eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Remont pomieszczeń Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Węgrowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-23

Ogłoszenie nr 510235335-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.

Sąd Rejonowy w Węgrowie: Remont pomieszczeń Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Węgrowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585558-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Węgrowie, Krajowy numer identyfikacyjny 32498400000000, ul. ul. Przemysłowa 20, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 922 377, e-mail zamowienia@wegrow.sr.gov.pl, faks 257 922 377.
Adres strony internetowej (url): http//:www.wegrow.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Węgrowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A.261-50/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest: A.remont pomieszczeń Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Węgrowie na podstawie dokumentacji projektowej; B.obudowa szafek instalacyjnych na I piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie na podstawie dokumentacji projektowej; Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie prace wskazane w pkt. A i B; Zamówienie zostało szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa; Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych we wzorze Umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ; Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane, sanitarne i elektryczne pod kierownictwem Kierownika budowy zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji przedmiotu zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2177 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1778) na okres realizacji całej umowy. Wymóg nie dotyczy Kierownika budowy, Kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych lub urządzeń oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Szczegółowe zasady dotyczące wymagania zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; Zamawiający zaleca Wykonawcom przed złożeniem ofert dokonanie wizji lokalnej. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów (patrz dział VII - Informacje o sposobie porozumiewania się (...) ust. 9 SIWZ). Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca; Ze względu na fakt, że roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie Zamawiający wymagać będzie, aby roboty szczególnie uciążliwe ze względu na hałas i zapylenie prowadzone były po godzinach urzędowania sądu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; Wykonawca w przypadku prac mogących stanowić zagrożenie pod względem pożarowym powinien powiadomić przed takimi pracami Zamawiającego. W takiej sytuacji zostanie wydane zezwolenie na prowadzenie prac niebezpiecznych oraz sporządzony protokół zabezpieczenia przeciwpożarowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1


Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45310000-3, 45330000-9, 45300000-0, 45332000-3, 45331100-7, 45332400-7, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 301626.02
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BPO Team Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@bpoteam.pl
Adres pocztowy: ul. Taśmowa 7
Kod pocztowy: 02-677
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 371148.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 371148.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 399999.99
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: prace rozbiórkowe

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.