eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Nadleśnictwa Babki wraz z jej uruchomieniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 510232591-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Babki: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Nadleśnictwa Babki wraz z jej uruchomieniem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596168-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Babki, Krajowy numer identyfikacyjny 63001552500000, ul. Babki 2, 61-160 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 788 043, e-mail babki@poznan.lasy.gov.pl, faks 618 788 107.
Adres strony internetowej (url): http://www.babki.poznan.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Nadleśnictwa Babki wraz z jej uruchomieniem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Nadleśnictwa Babki wraz z jej uruchomieniem. A także powiadomienie Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z art. 56 ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z uruchomieniem instalacji - wniosek / zgłoszenie do Dostawcy energii elektrycznej oraz jej Sprzedawcy dla Nadleśnictwa Babki. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 2), Projekt techniczny (Załącznik nr 2A), Przedmiarem robót (Załącznik nr 2B), ofertą wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą - Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Zamawiaja?cy dopuszcza stosowanie rozwia?zan? równowaz?nych. Wyste?puja?ce w opracowaniach dotycza?cych przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie produktów nalez?y czytac? w ten sposób, z?e towarzyszy im okres?lenie "lub równowaz?ne". Przez poje?cie "lub równowaz?ne" Zamawiaja?cy rozumie zastosowanie i przyje?cie do oferty urza?dzen?, produktów, materiałów i technologii spełniaja?cych wymagania w zakresie standardów jakos?ciowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych załoz?onych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególnos?ci w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urza?dzen? i materiałów równowaz?nych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca równiez? dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadac? w stosunku do uz?ytych materiałów i urza?dzen? komplet dokumentów zezwalaja?cych na ich stosowanie w budownictwie (wyników badan?, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodnos?ci i innych dokumentów uzupełniaja?cych), które be?da? podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego umowy. Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem zleconych robót, w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawców dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zadania na podstawie umów o pracę osób, które wykonują niżej wymienione czynności: - robót ogólnobudowlanych (roboty konstrukcyjne, murowe, tynkarskie, malarskie, dekarskie), - robót instalacyjnych elektrycznych (układania przewodów, montażu urządzeń i osprzętu).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45315700-5, 45311200-2, 45314300-4, 45314310-7, 45314320-0, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138692.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "SOLISYS" MARCIN ŚWIĄTEK
Email wykonawcy: biuro@solisys.pl
Adres pocztowy: UL. BUŁGARSKA 19A M.1 93-362 ŁÓDŹ
Kod pocztowy: 93-362
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170591.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170591.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 217173.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.