To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-27
Ogłoszenie nr 510240654-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim: Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej okulistycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597369-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim, Krajowy numer identyfikacyjny 19003649900000,
ul. ul. Hallera
21,
83-200
Starogard Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
587 754 499, e-mail
sekretariat@spzoz-przychodnia.pl, faks
587 754 498.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz-przychodnia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej okulistycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/02/20/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej okulistycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej Płaczek w Starogardzie Gdańskim przy ul. Hallera 21 wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi. Szczegółowe parametry aparatury określone zostały w załączniku nr 1 (zadanie nr 1) i załączniku nr 2 (zadanie nr 2) do niniejszej SIWZ. Aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną, paszportem technicznym. Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna objęta przedmiotem zamówienia: a) była fabrycznie nowa, niepowystawowa, niepodemonstracyjna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie była przedmiotem praw osób trzecich; b) była wyprodukowana w 2020 roku oraz zawierała oznaczenie roku produkcji oraz typu i nr seryjnego; c) spełniała wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie; d) była oznakowana znakiem CE. Zamawiający wymaga załączenia do oferty Certyfikat CE lub deklaracje zgodności z CE na oferowany sprzęt (wymagane jest przetłumaczenie na język polski). Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Poradni okulistycznej mieszczącej się na II piętrze w siedzibie głównej Zamawiającego przy ul. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące elementy aparatury medycznej i jej wyposażenia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych na 2 zadania. Zamawiający nie zastrzega żadnej części jako zakazanej do powierzenia podwykonawcom. Ilekroć w niniejszej specyfikacji użyte jest pojęcie "ustawa", należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33122000-1
Dodatkowe kody CPV: 33128000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: aparat OCT |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPTOPOL Technology Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
145920
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: laser okulistyczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67407.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPTOPOL Technology Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72800
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, CHIRURGICZNYCH I SPECJALISTYCZNYCH II POSTĘPOWANIE
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostaw sprzętu medycznego
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- "Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Zachodnia - I etap (od ul. Zbożowej do ul. Bohaterów Getta)"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.