To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-12
Ogłoszenie nr 510242084-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.
Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu: Dostawa wyposażenia mechaniczno-stolarskiego do centralnego magazynu zbiorów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606628-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu, Krajowy numer identyfikacyjny 64654100000000,
ul. ul. Pałacowa
5,
18-230
Ciechanowiec, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 771 328, e-mail
bbmr@wp.pl, faks
862 771 328.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumrolnictwa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia mechaniczno-stolarskiego do centralnego magazynu zbiorów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia mechaniczno - stolarskiego do budynku centralnego magazynu zbiorów przy ul. Pałacowej 14, należącego do Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane, kompletne części: Część I - MASZYNY STOLARSKIE: piło-frezarka z frezami i sprzętem towarzyszącym, szlifierka taśmowa. Część II - NARZĘDZIA: imadło maszynowe do obsługi wiertarko-frezarki, imadło stalowe, imadło maszynowe, imadło ślusarskie - 2 szt., kowadło, imadło ślusarskie kowalskie. Część III - NARZĘDZIA DO OBRÓBKI DREWNA: ostrzałka elektryczna do dłut noży, nożyczek i wierteł, frez do drewna zakładany na piłę łańcuchową, zestaw dłut tokarskich do drewna, zestaw dłut stolarskich, zestaw dłut ciesielskich. Część IV - ELEKTRONARZĘDZIA: ukośnica ze stołem tzw. uciosarka, młoto - wiertarka akumulatorowa z kompletem dłut do drewna oraz kucia tynku, wkrętarka akumulatorowa, duża szlifierka kątowa, polerka samochodowa, szlifierka pneumatyczna prosta. Część V - NARZĘDZIA WARSZTATOWE: klucz kątowy udarowy ½, rozpierak hydrauliczny 20T z akcesoriami, nitownica pneumatyczna, nitownica ręczna do nitonakrętek, prasa hydrauliczna 20T z podwójnym napędem, myjka warsztatowa, zestaw wózków do rozpoławiania ciągnika, zestaw frezów trzpieniowych do metalu, zestaw kluczy płasko oczkowych, zestaw nasadek 1" 6 - kątnych, zestaw gwintowników narzynki, zestaw 3 pistoletów lakierniczych razem z wieszakami, podnośnik hydrauliczny typu żaba, komplet kobyłek lakierniczych, prostownik do akumulatorów, szafka narzędziowa z wyposażeniem, klucz dynamometryczny, zestaw 2 honownic do szlifowania. Część VI - WÓZKI TRANSPORTOWE: wózek platformowy o udźwigu min. 800 kg, wózek platformowy o udźwigu min. 350 kg, podnośnik nożycowy, wózek widłowy. Część VII - DRABINY: drabina przemysłowa jezdna - 10 szt. Część VIII - URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE WENTYLACYJNE: odciąg wyciąg spalin dymu, oczyszczacz powietrza. Część IX - ELEKTRONARZĘDZIA STACJONARNE: wiertarka stołowa kolumnowa. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4)Dostarczone urządzenia powinny posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem, biorąc przede wszystkim pod uwagę ich przeznaczenie. 5)Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad. 6)Dostawa urządzeń nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy do Zamawiającego a następnie muszą być przez Wykonawcę wniesione do pomieszczeń wskazanych jako miejsce dostawy oraz - jeśli wymaga tego specyfika urządzenia - odpowiednio rozmieszczone, podłączone i uruchomione zgodnie ze wskazaniem przedstawiciela Zamawiającego. 7)Dostarczone urządzenia powinny być zapakowane w sposób uniemożliwiający uszkodzenie urządzeń w czasie transportu do ostatecznego miejsca dostawy. Odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń do momentu ich wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca. 8)Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru dostarczonych urządzeń niespełniających wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym, SIWZ wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, ze dostarczone urządzenia: -są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, -nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ wraz z załącznikami lub, -dostarczone urządzenia nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych. 9)Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 10)Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wraz z dostawą urządzeń świadectw jakości wyrobu, certyfikatów, deklaracji zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatą techniczną na wszystkie przez siebie oferowane urządzenia oraz karty gwarancyjne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42652000-1
Dodatkowe kody CPV: 44510000-8, 43800000-1, 42415110-2, 44423200-3, 42520000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Maszyny Stolarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93941.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Narzędzia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11516.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Narzędzia do obróbki drewna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 93 ust. 1 pkt 1, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa wyposażenia mechaniczno - stolarskiego do centralnego magazynu zbiorów" dla części III - Narzędzia do obróbki drewna. Uzasadnienie faktyczne Na częśc III - Narzędzia do obróbki drewna nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Elektronarzędzia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16672.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Narzędzia mechaniczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26302.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wózki transportowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JMP Wózki Widłowe Paluchiewicz Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199123.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Drabiny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Urządzenia elektryczne wentylacyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10645.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Elektronarzędzia stacjonarne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo -Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9225.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Inspektoracie w Sieradzu oraz wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie w Pabianicach
- ,,Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Bobrownikach"
więcej: Wózki widłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.