To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-20
Ogłoszenie nr 510233425-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.
Gmina Lwówek Śląski: "Przebudowa drogi gminnej nr 108725D w m.Brunów, gm.Lwówek Ślaski"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597829-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lwówek Śląski, Krajowy numer identyfikacyjny 53064300000000,
ul. al. Wojska Polskiego
,
59-600
Lwówek Śląski, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
756 477 888, e-mail
urzad@lwowek.home.pl, faks
756 477 889.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej nr 108725D w m.Brunów, gm.Lwówek Ślaski"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IN.271.47.2020.KL
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem robót budowlanych jest: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni, rozścielenie warstwy wyrównawczo - profilującej, ułożenie geosiatki wzmacniającej, wykonanie nowej nawierzchni ulepszonej z mieszanki mineralno - asfaltowej, remont ścianek czołowych i odmulenie istniejących przepustów betonowych pod drogą i pod zjazdem, remont rowów trawiastych i korytek odwadniających oraz ścieków z kostki kamiennej, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym oraz zabudowa dwóch kanałów technologicznych z rur osłonowych PEHD. Nową nawierzchnię otrzymają także zjazdy z drogi (w granicach pasa drogowego). W ramach wykonanych robót budowlanych zostanie zapewnione właściwe odwodnienie powierzchniowe nowych nawierzchni poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne. Roboty budowlane będą prowadzone na terenie działek ewidencyjnych nr: 49dr i 246dr - AM1, obszar wiejski, obręb 0002 Brunów, w granicach oznaczonych na mapie ewidencji gruntów w skali 1:1000. Podstawowe parametry techniczne drogi: - kategoria drogi: gminna - działka nr 49dr i 246dr, - klasa drogi: D - dojazdowa - kategoria ruchu na drodze - KR1, - prędkość projektowa - 30 km/h, - szerokość jezdni - 5,00 m, - szerokość poboczy utwardzonych - 0,75 m, obustronne, - nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego - dwuwarstwowa, - pochylenie poprzeczne nawierzchni jezdni - daszkowe 2,00%, na łukach jednostronne 2,00%, - nprzekrój normalny jezdni - drogowy. Wykonanie ścieków krawędziowych z korytek betonowych i przykrawężnikowych z kostki kamiennej W km od 0+005,25 do km 0+108,63 zaprojektowano wykonanie remontu ścieku przykrawężnikowego z betonowych korytek o szerokości 0,50 m i głębokości niecki 7 cm. Korytko należy zabudować na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Ściek z korytek przerwany zostanie na długości zjazdu gospodarczego i zastąpiony ściekiem z kostki kamiennej, granitowej 9/11 cm na długości 8,25 m. Ściek o szerokości 0,50 m (sześć rzędów kostki). Od pierwszego zjazdu, w kierunku drogi wojewódzkiej, projektuje się zabudowę krawężnika najazdowego, aż do granicy pasa drogowego drogi gminnej ze ściekiem przykrawężnikowym z kostki kamiennej 9/11 cm (trzy rzędy) na ławie z oporem z betonu C12/15 o długości 15,80 m. Prace konserwacyjne na przepustach Na długości opracowania znajdują się dwa przepusty betonowe. Pierwszy pod drogą w km 0+175,25 i drugi pod zjazdem w km 0+313,63. Projektuje się odmulenie przepustów z mułu zalegającego w rurze przewodowej oraz remont ścianek czołowych obejmujący oczyszczenie kamieni z mchu i narośli biologicznych, uzupełnienie braków kamieni w konstrukcji ścianek oraz uzupełnienie spoin zaprawą cementową. Lokalizację przepustów pokazano na rysunku PZT (rys. nr 2). Prace remontowe na rowach trawiastych Wzdłuż przebudowywanej drogi, przy jej południowej krawędzi, zlokalizowany jest zaniedbany rów trawiasty o długości ok. 200,00 m, zbierający wody opadowe z jezdni i przylegających pól. W km od 0+156,31 do 0+359,88 projektuje się remont rowu polegający na odmuleniu dna, ścięciu i profilowaniu skarp i dna oraz umocnienie w postaci obsiewu trawą. Należy zadbać także o nadanie jednostajnego spadku dna rowu w celu usprawnienia odprowadzania wody. Skarpy rowu należy wyprofilować z pochyleniem nie większym niż 1:1,5, natomiast szerokość dna to min. 0,40 m. W zakres remontu wchodzi także wykonanie, na wlocie i wylocie przepustu pod drogą, umocnienia z betonowych płyt ażurowych 40x60x10 cm, na długości 1,50 m od krawędzi ścianki czołowej. Lokalizację i spadki rowu pokazano na rysunku PZT i przekroju podłużnym. Roboty ziemne W ramach robót ziemnych należy wykonać: korytowanie pod zjazdy, splantowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża; profilowanie, wyrównanie terenu z grubsza, poprzez ścięcie nierówności w sąsiedztwie poboczy utwardzonych oraz oczyszczenie i odmulenie