dla warunków posadowienia stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 8 do SIWZ. 7. Wymagany jest minimum 24-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia jest teren budowy należący do Zamawiającego pod adresem: Al. Marcinkowskiego 28, 60 - 967 Poznań. Wykonawca zaprojektuje, wyprodukuje, dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia własnym transportem, przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz na własny koszt i na własne ryzyko.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44211000-2
Dodatkowe kody CPV: 44211100-3, 45100000-8, 45223110-0, 45223800-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
227642.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ORLIKON Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
280000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż hali IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Przebudowa istniejących miejsc postojowych w miejscowości Przyłęczek
więcej: Budynki z gotowych elementów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.