eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa sprzętu komputerowego oraz wartości niematerialnych i prawnych dla Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-08

Ogłoszenie nr 510241576-N-2019 z dnia 08-11-2019 r.

Centralne Muzeum Jeńców Wojennych : Dostawa sprzętu komputerowego oraz wartości niematerialnych i prawnych dla Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja projektu: "Prace konserwatorskie oraz ekspozycja edukacyjna na terenie byłego obozu jenieckiego Stalag 318/VIII F (344) (Łambinowice) wraz z modernizacją budynku i otoczenia Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych w Opolu i zakupem niezbędnego wyposażenia" w ramach RPO WO na lata 2014-2020. RPOP.05.03.01-16-0040/16-00 z 28 listopada 2017 r. z późn. zm

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593211-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centralne Muzeum Jeńców Wojennych , Krajowy numer identyfikacyjny 27610400000000, ul. Minorytów 3, 45-017 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 539 216, e-mail e.przybylska@cmjw.pl, faks 774 539 216.
Adres strony internetowej (url): http://cmjw.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz wartości niematerialnych i prawnych dla Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

26.1.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz wartości niematerialnych i prawnych dla Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, w tym: 1) Część 1 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz wartości niematerialnych i prawnych w ramach realizacji projektu RPO w tym: 1 komputer przenośny (notebook) z torbą, myszką bezprzewodową, 6 dysków zewnętrznych przenośnych, 1 skaner płaski A4, 1 skaner płaski A3, 14 zasilaczy awaryjnych UPS, 14 zestawów komputerowych w tym: komputer, monitor, mysz bezprzewodowa, klawiatura bezprzewodowa (13+1), 15 szt. licencji na pakiet biurowy (Microsoft Office 2019 MOLP lub równoważnych), 1 szt. licencji na program do edycji spectrum fal dźwiękowych (np. typu SpectraLayers Pro 5 lub równoważna), 1 szt. licencji na program do tworzenia stron internetowych (np. typu WebSite X5 Professional 14 PL BOX lub równoważna), 2 drukarki laserowe monochromatyczne, 1 drukarka laserowa monochromatyczna, 1 urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne, 2 routery WiFi, 1 switch, 14 odtwarzaczy mp4 ze słuchawkami nausznymi, 1 drukarka laserowa kolorowa, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tej części, zawiera załącznik nr. 1.1 do SIWZ. 2) Część 2 - Dostawa i instalacja 4 szt. licencji na program do ewidencji zbiorów muzealnych w ramach realizacji projektu RPO (Musnet Niebieski - stanowiska klienckie lub równoważny) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tej części, zawiera załącznik nr. 1.2 do SIWZ. 3) Część 3 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz wartości niematerialnych i prawnych w tym: 4 zestawy komputerowe w tym: komputer, monitor, myszka bezprzewodowa, klawiatura bezprzewodowa, 4 komputery przenośne (notebook) z torbą, myszką bezprzewodową (1+3), 1 przełącznik zarządzalny, 5 dysków zewnętrznych przenośnych do wykonywania kopii zapasowych, 3 dyski zewnętrzne przenośne do wykonywania kopii zapasowych, 1 drukarka atramentowa kolorowa z możliwością nadruku na płytach CD/DVD, 1 szafa serwerowa z wyposażaniem (2 x Patch Panel, 2 x organizer kabli, kable sieciowe, zasilacz awaryjny, 2 x listwy zasilające), 2 monitory, 8 szt. licencji na pakiet biurowy (Microsoft Office 2019 MOLP lub równoważnych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tej części, zawiera załącznik nr. 1.3 do SIWZ 3. Opis poszczególnych części, znajdujący się w załączniku 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 4. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych, dopuszczony do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 5. Dostawa musi zostać zrealizowana w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30216110-0, 30231300-0, 30232100-5, 30232110-8, 30232150-0, 30233000-1, 30234000-8, 30237000-9, 31213300-5, 31682530-4, 32331600-8, 32342100-3, 48300000-1, 48500000-3, 48600000-4, 48800000-6, 48900000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz wartości niematerialnych i prawnych w ramach realizacji projektu RPO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86455.28
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IT Serwis Ernest Karbownik
Email wykonawcy: ernest.karbownik@itserwis.net
Adres pocztowy: ul. Reymonta 48
Kod pocztowy: 71-276
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99979.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99199.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99979.32
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i instalacja 4 szt. licencji na program do ewidencji zbiorów muzealnych w ramach realizacji projektu RPO

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono w Części 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz wartości niematerialnych i prawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41422.77
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IT SERWIS Ernest Karbownik
Email wykonawcy: ernest.karbownik@itserwis.net
Adres pocztowy: ul. Reymonta 48
Kod pocztowy: 71-276
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49420.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46019.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49420.17
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.