przepustów pod drogą i rowów. Po wykonaniu robót nawierzchniowych w jezdni i umocnieniu poboczy pozostały teren, w sąsiedztwie robót, należy uporządkować, splantować, uzupełnić ziemią urodzajną i posiać trawę. W lokalizacjach tego wymagających należy wyprofilować skarpy gruntowe w ramach pasa drogowego. Pochylenie skarp nie większe niż 1 : 1. Projektowane zagospodarowanie terenu pasa drogowego polega na wykonaniu na całej długości w zakresie opracowania jezdni o szerokości 5,00 m, po uprzednim sfrezowaniu 5 cm istniejącej nawierzchni, wykonaniu warstwy wyrównawczo - profilującej, wzmocnieniu nowej nawierzchni geosiatką i wykonaniu warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego. Odwodnienie jezdni zaprojektowano powierzchniowo poprzez nadanie nawierzchni spadków z odprowadzeniem spływających wód na pobocza do betonowych korytek ściekowych oraz do istniejącego rowu trawiastego po jego uprzednim remoncie. Pobocza zaprojektowano jako gruntowe, wzmocnione kruszywem łamanym. Roboty budowlane obejmują obustronne oczyszczenie pasa drogowego poza poboczami gruntowymi na szerokości 0,50 - 1,00 m poprzez wykoszenie chwastów, porostów, samosiewów tzw. podszycia wraz z wyrównaniem terenu z grubsza poprzez ścięcie nierówności. Roboty te należy wykonać również na przylegających skarpach. Istniejąca nawierzchnia jest wyraźnie wyniesiona przez system korzeniowy trzech drzew, po których pozostały karpy. Pozostałości te należy zfrezować i usunąć system korzeniowy z podbudowy jezdni. Na długości opracowania zaprojektowano zjazdy do posesji, na pola uprawne i istniejące drogi gruntowe. Zjazdy na nieruchomości zabudowane należy obramować opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, natomiast pozostałe bez obramowania, zgodnie z rys. PZT. Zestawienie ilościowe poszczególnych elementów zagospodarowania terenu Powierzchnia poszczególnych elementów zagospodarowania: - jezdnia, zjazdy - nawierzchnia bitumiczna = 2667,95 m2, - pobocza gruntowe utwardzone kruszywem łamanym = 631,10 m2, - pas drogowy do oczyszczenia i obsiewu = 956,00 m2, - betonowe korytko ściekowe 50x50x15 cm = 94,85 mb, - ściek z kostki kamiennej 9/11 cm (6 rzędów) = 9,40 mb, - ściek przykrawężnikowy z kostki kamiennej 9/11 cm (trzy rzędy) = 15,80 mb - betonowy krawężnik najazdowy 15x22 cm = 15,40 mb, - betonowy opornik 12x25 cm = 57,25 mb, - rów trawiasty do remontu = 196,85 mb, - remont umocnienia wlotu i wylotu z przepustu płytami ażurowymi = 7,10 m2, - kanały technologiczne PEHD Ø315 = 18,00m (8,00 + 10,00). Profil podłużny Niweleta projektowanej drogi po przebudowie ulega nieznacznym zmianom. Zaprojektowano ją jako nakładkę na istniejąca jezdnię po frezowaniu, zapewniając sprawne odwodnienie powierzchniowe. Spadki podłużne mieszczą się w przedziale od 0,0030 do 0,0276. Na rysunku przekrój podłużny pokazano rzędne projektowanej niwelety. Przekroje poprzeczne Zaprojektowano następujące konstrukcje a) Nawierzchnia jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, grub. 4 cm, AC-11S-50/70, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, grub. 5 cm, AC-16W-50/70, - warstwa wyrównawczo - profilująca z betonu asfaltowego, grub. śr 2 cm, AC-8P-50/70 w ilości 50 kg/m2, - geosiatka do wzmacniania warstw bitumicznych (na całej szerokości jezdni), - istniejąca konstrukcja nawierzchni bitumicznej jezdni, po frezowaniu. b) Zjazdy: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, grub. 4 cm, AC-11S-50/70, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, grub. 5 cm, AC-16W-50/70, - podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm, - istniejące podłoże gruntowe, sprofilowane i zagęszczone.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
251826.53
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
309746.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Modernizacja układu dróg nr 2501D Brunów-Chmielno-Ustronie oraz 2518D Chmielno-Zbylutów-Skorzynice o dł. 8,7 km
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa drogi powiatowej Nr 1582B dł. ok. 0,3 km i drogi powiatowej Nr 1575B od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1576B w str. m. Mulawicze dł. ok. 2,2 km
- "Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Kalników, gm. Stubno na obszarze 2426,7772 ha w zakresie budowy, przebudowy dróg, melioracji i rekultywacji, realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych Nr 101815B, Nr 101837B, Nr 101851B wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, gm. Przerośl.
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Modernizacja sieci dróg gminnych gminy Goniądz w otoczeniu cennego przyrodniczo Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.