eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zadanie 1Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej w Budynku Krat znajdującym się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. Zadanie 2Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej, grawitacyjnej oraz grzewczej w Stacji odwadniania osadu znajdującej się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-25

Ogłoszenie nr 510236957-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.: Zadanie 1: Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej w Budynku Krat znajdującym się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. Zadanie 2: Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej, grawitacyjnej oraz grzewczej w Stacji odwadniania osadu znajdującej się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580855-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 15208264900000, ul. Srebrna 172/188, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48343618986, e-mail info@wartasa.eu, faks +48343619070.
Adres strony internetowej (url): www.wartasa.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie 1: Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej w Budynku Krat znajdującym się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. Zadanie 2: Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej, grawitacyjnej oraz grzewczej w Stacji odwadniania osadu znajdującej się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

12/TM/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 1. Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej w Budynku Krat (Obiekt 01) znajdującym się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie. 2. W zakres zadania wchodzi modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej obiektu, wraz z modernizacją sieci grzewczej zainstalowanej w obiekcie. Modernizacja obejmuje między innymi: demontaż elementów istniejących instalacji, montaż nowych elementów w tym urządzeń technologicznych oraz instalacji (w tym doprowadzenie instalacji ciepła technologicznego do nowej nagrzewnicy), wymiana istniejącej instalacji elektrycznej oraz automatyki i sterowania system wentylacji. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia branży technicznej (instalacje sanitarne) opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ: 1) Projekt wykonawczy (instalacje sanitarne) - załącznik nr 13 do SIWZ. 2) STWiOR robót budowlanych - załącznik nr 14 do SIWZ. 3) Przedmiar robót - załącznik nr 15 do SIWZ. 4. Szczegółowy przedmiot zamówienia branży elektrycznej i AKPiA opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ: 1) Projekt branży elektrycznej i AKPiA - załącznik nr 16 do SIWZ. 2) SST - załącznik nr 17 do SIWZ. 3) Przedmiar robót - załącznik nr 18 do SIWZ 5. Uwzględnione w dokumentacji wymienionej w pkt 3 i 4 powyżej urządzenia i materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń i materiałów z uwzględnieniem tożsamych (nie gorszych) parametrów technicznych. 6. Urządzenia winny spełniać standardy dotychczas używane na obiektach OŚ "WARTA" S.A. Bezwzględnie należy stosować system oznaczania urządzeń i obiektów według nomenklatury obowiązującej w OŚ "WARTA" S.A. (opis systemu oznaczeń w załączniku nr 25 do SIWZ). 7. Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać wszystkie prace na bieżąco z przedstawicielami Wydziału Głównego Mechanika oraz Wydziału Głównego Energetyka Zamawiającego. 8. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy placu budowy w terminie 5 dni od dnia zawarcia Umowy. Przekazanie placu budowy zostaje potwierdzone protokołem 9. Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 10. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie. 12. Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco teren, na którym prowadzi roboty (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić ten teren do stanu z przed rozpoczęcia robót. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 13. Powstałe w tracie robót odpady są własnością Wykonawcy i koszt ich utylizacji należy uwzględnić w ofercie. 14. Wykonawca na wyraźny wniosek Zamawiającego złoży zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku braku takiego wniosku zdemontowane elementy należy traktować, jako odpady powstałe podczas prowadzonych robót. 15. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót, spowodowanych zachowaniem Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia oraz do niezwłocznego poinformowania o fakcie wystąpienia awarii bądź szkody przedstawiciela Zamawiającego. 16. Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie. 17. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania Dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu. 18. Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. Dz.U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401 w sprawie BHP odnośnie zakresu prac objętych zamówieniem oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. Dz. U. z 1993 nr 96 poz. 438 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków. Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie. 19. Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 20. Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty. 21. Wykonawca zgłosi Przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania. 22. Zamawiający w terminie 5 dni od dnia przesłania zgłoszenia o gotowości do odbioru końcowego, wyznaczy komisję odbiorową i poinformuje Wykonawcę o terminie odbioru. 23. Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) Powykonawczą dokumentację techniczną ze wszystkimi dokonanymi zmianami w wersji papierowej i elektronicznej w 4 egzemplarzach. 2) Atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały, dokumentacje techniczno-ruchową zamontowanych urządzeń. 3) Protokoły z przeprowadzonych sprawdzeń i testów instalacji. 4) Protokoły z niezbędnych badań i pomiarów. 5) Instrukcje obsługi. 6) Pisemną gwarancję na wykonane roboty. 