To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-12
Ogłoszenie nr 510241889-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie: Dostawa specjalistycznych pomocy
dydaktycznych do prowadzenia zajęć w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w
Gminie Jordanów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Placówki wsparcia dziennego w Gminie Jordanów szansą na sukces!
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600530-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540206158-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 49043686400000,
ul. ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego
10,
34-240
Jordanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 675 369, e-mail
gops@gmina-jordanow.pl, faks
182 675 369.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/ugjordanow,a,1662820,ogloszenie-o-zamowieniu-dostawa-specjalistycznych-pomocy-dydaktycznych-do-prowadzenia-zajec-w-placow.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Jordanów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GOPS-271-3/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych w podziale na trzy oddzielne zadania częściowe. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień: Zadanie częściowe nr 1 - różny sprzęt i artykułu biurowe (CPV: 30190000-7) Zadanie częściowe nr 2 - pomoce dydaktyczne specjalistyczne (CPV: 39162100-6). Zadanie częściowe nr 3 - artykuły i sprzęt sportowy (CPV: 37400000-2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ - szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane (minimalne) parametry techniczne. Adres dostaw: miejscowości w Gminie Jordanów - Toporzysko oraz Łętownia. Uwaga, lokalizacje dostaw wg. podanych dwóch lokalizacji zostaną uzgodnione oddzielnie na etapie realizacji umowy. W tym celu obowiązany jest Wykonawca skontaktować się z Zamawiającym i uzgodnić szczegóły dostawy (np. rodzaj asortymentu do danej szkoły, następnie rodzaj dostaw, zakres dostaw czy też dokładne daty dostawy). Nie dopuszcza się sytuacji, w której Wykonawca na końcu dostawy nie przyjedzie i nie skoordynuje dostawy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi: 12 miesięcy na całość zamówienia, chyba że postanowienia opisu przedmiotu zamówienia stanowią inaczej. Kryterium gwarancji i rękojmi stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Wykonawca składający ofertę winien zaakceptować wzór umowy w całości. Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia stanowi integralny załącznik do Umowy. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane ewentualne pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie funkcjonalności nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (zajęcia specjalistyczne) oraz ze względu na fakt, że przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń (specjalistyczne pomoce dobrane do programu zajęć, w tym specjalistyczne pomoce do zajęć z oprogramowania) opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z zachowaniem następujących warunków: Zamawiający wyjaśnia, że przedmiot zamówienia stanowią specjalistyczne pomoce dydaktyczne do zajęć z dziedzin takich jak logopedia, biblioterapia, rytmika, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, reedukacja, socjoterapia, dlatego w opis przedmiotu zamówienia został sporządzony zgodnie z zaplanowanym programem prowadzenia zajęć dydaktycznych. Uwaga, podane tam nazwy własne wynikają ze specyfiki zajęć i z programu jaki ma być zrealizowany przez osoby prowadzące. Uwaga, montaż w zakresie zadania nr 3 polega na tym, że po podpisaniu Umowy Wykonawca przyjeżdża i wykonuje obmiar oraz następnie podłącza wyposażenie wymagające montażu. Koszty montażu w kosztach dostawy, w tym koszty podłączeń, doprowadzenia (przeciągnięcia w listwie) zasilania do kontrolki itp. Dlatego też, podane tam nazwy własne stanowią dane wyjściowe i należy przyjąć, że każdej z tych pozycji towarzyszy sformułowanie ,,lub równoważny". Dopuszcza się w każdym przypadku (w zakresie każdej z pozycji) dopuszczenie innych pomocy. Zamawiający zawarł przy wskazanych pozycjach minimalne parametry jakie musza spełnić produkty równoważne. Wskazując znaki towarowe i źródła pochodzenia (o ile można im taką cechę przypisać) Zamawiający informuje, iż przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów (o ile można im przypisać takie właściwości), określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: przeznaczenie materiałów i urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta (o ile można im przypisać takie właściwości), mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania z uwagi na brak możliwości innego opisania przedmiotu zamówienia - pomocy specjalistycznych np. z zakresu programowania, które jest dzieciną wysoce specjalistyczną i