eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton słomy na potrzeby Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych -Partynice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-23

Ogłoszenie nr 510234811-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.

Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice: Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton słomy na potrzeby Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych -Partynice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591189-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice, Krajowy numer identyfikacyjny 22204984000000, ul. ul. Zwycięska 2, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 333 45 19, e-mail ewa.lugowska@torpartynice.pl, faks 71 333 45 18.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wtwk-partynice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton słomy na potrzeby Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych -Partynice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/04/2020/WTWK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Zamawiający wyodrębnia w zamówieniu 2 samodzielne części, z których każda nazywana jest w dalszej części specyfikacji "zadaniem" - w skład których wchodzą: Zadanie 1 - dostawa siana w ilości ok. 450 000 kg tj. 450 ton Zadanie 2 - dostawa słomy ok. 350 000 kg tj.350 ton 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 450 000 kg tj. 450 ton siana. 1) Siano łąkowe z domieszką lucerny zbiór z 2019 r. i 2020 r. na paszę dla koni.- siano zbierane z dala od ciągów komunikacyjnych, lotnisk, terenów zalewowych i podmokłych. Nieprzerośnięte, pozbawione obcych zapachów, odpowiednio wysuszone- skład botaniczny: 10% traw wysokich, 85% traw niskich, 5% ziół- ocena organoleptyczna: barwa zielona lub bladozielona, duży udział liści, zapach specyficzny dla siana- wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%.. Zamawiający nie dopuszcza dostawy siana o następujących cechach: udział w składzie botanicznym siana turzyc, trzciny i roślin charakterystycznych dla gleb kwaśnych tzn.,. szczawic, jaskry- zbyt duży udział w składzie botanicznym traw wysokich ( powyżej 10%)- zawartość w sianie chwastów i roślin trujących, - stwierdzenie w ocenie organoleptycznej siana jednej z następujących cech towaru: twarde, zdrewniałe łodygi , kolor żółty lub brązowy, wyługowanie deszczami, stęchłe, zapleśniałe( występowanie zarodników i zapachu pleśni) Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu.. W przypadku stwierdzenia, że siano nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej, dostawa nie zostanie przyjęta, a Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie 1 dnia od daty stwierdzenia wad, siana spełniającego wymagania jakościowe w ilości odpowiadającej wadliwej dostawie. 2) Z uwagi na bezpieczeństwo i jakość składowania Zamawiający wymaga aby siano dostarczane było w tzw. dużych balach każdy o masie około 200 - 250 kg . 3) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw. Pojedyncze dostawy realizowane będą na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w formie: ( telefonicznie lub e-mailem), w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, licząc od daty otrzymania zamówienia. Przewidywana - niezobowiązująca Zamawiającego podana do celów poglądowych- częstotliwość dostaw: to 1-4 razy w miesiącu w ilości ok. 32000 kg tj. 32 ton. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice własnym transportem i na własne ryzyko. Wobec tego Wykonawca koszty transportu musi wliczyć w cenę siana.. Odbiór siana odbywać się będzie na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice, ul. Zwycięska 2 we Wrocławiu na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcę z informacją dotyczącą ilości dostarczonego siana. Z uwagi na charakter Jednostki dostawa i związany z nią rozładunek siana może nastąpić tylko i wyłącznie we wczesnych godzinach rannych tj. pomiędzy 07:00 - 08:00 Po tych godzinach dostawa nie będzie przyjęta do stajni. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 350 000 kg tj. 350 ton słomy. Wymagania dotyczące sukcesywnej dostawy słomy: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa słomy z przeznaczeniem na ściółkę i paszę dla koni wraz z jej transportem do Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice we Wrocławiu ul. Zwycięska 2. 1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Słoma żytnia lub pszenno - żytnia musi charakteryzować się wyraźnym żółto-złotym kolorem ( bez ciemniejszych przebarwień) oraz świeżym zapachem. Zamawiający nie dopuszcza dostawy słomy o następujących cechach:- wilgotność słomy powyżej 15% - zapleśniała lub zawilgocona Musi być wolna od zanieczyszczeń ze szczególnym uwzględnieniem roślin szkodliwych, chorób i widocznych gołym okiem śladów odchodów gryzoni i zanieczyszczeń ziemią. Niedopuszczalne są ogniska i naloty pleśniowe, słoma nie może być zaparzona, skiśnięta i zatęchła. 2) W przypadku stwierdzenia wad jakościowych w dostarczonej słomie Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia całej dostawy bądź części słomy w której stwierdzono wady. Wykonawca w takim przypadku będzie zobowiązany dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego słomę spełniającą wymagania jakościowe, określone w umowie w ilości odpowiadającej wadliwej dostawie. 3) Z uwagi na bezpieczeństwo i jakość składowania Zamawiający wymaga aby słoma dostarczana była w tzw. dużych balach, o masie około 150 kg- 180 kg . Wyjątek stanowi ilość 20-30 ton, które Zamawiający będzie potrzebował w małej kostce. 4) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw. Pojedyncze dostawy realizowane będą na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w formie( telefonicznie lub e-mailem), w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od daty otrzymania zamówienia ( termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert Rozdział XV ust.1. Przewidywana - niezobowiązująca Zamawiającego podana do celów poglądowych- częstotliwość dostaw: to 1-4 razy w miesiącu w ilości ok. 25000 kg tj. 25 ton łącznie. 5) Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice" własnym transportem i na własne ryzyko. Wobec tego Wykonawca koszty transportu musi wliczyć w cenę słomy. 6) Odbiór słomy odbywać się będzie na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice, ul. Zwycięska 2 we Wrocławiu na podstawie dokumentu potwierdzającego wagę dostarczonej słomy, wystawionego przez Wykonawcę. Z uwagi na charakter Jednostki dostawa i związany z nią rozładunek słomy do stajni może nastąpić tylko i wyłącznie we wczesnych godzinach rannych tj. 07:00 - 08:00. Po tych godzinach dostawa nie będzie przyjęta do stajni. 7) Częstotliwość dostaw odpowiadać będzie bieżącemu zapotrzebowaniu Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03114200-5


Dodatkowe kody CPV: 03114100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa 450 ton siana

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15601851
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Zygmunt Puszkiewicz
Email wykonawcy: mpuszkiewicz@op.pl
Adres pocztowy: Gola 17
Kod pocztowy: 46-112
Miejscowość: Świerczów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 262440
Oferta z najniższą ceną/kosztem 262440
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 262440
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa 350 ton słomy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9398148
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa MRUK Sp. z o.o.
Email wykonawcy: miroslawmruk@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Tulipanowa 12 lok.5
Kod pocztowy: 62-600
Miejscowość: Koło
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94122
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94122
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94122
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.