eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Odbieranie odpadów komunalnych(stałych) niesegregowanych z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku , Jednostek Organizacyjnych i PCZ w Otwocku oraz transport i przekazanie do instalacji przetwarzających odpady.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-23

Ogłoszenie nr 510234670-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.

Powiat Otwocki: Odbieranie odpadów komunalnych(stałych) niesegregowanych z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku , Jednostek Organizacyjnych i PCZ w Otwocku oraz transport i przekazanie do instalacji przetwarzających odpady.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596383-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Powiat Otwocki ul. Górna 12, 05-400 Otwock NIP 532-20-08-671

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 , 05-400 Otwock NIP 532-20-08-671; Małgorzata Baran
PCPR Domy dla Dzieci w Otwocku ul. Prądzyńskiego 1, 05-400 Otwock NIP 532-20-08-671 Małgorzata Woźnicka
PCPR Domy dla Dzieciul. Cieszyńska 9,05-400 Otwock, NIP 532-20-08-671 Małgorzata Woźnickatel 779-24-33
PCPR Domy dla Dzieciul. Ujejskiego ,05-400 Otwock NIP 532-20-08-671 Małgorzata Woźnicka tel 779-24-33
Dom Pomocy Społecznej "Wrzos" ul. Zagłoby8, 05-400 Otwock, NIP 532-20-08-671 Małgorzata Felak tel 779-25-75
Dom Pomocy Społecznej w Otwocku ul. Konopnickiej 17, 05-400 Otwock NIP 532-20-08-671 Małgorzata Przewalska tel. 779-34-03
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie punkt odbioru Otwock ul. Mickiewicza 43/47 , 05-400 Otwock , NIP 532-20-08-671 Małgorzata Woźnicka tel 777-24-33
Środowiskowy Dom Samopomocy w Otwocku ul. Pułaskiego 5a, 05-400 Otwock NIP 532-20-08-671 Agnieszka Wieczorek tel 779-34-12
Zarząd Dróg Powiatowych z/s w Karczewie ul. Boh. Westerplatte 36, 05-480 Karczew NIP 532-20-08-671 Marcin Kasprzak tel 780-64-21
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzcji w Otwocku ul. Batorego 44, 05-400 Otwock NIP 532-204-47-44- Kierownik Wydziału Aministracyjnego Norbert Szymański 778-26-41


