eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Ochrona obiektów/lokali administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 510233244-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Ochrona obiektów/lokali administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601369-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 87000140200000, ul. ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48566577555, e-mail zgmtorun@wp.pl, faks +48566577504.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgm.torun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona obiektów/lokali administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-19/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 750 000 EURO. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: a) Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu, w ilości do 10 obiektów, w formie monitorowania sygnałów z istniejących systemów alarmowych, zgodnie z wymogami stawianymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, jak również przepisów krajowych w tym zakresie oraz związanych z nimi aktów wykonawczych, wraz z ich konserwacją. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest: - wyposażyć na czas trwania umowy istniejące centrale alarmowe (posiadające system napadowy) w nadajniki przesyłające sygnał z akumulatorowym podtrzymaniem napięcia na stanowisko monitorowania. Nadajniki muszą powiadamiać w formie informacji tekstowych (tzw. SMS), na maksymalnie dwa wskazane numery Zamawiającego, o wywołaniu alarmu czy zaniku/powrotu zasilania z prefiksem adresowym lokalizacji alarmu i sprawdzeniem stanu uzbrojenia. - umożliwić rozbrojenie oraz uzbrojenie systemu z poziomu wiadomości tekstowych tzw. SMS z maksymalnie 5 numerów wskazanych przez zamawiającego. - dokonać w uzgodnieniu z Zamawiającym, konfiguracji istniejących systemów alarmowych. b) Ochrona obiektów/lokali wskazanych przez Zamawiającego w formie monitorowania sygnałów z zainstalowanych przez wykonawcę przenośnych systemów alarmowych, zgodnie z wymogami stawianymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, jak również przepisów krajowych w tym zakresie oraz związanych z nimi aktów wykonawczych, wraz z ich konserwacją. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć obiekty/lokale w przenośne systemy alarmowe. Zamawiający zapewni źródło energii elektrycznej z sieci - wewnętrznej instalacji elektrycznej w danym obiekcie w postaci złącza (kostki elektrycznej, gniazda elektrycznego). Zainstalowane przenośne systemy alarmowe winny być wyposażone w sygnalizator akustyczny oraz akumulator (zastępcze źródło zasilania) umożliwiający ich nieprzerwaną i niezakłóconą pracę przez 48 godzin, od momentu zaniku (braku) zasilania. System musi być podłączony do źródła zasilania poprzez kostkę eklektyczną lub wtyk do gniazda eklektycznego. Systemy muszą być wyposażone w minimum 2 czujki dualne alarmowe z maksymalnymi odległościami do centrali 100m oraz pilota do zdalnego uzbrajania, rozbrajania systemu. Zamawiający zastrzega sobie, że w ramach usługi może zażądać zainstalowania do 20-ciu systemów dozoru z 5 czujnikami dualnymi z maksymalnymi odległościami od czujnika 100m, bez zmiany ustalonego ryczałtu miesięcznego za obiekt. System musi umożliwiać powiadamianie na maksymalnie dwa wskazane numery Zamawiającego informacji tekst tzw. SMS o wywołaniu alarmu czy zaniku/powrotu zasilania z prefiksem adresowym lokalizacji alarmu. System musi umożliwić rozbrojenie i uzbrojenie systemu z poziomu wiadomości tekst tzw. SMS z maksymalnie 2 numerów wskazanych przez zamawiającego. Zamontowane w obiektach/lokalach urządzenia techniczne umożliwiające monitoring pozostaną własnością Wykonawcy i zostaną zdemontowane po zaprzestaniu ochrony obiektu/lokalu przy ich użyciu. Szacowana, maksymalna ilość obiektów/lokali objętych usługą: 315. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania mniejszej ilości obiektów/lokali, jak również zamawiający zastrzega, że wskazana maksymalna ilość obiektów jest wyłącznie ilością szacunkową, która w zależności od bieżących potrzeb oraz aktualnych decyzji Zamawiającego w zakresie polityki ochrony administrowanego mienia może ulec zwiększeniu. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu wskazania przez Zamawiającego mniejszej ilości obiektów/lokali. Maksymalny czas dojazdu zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego dopuszczony przez zamawiającego: 10 minut. Adresy obiektów/lokali objętych usługą ochrony oraz ich ilość będą wskazywane i ustalane przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Obiekty/lokale będą zlokalizowane w obrębie administracyjnych granic miasta Torunia. Liczba obiektów/lokali oraz ich adresy mogą ulegać korektom w zależności od zmian następujących w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego, a także aktualnych decyzji Zamawiającego w zakresie polityki ochrony administrowanego mienia. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę czynności związanych z monitorowaniem i odbieraniem sygnałów pochodzących z podłączonych systemów alarmowych, w tym monitorowania sprawności transmisji sygnałów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 390000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAURUS OCHRONA GROUP Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lubicka 53
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 431730
Oferta z najniższą ceną/kosztem 431730
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 431730
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.