eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-25

Ogłoszenie nr 510229117-N-2019 z dnia 25-10-2019 r.

Burmistrz Gminy Pniewy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionaly Program Operacyjny na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592274-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000, ul. ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2938601, e-mail um@pniewy.wokiss.pl, faks 61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZT.271.2.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej". Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy przede wszystkim poprzez: 1) kontrolowanie prawidłowości prowadzonych prac zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego, 2) sporządzanie z kierownikiem budowy protokołów dotyczących robót zanikających, prób, sprawdzeń, a także ewentualnych protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, nieistotnych odstępstw od dokumentacji projektowej, 3) sprawdzanie przedstawianych przez Wykonawcę inwestycji kosztorysów dotyczących robót dodatkowych i zamiennych, 4) sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej i sprawdzenie kosztorysu powykonawczego oraz wystawienie wykonawcy robót oświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego o sporządzeniu kompletnej dokumentacji odbiorowej, zamknięciu księgi obmiarów robót i sprawdzeniu kosztorysu powykonawczego, 5) złożenie oświadczeń inspektorów nadzoru inwestorskiego o zakończeniu realizacji przedmiotowego zadania i jego prawidłowym wykonaniu, potwierdzającego gotowość wykonawcy robót do przeprowadzenia odbioru przedmiotowego zadania poprzez sporządzenie odrębnego dokumentu lub poprzez wpis do dziennika budowy, 6) udział w czynnościach odbiorowych robót wraz z podpisaniem protokołów odbioru, odrębnie dla każdego obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami posiadającymi właściwe uprawnienia do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w składzie: 1) inspektor nadzoru w branży architektonicznej, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 2) inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 3) inspektor nadzoru w branży sanitarnej, 4) inspektor nadzoru w branży elektrycznej, 5) inspektor nadzoru konserwatorskiego, 6) nadzór ornitologiczny, 7) nadzór chiropterologiczny. Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenia uprawnionych osób o przyjęciu obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego, a w przypadku inspektora nadzoru branży architektonicznej, konstrukcyjnobudowlanej, również świadectwo potwierdzające doświadczenie, zgodne z art. 37g ustawy zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2067). Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe. Rozliczenie częściowe będzie następowało w 4 częściach: 1) za okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r. - 25% wynagrodzenia brutto, 2) za okres od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2020 r. - 25% wynagrodzenia brutto, 3) za okres od 1 kwietnia 2020 r. do 30 czerwca 2020 r. - 25% wynagrodzenia brutto, 4) za okres od 1 lipca 2020 r. do dnia ostatniego obioru końcowego robót (podpisania protokołu odbioru) - 25% wynagrodzenia brutto określonego w ust.1. W ramach inwestycji wykonane zostaną prace termomodernizacyjne w czterech obiektach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Pniewy: 1) budynek Liceum Ogólnokształcącego w Pniewach: a. wymiana pokrycia dachowego, b. docieplenie dachu wełną mineralną o gr. 250 mm, c. remont więźby dachowej, d. wykonanie instalacji odgromowej, e. renowacja stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, f. montaż budek lęgowych. Budynek Liceum Ogólnokształcącego w Pniewach wpisany jest do rejestru zabytków i znajduje się na obszarze historycznego układu urbanistycznego Pniew wpisanego do rejestru zabytków. Prace termomodernizacyjne w zakresie branży budowlanej oraz sanitarnej objęte są pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach oraz decyzją o pozwoleniu na budowę Starosty Szamotulskiego. 2) budynek Szkoły Podstawowej w Pniewach: a. docieplenie ścian zewnętrznych piwnicznych płytami styropianowymi o gr. 10 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, b. docieplenie ścian zewnętrznych w wełny mineralnej o gr. 16 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, c. malowanie elewacji północnej budynku dawnego gimnazjum, d. wymiana stolarki okiennej, e. wymiana stolarki drzwiowej, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW, 3) budynek Szkoły Podstawowej w Chełmnie wraz z salą gimnastyczną: a. docieplenie ścian cokołu łącznika i nowej części budynku płytami styropianowymi o gr. 10 cm, b. docieplenie ścian zewnętrznych łącznika i nowej części budynku płytami styropianowymi o gr. 15 cm, c. docieplenie dachu łącznika i nowej części budynku płytami wełny mineralnej o gr. 25 cm, d. docieplenie ścian zewnętrznych starej części budynku wełną mineralną o gr. 15 cm, e. docieplenie dachu starej części budynku wełną mineralną o gr. 26 cm, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW, h. wykonanie instalacji grzewczej w zakresie demontażu istniejącej instalacji i montażu nowej zasilającej grzejniki, i. montaż budek lęgowych, 4) budynek Szkoły Podstawowej w Nojewie: a. docieplenie cokołu płytami styropianowymi o gr. 10 cm, b. docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 10 cm, c. docieplenie dachu płytami styropianowymi o gr. 25 cm oraz wełną mineralną - płyty twarde o gr. 5 cm , d. dostawa i montaż daszku na drzwiami wejściowymi - daszek łukowy z poliwęglanu gr. 4,5 mm, e. montaż budek lęgowych, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 12 kW. Całkowita wartość robót budowlanych została oszacowana na ok. 5 300 000,00 zł netto (oszacowano na podstawie kosztorysów inwestorskich oraz kosztorysów ofertowych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95934.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKON Projektowanie Konstrukcyjne Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. E. Sczanieckiej 1/17
Kod pocztowy: 60-215
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220170.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.