często objętą know how firmy, patentami, zakazem kopiowania, powielania itp. Oczekiwania Zamawiającego wynikają z konieczności zakupu produktów o możliwie najlepszych cechach funkcjonalnych, a także najwyższej przydatności do zastosowania nowatorskich rozwiązań w procesie dydaktycznym w ramach realizacji zadań w placówce wsparcia dziennego i świetlicy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy, o ile można im przypisać takie właściwości), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o nie gorszych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających te rozwiązania lub zawarcia takiej informacji w ofercie. a) Uwaga, użycie ewentualnych nazw własnych służy wyłącznie określeniu oczekiwanych standardów nauczania w procesie dydaktycznym specjalistycznym (przedmiot zamówienia będzie służył realizacji zajęć specjalistycznych np. z dziedziny logopedii i został zaplanowany w sposób najlepiej ku temu służący). Dopuszcza się inne materiały równoważne o podobnych funkcjach i podobnym przeznaczeniu. W przypadku np. wycofania z produkcji, zastąpienia technologicznego czy też nie możliwości dostarczenia w terminie realizacji dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmian w tym zakresie. Wykonawca jako podmiot profesjonalny zobowiązany jest przygotować w całości wykaz i zestawienie parametrów i/lub innych cech pomocy dydaktycznych, jakie mogą zostać dostarczone w sposób gwarantujący osiągnięcie podobnego (nie gorszego) efektu w prowadzonym procesie edukacyjnym. b) Wymaga się, aby przedmiot zamówienia był zrealizowany w możliwie jednolitym i/lub podobnym standardzie a także musi posiadać wszystkie wymagane prawem dokumenty jakościowe, jak dla szkół. Dostawy mają być realizowane osobiście, a koordynacją dostaw zajmuje się upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Uwaga, różne lokalizacje. Przed rozpoczęciem dostawy Wykonawca uzgodni dokładnie wszystkie punktu realizacji dostawy z Zamawiającym, aby uniknąć konieczności nie przyjmowania dostaw/zmian odbiorców przesyłek. c) Zamawiający ma prawo zażądać przetłumaczonych przez Wykonawcę deklaracji, atestów czy też instrukcji sporządzonych lub przetłumaczonych na język polski. d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac towarzyszących niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, rozumianych jako dostarczenie, wniesienie, montaż, instalacja, rozruch, przekazanie do eksploatacji, rozpakowanie, odebranie opakowań zbiorczych. e) Wykonawca w pełni odpowiada za ewentualnych posłańców lub firmy kurierskie. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostaw, jeżeli dostawy nie będą zgłaszane z odpowiednim wyprzedzeniem i nie będą koordynowane przez Wykonawcę. f) Wykonawcy po zawarciu Umowy uzgadniają systematycznie harmonogram dostaw i będą stroną koordynującą realizację Umowy. Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia planu realizacji dostaw na piśmie. g) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. h) Więcej o RPO na stronie http://www.rpo.malopolska.pl/ i) Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych na 1 i/lub 2 i/lub 3 zadania częściowe. j) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. k) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. l) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. m) Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień powtarzających się. n) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. o) Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy p) Pozostałe szczegóły we wzorze Umowy a także w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 37400000-2, 39162100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: różny sprzęt i artykułu biurowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5231.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MadiTech sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8000.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pomoce dydaktyczne specjalistyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20166.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MadiTech sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24301.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: artykuły i sprzęt sportowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7560.98
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pesmenpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11316
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JORDANÓW
- Miejsca parkingowe dla zadania pn Budowa obiektów małej architektury w miejscu publ wraz z wew komunikacją pieszą, budowa parkingu, budowa sieci elektroenerg oświetlenia terenu wraz z wyko monitoringu
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jordanów
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.