7) Oświadczenie kierownika budowy o przeprowadzeniu prac zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu. 24. Wykonawca udzieli, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane roboty budowlane. Zadanie 2 1. Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej, grawitacyjnej oraz grzewczej w Stacji odwadniania osadu (Obiekt 18) znajdującej się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie. 2. Stacja odwadniania osadu (Obiekt 18) znajduje się w północnej części Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ulicy Srebrnej. Jest obiektem technologicznym, jednokondygnacyjnym, bez podpiwniczenia. 3. W zakres zadana wchodzi modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej obiektu, wraz z modernizacją sieci grzewczej zainstalowanej w obiekcie. Modernizacja obejmuje między innymi: demontaż elementów istniejących instalacji, montaż nowych elementów w tym urządzeń technologicznych oraz instalacji, wymiana istniejącej instalacji elektrycznej oraz automatyki i sterowania system wentylacji. 4. Szczegółowy przedmiot zamówienia branży technicznej (instalacje sanitarne) opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, 1) Projekt wykonawczy (instalacje sanitarne) - załącznik nr 19 do SIWZ, 2) STWiOR robót budowlanych - załącznik nr 20 do SIWZ, 3) Przedmiar robót - załącznik nr 21 do SIWZ. 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia branży elektrycznej i AKPiA opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ: 1) Projekt branży elektrycznej i AKPiA - załącznik nr 22 do SIWZ, 2) SST - załącznik nr 23 do SIWZ, 3) Przedmiar robót - załącznik nr 24 do SIWZ. 6. Uwzględnione w dokumentacji wymienionej powyżej urządzenia i materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń i materiałów z uwzględnieniem tożsamych (nie gorszych) parametrów technicznych.- 7. Urządzenia winny spełniać standardy dotychczas używane na obiektach OŚ "WARTA" S.A. Bezwzględnie należy stosować system oznaczania urządzeń i obiektów według nomenklatury obowiązującej w OŚ "WARTA" S.A. (opis systemu oznaczeń w załączniku nr 25 do SIWZ). 8. Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać wszystkie prace na bieżąco z przedstawicielami Wydziału Głównego Mechanika oraz Wydziału Głównego Energetyka Zamawiającego. 9. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy placu budowy w terminie 5 dni od dnia zawarcia Umowy. Przekazanie placu budowy zostaje potwierdzone protokołem. 10. Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 11. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie. 13. Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco teren, na którym prowadzi roboty (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić ten teren do stanu z przed rozpoczęcia robót. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 14. Powstałe w tracie robót odpady są własnością Wykonawcy i koszt ich utylizacji należy uwzględnić w ofercie. 15. Wykonawca na wyraźny wniosek Zamawiającego złoży zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku braku takiego wniosku zdemontowane elementy należy traktować, jako odpady powstałe podczas prowadzonych robót. 16. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót, spowodowanych zachowaniem Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia oraz do niezwłocznego poinformowania o fakcie wystąpienia awarii bądź szkody przedstawiciela Zamawiającego. 17. Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie. 18. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania Dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu. 19. Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz.401 w sprawie BHP odnośnie zakresu prac objętych zamówieniem oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków. Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie. 20. Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 21. Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty. 22. Wykonawca zgłosi Przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania. 23. Zamawiający w terminie 5 dni od dnia przesłania zgłoszenia o gotowości do odbioru końcowego, wyznaczy komisję odbiorową i poinformuje Wykonawcę o terminie odbioru.. 24. Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) Powykonawczą dokumentację techniczną ze wszystkimi dokonanymi zmianami w wersji papierowej i elektronicznej w 4 egzemplarzach, 2) Atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały, dokumentacje techniczno-ruchową zamontowanych urządzeń. 3) Protokoły z przeprowadzonych sprawdzeń i testów instalacji. 4) Protokoły z niezbędnych badań i pomiarów. 5) Instrukcje obsługi. 6) Pisemną gwarancję na wykonane roboty. 7) Oświadczenie kierownika budowy o przeprowadzeniu prac zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu. 25. Wykonawca udzieli, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane roboty budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45331200-8


Dodatkowe kody CPV: 45331210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej w Budynku Krat (Obiekt 01) znajdującym się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 447729.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inselec Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szarych Szeregów 10
Kod pocztowy: 30-614
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 491137.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 491137.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 596550.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej, grawitacyjnej oraz grzewczej w Stacji odwadniania osadu (Obiekt 18) znajdującej się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 440685.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inselec Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szarych Szeregów 10
Kod pocztowy: 30-614
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 579791.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 579791.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 584250
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.