To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-23
Ogłoszenie nr 510235335-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.
Sąd Rejonowy w Węgrowie: Remont pomieszczeń Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Węgrowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585558-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Węgrowie, Krajowy numer identyfikacyjny 32498400000000,
ul. ul. Przemysłowa
20,
07-100
Węgrów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 922 377, e-mail
zamowienia@wegrow.sr.gov.pl, faks
257 922 377.
Adres strony internetowej (url): http//:www.wegrow.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Węgrowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A.261-50/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest: A.remont pomieszczeń Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Węgrowie na podstawie dokumentacji projektowej; B.obudowa szafek instalacyjnych na I piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie na podstawie dokumentacji projektowej; Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie prace wskazane w pkt. A i B; Zamówienie zostało szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa; Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych we wzorze Umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ; Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane, sanitarne i elektryczne pod kierownictwem Kierownika budowy zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji przedmiotu zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2177 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1778) na okres realizacji całej umowy. Wymóg nie dotyczy Kierownika budowy, Kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych lub urządzeń oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Szczegółowe zasady dotyczące wymagania zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; Zamawiający zaleca Wykonawcom przed złożeniem ofert dokonanie wizji lokalnej. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów (patrz dział VII - Informacje o sposobie porozumiewania się (...) ust. 9 SIWZ). Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca; Ze względu na fakt, że roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie Zamawiający wymagać będzie, aby roboty szczególnie uciążliwe ze względu na hałas i zapylenie prowadzone były po godzinach urzędowania sądu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; Wykonawca w przypadku prac mogących stanowić zagrożenie pod względem pożarowym powinien powiadomić przed takimi pracami Zamawiającego. W takiej sytuacji zostanie wydane zezwolenie na prowadzenie prac niebezpiecznych oraz sporządzony protokół zabezpieczenia przeciwpożarowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45310000-3, 45330000-9, 45300000-0, 45332000-3, 45331100-7, 45332400-7, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
301626.02
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BPO Team Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
371148.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: prace rozbiórkowe IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Wykonanie dokumentacji budowlano technicznej dróg miejskich w Węgrowie
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury w Węgrowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- Zakup ambulansu typu C wraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.