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Otwocki, Krajowy numer identyfikacyjny 13268681000000, ul. ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 778-1-300, e-mail przetargi@powiat-otwocki.pl, faks 22 778-1-302.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-otwocki.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat-otwocki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1)Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 2)Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul. Komunardów10 :Domy dla dzieci ul. Cieszyńska9, ul. Prądzyńskiego1, ul. Ujejskiego 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul. Komunardów 10 punkt odbioru Otwock ul. Mickiewicza 43/47 4) Dom Pomocy Społecznej "Wrzos" ul. Zagłoby 8, 05-400 Otwock 5) Dom Pomocy Społecznej ul. Konopnickiej 17, 05-400 Otwock 6) Środowiskowy Dom Samopomocy w Otwocku ul. Pułaskiego 5a, 05-400 Otwock 7) Zarząd Dróg Powiatowych ul. Boh. Westerplatte 36, 05-480 Karczew 8) Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji ul. Batorego 44, 05-400 Otwock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbieranie odpadów komunalnych(stałych) niesegregowanych z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku , Jednostek Organizacyjnych i PCZ w Otwocku oraz transport i przekazanie do instalacji przetwarzających odpady.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych/stałych/ niesegregowanych z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku, Jednostek Organizacyjnych i PCZ w Otwocku oraz transport i przekazanie do instalacji przetwarzających odpady. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia.(Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu i na rzecz niżej wymienionych jednostek. 1) Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 05-400 Otwock 2) Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock 3) Domy Dla Dzieci w Otwocku ul. Prądzyńskiego 1, 05-400 Otwock 4) Domy dla Dzieci w Otwocku ul. Cieszyńska 9, 05-400 Otwock 5) Domy Dla Dzieci w Otwocku ul. Ujejskiego, 05-400 Otwock 6) Dom Pomocy Społecznej "Wrzos" ul.Zagłoby8, 05-400 Otwock 7) Dom Pomocy Społecznej w Otwocku ul. Konopnickiej 17, 05-400 Otwock 8) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Komunardów 10 punkt odbioru: ul. Mickiewicza 43/47, 05- 402 Otwock, 9)Środowiskowy Dom Samopomocy w Otwocku ul. Pułaskiego 5a, 05-400 Otwock 10)Zarząd Dróg Powiatowych ul.Boh.Westerplatte 36, 05-480 Karczew PKT I Odbieranie nieczystości komunalnych/stałych niesegregowanych oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów, oznaczonych w katalogu odpadów kodem: 20 03 01 Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 7:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wyposażyć obiekty, w których będzie następował wywóz odpadów w: a) pojemniki do wywozu nieczystości stałych typ: PA-1100 o pojemności 1100 litrów oraz pojemnik o pojemności 240l (nieuszkodzone, z pokrywą); w ilościach zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ , w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy. b) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki, o których mowa w pkt. 1, na czas obowiązywania niniejszej Umowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do: a) okresowej, tj. raz na miesiąc dezynfekcji pojemników, b) utrzymania należytego porządku wokół pojemników sprzątanie terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów. 3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń. 4. Po wygaśnięciu Umowy Zamawiający wyda Wykonawcy bez uprzedniego wezwania pojemniki, o których mowa w ust. 1, w stanie wynikającym ze zwykłego zużycia rzeczy. Zwrot nastąpi w terminie uzgodnionym między Stronami, nie krótszym niż 3 dni od zakończenia obowiązywania Umowy i zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym. 5. Miejsca świadczenia usługi: Rodzaje odpadów /adres Typ pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozu Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 05-400 Otwock 1100 2 1 x tydzień tj.104 pojemniki Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock 1100 2 1 x tydzień tj.104 pojemniki Domy Dla Dzieci w Otwocku ul. Prądzyńskiego 1, 05-400 Otwock 1100 2 2 x m-c tj.48 pojemników Domy dla Dzieci w Otwocku ul. Cieszyńska 9, 05-400 Otwock 1100 2 2 x m-c tj.48 pojemników Domy Dla Dzieci w Otwocku ul. Ujejskiego, 05-400 Otwock 1100 2 2 x m-c tj.48 pojemników Dom Pomocy Społecznej "Wrzos" ul.Zagłoby8, 05-400 Otwock 1100 1 1 x tydzień tj.52 pojemniki Dom Pomocy Społecznej w Otwocku ul. Konopnickiej 17, 05-400 Otwock 1100 2 1 pojemnik 1 x tydzień tj 52 pojemników 1 pojemnik 1 x miesiącu tj.12 pojemników Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Komunardów 10 punkt odbioru ul. Mickiewicza 43/47, 05-400 Otwock 1100 1 1 x tydzień tj.12 pojemników Otwock ul. Pułaskiego 5a, 05-400 Otwock 240l 1 1 x tydzień tj.12 pojemników Zarząd Dróg Powiatowych ul.Boh.Westerplatte 36, 05-480 Karczew 1100 2 1 x tydzień tj.104 pojemników 6. Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, zgodnie z opracowanym harmonogramem odbierania opadów, biorąc pod uwagę, że odbiór odpadów nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi: 1) Odbiór odpadów, który realizowany jest co najmniej raz w tygodniu z danej nieruchomości powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia 2) Odbiór odpadów, który realizowany jest rzadziej niż raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień lub dni miesiąca 3) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy Zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów. PKT II Odbieranie nieczystości komunalnych/stałych niesegregowanych oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów. oraz odpadów pokonsumpcyjnych z obiektów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku. Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 8:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli. 1. Odbiór odpadów stałych niesegregowanych a) Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, b) Przychodnia Rejonowa ul. Armii Krajowej 3, 05-400 Otwock, c) Przychodnia Rejonowa ul Mickiewicza 8,05-400 Otwock, d) Zakład Pielęgnacyjna -Opiekuńczy ul. Sienkiewicza 28, , 05-420 Józefów, 2. Odbiór odpadów zielonych i gabaryty a) Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku ul . Batorego 44,05-400 Otwock 3. Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych a) Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku ul. Batorego 44, 05-400 Otwock. lp Rodzaje odpadów/adres odbioru Typ pojemnika Ilość ojemników Częstotliwość wywozu wskazać ilość A. Wywóz odpadów stałych nie segregowanych ( zmieszanych) 1. Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Otwock ul. Batorego 44 7m3 1 1 x w tygodniu tj.52 kontenery 2. Przychodnia Rejonowa Otwock ul. Amii Krajowej 3 1100 l 1 2 x w tygodniu tj. 104 pojemniki 3 Przychodnia Rejonowa Otwock ul. Mickiewicza 8 1100 l 1 2 x w tygodniu tj. 104 pojemniki 4. Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Józefów Ul. Sienkiewicza 28 1100 l 1 2 x w tygodniu tj.104 pojemniki 5 Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Otwock ul. Batorego 44 7 m3 odpady zielone, 1 1 raz na kwartał tj.4 kontenery 6Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Otwock ul. Batorego 44 7 m3 gabaryty 1 1 raz na kwartał tj. 4 kontenery B. wywóz odpadów pokonsumpcyjnych 1 Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Otwock ul. Batorego 44 100 l. 2 1 raz w tygodniu tj.104 pojemniki Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Odbiór nieczystości stałych niesegregowanych (zmieszanych) komunalnych, oznaczonych w katalogu odpadów kodem: 20 03 01; ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających powyższe odpady. 2) Odbiór odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych (kategoria 3) o kodzie 20 01 08, transport i przekazanie do instalacji komunalnych przetwarzających powyższe odpady. 3) Odbiór gabarytów, oznaczonych w katalogu odpadów po kodzie 20 03 07 ich transport i przekazanie do instalacji komunalnych, przetwarzające powyższe odpady. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wyposażyć obiekty, w których będzie następował wywóz odpadów w: a) kontener o pojemności 7m³; b) pojemniki do wywozu nieczystości stałych typ: KP-7z i PA-1100 o pojemności 1100 litrów (nieuszkodzone, z pokrywą);specjalistyczne pojemniki na odpady pokonsumpcyjne o pojemności 100 litrów; w ilościach zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ (część II), w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy. c) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki i kontenery, o których mowa w pkt. 1, na czas obowiązywania niniejszej Umowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do: a) okresowej, tj. raz na miesiąc dezynfekcji pojemników i kontenerów; b) utrzymania należytego porządku wokół pojemników sprzątanie terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów. 5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń. 6. Po wygaśnięciu Umowy Zamawiający wyda Wykonawcy bez uprzedniego wezwania pojemniki i kontenery, o których mowa w ust. 1, w stanie wynikającym ze zwykłego zużycia rzeczy. Zwrot nastąpi w terminie uzgodnionym między Stronami, nie krótszym niż 3 dni od zakończenia obowiązywania Umowy i zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, zgodnie z opracowanym harmonogramem odbierania opadów, biorąc pod uwagę, że odbiór odpadów nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi: 1) Odbiór odpadów, który realizowany jest co najmniej raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia 2) Odbiór odpadów, który realizowany jest rzadziej niż raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień lub dni miesiąca 3) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy Zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 241099.26
Waluta {LN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Pechcin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pedagogów 19
Kod pocztowy: 05-311
Miejscowość: Dębe Wielkie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134752.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134752.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207347.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


NAZWA: Odbieranie odpadów komunalnych(stałych) niesegregowanych z budynkow Starostwa Powiatowego w Otwocku, Jednostek Organizacyjnych i PCZ w Otwocku oraz transport i przekazanie do instalajci przetwarzających odpady

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 241099.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Pechcin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pedagogów 19
Kod pocztowy: 05-311
Miejscowość: Dębe Wielkie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: PL

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134752.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134752.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207347.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.