To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-28
Ogłoszenie nr 510229840-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej: Wykonanie robót remontowych wg przedmiaru robót w siedzibie Zamawiającego w Oddziale Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej, ul Ogińskiego 6
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601214-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 29364000000000,
ul. ul. Ogińskiego
6,
58-506
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 537 286, e-mail
przetargi1@spzoz.jgora.pl, faks
757 543 883.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzoz.jgora.pl; poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych wg przedmiaru robót w siedzibie Zamawiającego w Oddziale Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej, ul Ogińskiego 6
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/38/09/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące wykonania robót remontowych zgodnie z przedmiarem robót w Oddziale Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej jednostki Szpital Jelenia Góra ul. Ogińskiego 6. 2. Zakres robót objętych Specyfikacją Niniejsza Specyfikacja obejmuje zakres robót branży: budowlanej, sanitarnej . W ofercie należy uwzględnić koszty wywozu materiałów z rozbiórki i gruzu na wysypisko wraz z kosztami utylizacji. 3. Zakres robót z opisem Prace remontowe obejmują zakres robót poszczególnych branż zgodnie z przedmiarami robót Wykonanie robót w zakresie branży budowlanej obejmuje: a) zerwanie starych tapet b) naprawa pęknięć ścian i miejscowa wymiana tynków do 0,5 m2 c) przygotowanie powierzchni pod malowanie z naprawą i wyrównaniem podłoża d) gruntowanie ścian i sufitów e) dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną akrylową - białą f) dwukrotne malowanie ścian farbą lateksową odporną na zaplamienia półmat - kolory do uzgodnienia g) zabezpieczenie podłóg folia h) wymiana skrzydeł drewnianych i) malowanie farbą akrylową oscieżnic drzwiowych j) rozbiórka posadzek z płytek w sanitariatach k) j.w lecz glazury z pow. ścian l) uzupełnienie gładzi gipsowych na pow. ścian m) rozbiórka ścian z cegieł gr. 12 cm n) wykucie z murów okien i drzwi alu o) wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej pod izolację zatartej na gładko 20 mm p) izolacje przeciwwilgociowe i przeciw wodne masą q) samopoziomujący podkład podłogowy pod posadzki z płytek r) wykonanie posadzek z płytek terakoty antypoślizgowych o wym 30x30-kolorystyka wg ustaleń s) wymiana stropów z płyt g/k gr. 12,5 mm wodoodpornych na ruszcie metalowym t) j.w lecz ścianek działowych z pojedynczym pokryciem u) licowanie ścian płytkami glazury 30x25 - kolorystyka wg ustaleń v) tynkowanie bruzd elektrycznych w) uzupełnienie listew obudów szachtów instalacyjnych x) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek Wykonanie robót w zakresie branży sanitarnej obejmuje: a) wykonanie nowych podejść wod-kan pod urządzenia sanitarne w węźle sanitarnym b) wykonanie odcinkowe instalacji wodnych z rur PP o śr. 20 mm c) montaż armatury sanitarnej- / umywalki -materiał z odzysku Inwestora / d) demontaż istniejącej armatury i instalacji wod-kan e) wymiana baterii natryskowych f) wymiana brodzików i kabin natryskowych g) wymiana brodzika dla osób niepełnosprawnych 4.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów oraz technologii wykonania użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne oraz wymagane standardy jakościowe i mogą być zastąpione przez inne równoważne, wymienione w ofercie z nazwy. Zamawiający dopuszcza w składanych ofertach rozwiązania równoważne wymogom opisywanym w SIWZ. Jednak wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania (parametry) określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp. 5. Opis przedmiotu zamówienia opracowano zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 ). Jednakże w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia lub załączona dokumentacja zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazu "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. 6. Ewentualne przywołane w załączniku nr 1 do SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególne procesy urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia lub w załączonej dokumentacji przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/ asortyment/ sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45332000-3, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
91000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Tadeusz Lasocki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111930.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- DOSTAWA ELEKTRYCZNEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO (Z PRZESTRZENIĄ ŁADUNKOWĄ) DLA POTRZEB JEDNOSTKI OŚWIATOWEJ MIASTA JELENIA GÓRA
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Zakup dwóch samochodów osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Remont łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu
- Poprawa efektywności energetycznej placówek oświatowych: Przedszkole Miejskie nr 1 Kostrzyn, SP2 Kostrzyn, SP Gułtowy, SP Czerlejno, SP Iwno wraz z rozbudową SP Siekierki Wielkie
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.