To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-30
Ogłoszenie nr 510233181-N-2019 z dnia 30-10-2019 r.
Zakład Karny w Stargardzie: Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych dla Zakładu Karnego w Stargardzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597158-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Stargardzie, Krajowy numer identyfikacyjny 00032042000000,
ul. Al. Żołnierza
42,
73-110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
915 763 160, e-mail
dkw_stargard@sw.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych dla Zakładu Karnego w Stargardzie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2232.005.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I 1. Ziemniaki jadalne, klasa I, dostawy całoroczne - 90 000 kg. Część II 1. Buraki ćwikłowe, dostawy całoroczne, klasa I - 7 500 kg. 2. Marchew, dostawy całoroczne, klasa I - 32 000 kg. 3. Cebula, dostawy całoroczne, klasa I - 12 000 kg. 4. Pomidor, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy - 2 000 kg. 5. Ogórek, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy - 4 000 kg. 6. Sałata masłowa, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy - 400 kg. 7. Kapusta biała, klasa I - w tym kapusta młoda od 1 maja do 31 sierpnia - 4 000 kg. 8. Kalafior, klasa I, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 1 maja do końca umowy - 1200 kg 9. Jabłka, klasa I, dostawy całoroczne - 6000 kg. 10. Pietruszka korzeń, klasa I, dostawy całoroczne - 8 000 kg. 11. Seler korzeń, klasa I, dostawy całoroczne - 9 000 kg. 12. Por, klasa I, dostawy całoroczne - 8 000 kg. 13. Kapusta czerwona, klasa I, dostawy całoroczne - 800 kg. 14. Kapusta pekińska, klasa I, dostawy całoroczne - 1 500 kg. 15. Koper zielony, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 maja do końca umowy - 200 kg. 16. Gruszki, klasa I, dostawy całoroczne - 400 kg. 17. Truskawki, klasa I, dostawy od 1 czerwca do 30 lipca - 200 kg. 18. Papryka, klasa I, dostawy całoroczne - 300 kg. 19. Botwina, klasa I, dostawy od 1 kwietnia do końca umowy - 500 kg. 20. Brzoskwinie, klasa I, dostawy od 15 sierpnia do 15 października - 100 kg. 21. Fasolka szparagowa, klasa I, dostawy od początku umowy do 15 października oraz od 1 lipca do końca umowy - 200 kg. 22. Brokuł, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 czerwca do końca umowy - 300 kg. 23. Szczypior, dostawy od 1 marca do końca umowy, klasa I - 300 kg. 24. Cukinia, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 15 czerwca do końca umowy - 500 kg. 25. Dynia, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 15 czerwca do końca umowy - 700 kg. Część III 1. Kapusta kiszona, zamawiana całoroczne - 10 000 kg. 2. Ogórek kiszony, zamawiany całoroczne - w tym ogórek małosolny w okresie od 15 czerwca do 15 sierpnia - 4 000 kg.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03200000-3
Dodatkowe kody CPV: 03221111-7, 03221112-4, 03221240-0, 03221270-9, 03221310-2, 03221410-3, 03221420-6, 03222321-9, 03221110-0, 03221300-9, 03222322-6, 03222313-0, 03221230-7, 03222332-9, 03221212-5, 03221430-9, 03221113-1, 03221250-3, 03221200-8, 03212100-1, 15331400-1, 15331461-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawy ziemniaków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117900.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne L.G. Tęcza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126153.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy warzyw i owoców |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
229870.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia warzyw i owoców "PIOTREX" Żaneta Żmudzka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
241363.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawy warzyw kiszonych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższyła kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczy na sfinalizowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Stargardzie - poprawa efektywności energetycznej budynku oraz dostosowanie do warunków bezpieczeństwa pożarowego
- Konserwacja miejskiego oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Stargardu w okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 roku
- Modernizacja budynku biurowego przy ul. Bydgoskiej 13/15 w Stargardzie
- Dostawa wraz z montażem trybun składanych teleskopowo z siedziskami plastik z oparciem oraz zakup siedzisk na starą trybunę dla Hali sport OSiR Stargard Sp. z o.o. ul. Pier Brygady 1 w Stargardzie.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.