eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych dla Zakładu Karnego w Stargardzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-30

Ogłoszenie nr 510233181-N-2019 z dnia 30-10-2019 r.

Zakład Karny w Stargardzie: Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych dla Zakładu Karnego w Stargardzie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597158-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny w Stargardzie, Krajowy numer identyfikacyjny 00032042000000, ul. Al. Żołnierza 42, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 763 160, e-mail dkw_stargard@sw.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych dla Zakładu Karnego w Stargardzie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2232.005.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I 1. Ziemniaki jadalne, klasa I, dostawy całoroczne - 90 000 kg. Część II 1. Buraki ćwikłowe, dostawy całoroczne, klasa I - 7 500 kg. 2. Marchew, dostawy całoroczne, klasa I - 32 000 kg. 3. Cebula, dostawy całoroczne, klasa I - 12 000 kg. 4. Pomidor, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy - 2 000 kg. 5. Ogórek, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy - 4 000 kg. 6. Sałata masłowa, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy - 400 kg. 7. Kapusta biała, klasa I - w tym kapusta młoda od 1 maja do 31 sierpnia - 4 000 kg. 8. Kalafior, klasa I, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 1 maja do końca umowy - 1200 kg 9. Jabłka, klasa I, dostawy całoroczne - 6000 kg. 10. Pietruszka korzeń, klasa I, dostawy całoroczne - 8 000 kg. 11. Seler korzeń, klasa I, dostawy całoroczne - 9 000 kg. 12. Por, klasa I, dostawy całoroczne - 8 000 kg. 13. Kapusta czerwona, klasa I, dostawy całoroczne - 800 kg. 14. Kapusta pekińska, klasa I, dostawy całoroczne - 1 500 kg. 15. Koper zielony, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 maja do końca umowy - 200 kg. 16. Gruszki, klasa I, dostawy całoroczne - 400 kg. 17. Truskawki, klasa I, dostawy od 1 czerwca do 30 lipca - 200 kg. 18. Papryka, klasa I, dostawy całoroczne - 300 kg. 19. Botwina, klasa I, dostawy od 1 kwietnia do końca umowy - 500 kg. 20. Brzoskwinie, klasa I, dostawy od 15 sierpnia do 15 października - 100 kg. 21. Fasolka szparagowa, klasa I, dostawy od początku umowy do 15 października oraz od 1 lipca do końca umowy - 200 kg. 22. Brokuł, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 czerwca do końca umowy - 300 kg. 23. Szczypior, dostawy od 1 marca do końca umowy, klasa I - 300 kg. 24. Cukinia, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 15 czerwca do końca umowy - 500 kg. 25. Dynia, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 15 czerwca do końca umowy - 700 kg. Część III 1. Kapusta kiszona, zamawiana całoroczne - 10 000 kg. 2. Ogórek kiszony, zamawiany całoroczne - w tym ogórek małosolny w okresie od 15 czerwca do 15 sierpnia - 4 000 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03200000-3


Dodatkowe kody CPV: 03221111-7, 03221112-4, 03221240-0, 03221270-9, 03221310-2, 03221410-3, 03221420-6, 03222321-9, 03221110-0, 03221300-9, 03222322-6, 03222313-0, 03221230-7, 03222332-9, 03221212-5, 03221430-9, 03221113-1, 03221250-3, 03221200-8, 03212100-1, 15331400-1, 15331461-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy ziemniaków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne L.G. Tęcza
Email wykonawcy: grzegorz.strachocin@interia. pl
Adres pocztowy: Strachocin 14
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126153.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126153.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy warzyw i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 229870.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia warzyw i owoców "PIOTREX" Żaneta Żmudzka
Email wykonawcy: piotr1502@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Marii Konopnickiej 11A
Kod pocztowy: 77-200
Miejscowość: Miastko
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241363.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 241363.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256575.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawy warzyw kiszonych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższyła kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczy na sfinalizowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.