eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-04

Ogłoszenie nr 510236248-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.

Burmistrz Gminy Pniewy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020 w ramach Działania 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych. Maksymalny poziom dofinansowania wynosi 85% kosztów kwalifikowanych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578374-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540160937-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000, ul. ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2938601, e-mail um@pniewy.wokiss.pl, faks 61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZT.271.2.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I". Nadzorowi będą podlegać następujące prace. CZEŚĆ A - Przebudowa ulicy Św. Ducha w Pniewach w rejonie skrzyżowania z ul. Wolności i Lwówecką wraz z miejscami postojowymi przy Liceum Ogólnokształcącym i Ośrodku Pomocy Społecznej 1) Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, przejść dla pieszych i miejsc postojowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, przebudowa linii energetycznej oraz utworzenie parkingu B&R i ciągów pieszych z dopuszczeniem ruchu rowerowego - zgodnie z opracowaną dokumentacją budowlaną zatwierdzoną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i zgłoszeniem robót budowlanych. 2) Przedmiot umowy określają: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiary robót. 3) Droga znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - założenie urbanistyczne, 2 poł. XIV -XIX, nr rej.: 2266/A z 30.12.1992. 4) Zakres prac obejmuje w szczególności: nawierzchnię z kostki betonowej szarej grub. 6 cm, na podbudowie z kruszywa stab. cementem o Rm=5,0MPa gr. 10 cm, podbudowie z chudego betonu o Rm=6-9 MPa gr. 10 cm i podsypce cementowo piaskowej (ciągi piesze) - 380,00 m2, nawierzchnię z kostki betonowej grafitowej grub. 8 cm, na podbudowie z chudego betonu o Rm=6-9 MPa gr. 20 cm i podsypce cementowo piaskowej (miejsca postojowe) - 723,50 m2, nawierzchnię z kostki betonowej szarej grub. 8 cm, na podbudowie z chudego betonu o Rm=6-9 MPa gr. 20 cm i podsypce cementowo piaskowej (drogi wewnętrzne) - 1090,00m2, nawierzchnię z kostki granitowej 8/11 cm promieniowanej cięto- łupanej, na podbudowie z kruszywa stab. cementem o Rm=5,0MPa gr. 10 cm, podbudowie z chudego betonu o Rm=6-9 MPa gr. 10 cm i podsypce cementowo piaskowej (ciąg rowerowy z dopuszczeniem ruchu pieszego) - 710,00 m2, nawierzchnię asfaltową, frezowanie istniejącej nawierzchni, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W śr gr. 3 cm z polimeroasfaltem PMB 25/55-60, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/8o grubości 4 cm z polimeroasfaltem PMB45/80-55 (jezdnia o nawierzchni bitumicznej) - 620,00 m2, nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm, na podbudowie z kruszywa stab. cementem o Rm=5,0MPa gr. 10 cm, podbudowie z chudego betonu o Rm=6-9 MPa gr. 10 cm i podsypce cementowo piaskowej (parkingi B&R) - 25,00 m2, kanały z rur PVC o średnicy zew. 200 mm - 66,20 m, kanały z rur PVC o średnicy zew. 315 mm - 188,40, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 9 szt., studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 11 szt., demontaż linii napowietrznej, 5 słupów żelbetowych, ustawienie słupa linii napowietrznej - 2 szt. układania kabla NAY2Y-J 4x150 mm2 - 282,00 m, układanie kabla YAKY 4x35 mm2 - 238,00 m, układanie kabla NAYY-J 4x35 mm2 - 83,00 m montaż oświetlenia LED wraz z okablowaniem - 14 kpl. CZĘŚĆ B - Przebudowa ul. Św. Ducha w Pniewach od Rynku do zakresu wskazanego w części A 1) Zadanie obejmuje wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" nawierzchni jezdni, chodników, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej, przebudowę sieci energetycznej (skablowanie), utworzenie dróg rowerowych i montaż koszy na śmieci, zgodnie z warunkami wskazanymi w programie funkcjonalno- użytkowym. 2) Przedmiot umowy określa "Program funkcjonalno- użytkowy" wraz z planem zagospodarowania terenu. 3) Droga znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - założenie urbanistyczne, 2 poł. XIV -XIX, nr rej.: 2266/A z 30.12.1992. 4) Zakres nadzoru będzie obejmował nadzorowanie prac wykonywanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę robót, na podstawie programu funkcjonalno- użytkowego, zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją. Ponadto Zamawiający informuje o możliwości unieważnienia postepowania w przypadku niepodpisania umowy z Wykonawcą robót zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 1603 i 2215) Szczegółowy opis zadania zawarty został w postępowaniu pn. Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I dostępnym na stronie www.bip.pniewy.wlkp.pl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71500000-9


Dodatkowe kody CPV: 71500000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DARO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kuratowskiej 5/9
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144648.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36654.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195570.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.