eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Wynajem środków transportowych do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych Powiatu Krośnieńskiego dla trzech części w okresach zimowych 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (trzy sezony zimowe) oraz jednej części w okresie zimowym 2020/2021 (jeden sezon zimowy)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 510232636-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Powiat Krośnieński - Zarząd Dróg Powiatowych: Wynajem środków transportowych do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych Powiatu Krośnieńskiego dla trzech części w okresach zimowych 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (trzy sezony zimowe) oraz jednej części w okresie zimowym 2020/2021 (jeden sezon zimowy)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599014-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Krośnieński - Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 971197640, ul. ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683836090; 683836098, e-mail zdpkrosnoo@wp.pl, faks 683 836 098.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdp.powiatkrosnienski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wynajem środków transportowych do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych Powiatu Krośnieńskiego dla trzech części w okresach zimowych 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (trzy sezony zimowe) oraz jednej części w okresie zimowym 2020/2021 (jeden sezon zimowy)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDPIII.272.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Krośnieńskiego przez trzy jednostki transportowe na terenie gmin: Krosno Odrzańskie, Bytnica, Bobrowice, Maszewo, Dąbie i Gubin oraz ulic powiatowych miasta Krosno Odrzańskie i miasta Gubin w okresach zimowych 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (trzy sezony zimowe), oraz jednej jednostki transportowej na terenie gminy Gubin oraz ulic powiatowych miasta Gubin w okresie zimowym 2020/2021 (jeden sezon zimowy) zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Krośnie Odrzańskim, polegające na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu ww. dróg i ulic powiatowych. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części. W ramach poszczególnych części Wykonawca zobowiązuje się przygotować do dyspozycji Zamawiającego następujące środki transportowe (lub/i) środki transportowe z osprzętem: 1) Część nr 1 - Samochód ciężarowy - 1 szt. z zestawem: piaskarka o pojemności minimalnej 3m3 i pług odśnieżny, które są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy, świadczący usługi na terenie gmin Krosno Odrzańskie, Bytnica, Bobrowice, Maszewo i Dąbie oraz miasta Krosno Odrzańskie - w okresach zimowych 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (trzy sezony zimowe). 2) Część nr 2 - Samochód ciężarowy - 1 szt. z zestawem: piaskarka o pojemności minimalnej 3m3 i pług odśnieżny, które są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy, świadczący usługi na terenie gmin Krosno Odrzańskie, Bytnica, Bobrowice, Maszewo i Dąbie oraz miasta Krosno Odrzańskie - w okresach zimowych 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (trzy sezony zimowe). 3) Część nr 3 - Samochód ciężarowy o ładowności min. 6 ton - 1 szt. jako nośnik pod piaskarkę z materiałem i pług odśnieżny, stanowiących własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy, świadczący usługi na terenie gminy i miasta Gubin - w okresach zimowych 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (trzy sezony zimowe). 4) Część nr 4 - Samochód ciężarowy - 1 szt. z zestawem: piaskarka o pojemności minimalnej 3m3 i pług odśnieżny, które są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy, świadczący usługi na terenie gminy i miasta Gubin - w okresie zimowym 2020/2021 (jeden sezon zimowy) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym orientacyjne ilości godz.) znajduje się w Dziale II i obejmuje Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90630000-2


Dodatkowe kody CPV: 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Samochód ciężarowy - 1 szt. z zestawem: piaskarka o pojemności minimalnej 3m3 i pług odśnieżny w okresach zimowych 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na część nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Samochód ciężarowy - 1 szt. z zestawem: piaskarka o pojemności minimalnej 3m3 i pług odśnieżny w okresach zimowych 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na część nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Samochód ciężarowy o ładowności min. 6 ton - 1 szt. jako nośnik pod piaskarkę z materiałem i pług odśnieżny w okresach zimowych 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140532.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Bogdan Wankowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kresowa 80b
Kod pocztowy: 66-620
Miejscowość: Gubin
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117566.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117566.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117566.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Samochód ciężarowy - 1 szt. z zestawem: piaskarka o pojemności minimalnej 3m3 i pług odśnieżny w okresie zimowym 2020/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46844.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia Artykułów Przemysłowych Stanisław Kołoszyc ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 1
Kod pocztowy: 69-108
Miejscowość: Cybinka
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50544.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50544.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50544.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.